Jay-Z vind ik ook zo'n baas. Maar vind Kanye West beter. Ben enige in mijn vriendengroep die 808 ook goed vond.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt ook niet altijd hé, maar klopt vaak zit er veel meer achter dan je na 1 of 2 keer luisteren hoort.
Op dit moment luister ik weer heel erg veel Jay-Z gewoon omdat eindbaas.
Ik ken hem verder ook nietquote:
Negativquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ken hem verder ook niet
Ken alleen Nino, Priester, zijn broertje Lucky Luq, Nega en Scarface persoonlijk
Sowieso 2pac danquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie houden meer hiervan?
Geef mij dan maar:
Valt reuze mee. Dat zit in jullie hoofd. Je moet ironie eens leren onderscheiden van schelden baggeren of trollen. Heb trouwens meer bans gehad dan Patty Brard echtgenoten. En zoals je weet zijn die niet op 2 handen te tellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry man... was niet zo bedoeld. Snap niet waarom jij overal mee weg komt en andere users niet. Want geef toe je trollt veel
Dat zijn ook gewoon goede hitjes mét publiek, maar om in je eentje goed naar te luisteren slaat het natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah van sommige en vooral live nummers vind ik het wel oke klinken
Mwah, ik ben opgegroeid met Mitchell dus tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Negativ![]()
Qua persoonlijkheid lijkt mij dat de vetste.
Rick Ross verkankerd elke lied manquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:26 schreef mrstylo het volgende:
Rick Ross vind ik ook wel leuk. Tijdens het sporten is het zo vet om daar naar te luisteren. Dan kan ik niet echt serieuzer raps luisteren.
Luister dan naar zijn eigen shitquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rick Ross verkankerd elke lied man![]()
Deze ook, hij was 100% perfect als die dikke er niet inkwam
808 is zo fucking lekker om op in slaap te vallen als je stoned bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jay-Z vind ik ook zo'n baas. Maar vind Kanye West beter. Ben enige in mijn vriendengroep die 808 ook goed vond.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rick Ross verkankerd elke lied man![]()
Deze ook, hij was 100% perfect als die dikke er niet inkwam
hoeveel notes heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Dat zit in jullie hoofd. Je moet ironie eens leren onderscheiden van schelden baggeren of trollen. Heb trouwens meer bans gehad dan Patty Brard echtgenoten. En zoals je weet zijn die niet op 2 handen te tellen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeg naar bed gaan is niet mijn ding..
Iemand nog goede muziek?
Die vind ik ook baas. Vond die hele album wel goed.quote:
Leeft die sowieso nogquote:Op woensdag 18 juli 2012 03:31 schreef RensAjacied het volgende:
Jawat... heb ik hier wel vaker over gehad. Jammer dat hij zijn leven zo keihard verneukt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |