Chick, ik ben geschokt. Help mij!!quote:
'supquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, ik ben geschokt. Help mij!!
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% kortingquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:12 schreef Royco1 het volgende:
Drommel, waarom staat jou naam niet in het lijstje
Ja dat is waarquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer isquote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben kapotveel kwijt met het OV zelfs met mijn 40% korting
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Waar, waarom, wie ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mono, jij komt toch zeker ook wel de 11e he
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Oh ja grunn, Nee, dan kan je niet meerijden!quote:
Dat is dan wel weer baas!quote:
Mocht je willen broederquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Goede TT
Ik en Steven klimmen wel vaker in bomen, ik duw hem er altijd uit
Je kan meerijden!quote:
Die is er lekker op tijd bij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verteld net even doodleuk dat ie geen maagd meer is
Waar: The Old Sailor te Boven-leeuwenquote:
Iets te op tijd naar mijn ideequote:
Doe ik wel!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonderquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie post het even op heloef zijn fb dat na naatje nu ook het 14jarige zoontje van huppel eerder is
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus hequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel's zoon snap ik, maar dat Naatje gewoon eerder is geweest is toch wel een wonder
Ik als moeder deel die mening niet!quote:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!quote:
moraalridderquote:
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Heloef heeft altijd geroepen dat hij les wil van huppelzoon. Hij ziet hier de humor wel van denk ik!
geef dat jong eens squatlessenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mono is er voor de schone deernes en ondergewaardeerde kipnegers
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen waar alle mensen meelezen, op zo'n kansloze manier, dat is nogal een verschil.
Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat op een anoniem forum roepen en het op je timeline gepost krijgen op zo'n kansloze manier, waar alle mensen meelezen, dat is nogal een verschil.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan moet je geen fokkers op je fb nemen?
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Dan weet je toch dat er iets kan gebeuren wat de "normale"' vrienden niet snappen.
Ik ben ook al een week of wat aan het uitleggen dat ik niet zwanger ben van een bijlmerbajesklant. So be it!!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De reden dat ik destijds alle FOK!kers van mijn facebook heb verwijderd is dat ze het niet gescheiden konden houden
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!quote:
Post het dan in zijn fobo en niet op zn timelinequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zie er de humor wel van en naar mijn idee doet heloef dat ook wel!
Je hoeft vrouwen niet te snappen om in een relatie te raken. Liever niet zelfs, denk ik...quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
That makes 2 of usquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap vrouwen sowieso niet. Kan ik bij jou op les TWI, jij hebt een relatie, ik denk dat ik ergens toch iets fout doe
Je bent gay, daar gaat het al mis manquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef Monopoly het volgende:
Ga wegquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gay, daar gaat het al mis man
pietverdriet, nog pm's van gehad?quote:
Nee hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad
Ik ging echt helemaal stukquote:
Post je nog in de homosc dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk
Net zoals die berichten van die computerfluisteraar ofzo!!!
Onder Mono zijn neem deed ik dat jaquote:
Paar dagen afwezig geweest dus dan mag het weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
454 posts vandaag Steven[ afbeelding ]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 manquote:
Wat, hoe dan? Jood422 zeker ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stond donderdag en vrijdag niet eens op 1 man!!!
jaquote:
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pietverdriet, nog pm's van gehad?
Heb jij die pm's gelezen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel erg hard om gelachen.
Ja inbox lezen dit dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij die pm's gelezen dan?
Want hij kreeg ze van ene user met de naam pietverdriet
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan jij nog steeds mijn inbox lezen ?
Ik zal nooit stoppen met delenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaDe dag dat je hem niet meer deelt is de dag dat ik een groot verlies moet verwerken.
Gelukkig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal nooit stoppen met delenJeweettoch.
Wanneer krijg je dan een vriendje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik vermoord dit topic te vaak. Interessant wel. Welterusten.
Jij slaapt toch altijd goed schatquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaapt toch altijd goed schat
Mjah dat kan ik dus niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ben weg zodra ik lig en word pas wakker van de wekker, standaard
succes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat kan ik dus niet!
