SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Waz met jou, rustig aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Clubs als PSG en Chelsea zijn ook de kanker in het voetbal hè. Misschien moet ik maar wat meer wiet gaan roken dan wordt de pijn minder erg.
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Wat is er mis met mijn post?quote:
Nee wel mijn