En nu ga ik ff naar het ziekenhuis
Jaloersquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ahh Dames toch
Ik heb echt goed geslapen
Zo heb je wel wat aan je nachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werd om half 4 wakker en viel toen pas om half 8 weer in slaap
Ik werd pas om half 9 wakkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb je wel wat aan je nacht
en 8 uur ging de wekker weer zeker?
Ook zo eenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik slaap niet direct als ik erin lig maar ik slaap bijna altijd wel tot de wekker
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomdquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Mijn wekker haalde mij vanmorgen uit een toffe droom.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flips, serieus, ik heb over jou gedroomd![]()
We waren op een feestje van een FOK!ker en ik zocht Steven (die natuurlijk weer nergens te vinden was) en we waren heel erg aangeschoten. En er waren baby's die over me heen aan het kotsen waren.
Hmmm, eigenlijk was het niet zo'n leuke droom
Droomde je over mij, ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.quote:
lekker werken vanuit bedquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik werd pas om half 9 wakker![]()
Ik werk vandaag gewoon lekker thuis
Maar jeetje jij slaapt dus vanaf het moment dat je hoofd het kussen raakt tot aan de wekker?
Impossible!
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
terugpakken door keihard op de snooze knop te rammen
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahaHet feestje en aangeschoten gedeelte klinkt nog best goed. Alleen kotsende baby's niet echt.
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik droomde wel over een man. Ik zou alleen niet weten wie behalve dat ik goed verliefd was.
Doe je iets bijzonders? Een of ander ritueel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
lekker werken vanuit bed
dat klopt, zodra ik lig ben ik weg.... al een paar jaar nu, vroeger lag ik altijd uren te draaien....
Fijn wel als dat je dromen dan ook nog eens beinvloedt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ook geen idee waar die vandaan kwamenIk heb geen latente kinderwens. Volgens mij was de baby van de buren weer aan het huilen ofzo
Nope. Geen idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog waarom je verliefd op hem was?
ah, gelukkig, er is toch nog iemand hierquote:
Sorry, dan ben ik aan het slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die as woensdag om 9:45 uur niks te doen heeft?
nog niet. waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die as woensdag om 9:45 uur niks te doen heeft?
Mn zoon zn hechtingen moeten er dan uit en ik durf nietquote:
je durft niet naar de dokter of je durft ze er niet zelf uit te trekken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zoon zn hechtingen moeten er dan uit en ik durf niet
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je durft niet naar de dokter of je durft ze er niet zelf uit te trekken?
Op Heloefs facebook welteverstaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hey huppel, moest de ontmaagding van je zoon op Facebook?
Awkwaaaaard
Aangezien mijn zoon besloot om dat te vertellen terwijl ik op tinychat zat met een open mike en een dotje FOK!kers wel ja!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hey huppel, moest de ontmaagding van je zoon op Facebook?
Awkwaaaaard
Handje vasthouden en niet kijken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halen
Scheelt dat mijn zoon niet op facebook zitquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef arachide. het volgende:
Ik zou zelf echt gaan huilen als mijn moeder dat zou doen.
Gewoon als statusupdate toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op Heloefs facebook welteverstaan
Je hoeft niet mee die kamer in hequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet toe te kijken hoe de zuster die hechtingen eruit gaat halen
Dat gaat hem niet worden. Mama in de wachtkamer eerder.quote:
En heloef kon er wel om lachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op Heloefs facebook welteverstaan
Joof heeft goed nieuws:quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Mama in de wachtkamer eerder.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee die kamer in he
Ik vond het anders weinig storend, ik vind de relatie die jij hebt met je zoon juist gaafquote:
Jamaar als hij wel Facebook zou hebben. Zou je het dan ook doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn zoon niet op facebook zit
Ach ik vind het wel schattig hoe iedereen hier reageert.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het anders weinig storend, ik vind de relatie die jij hebt met je zoon juist gaaf
Ik zou dan sowieso al heel bewust geen vriendjes met hem zijn op fbquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar als hij wel Facebook zou hebben. Zou je het dan ook doen?
Daarom!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zoon heeft stoere littekens en ineens is hij ontmaagd. Het lijkt mij duidelijk waar het heloef aan ontbeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |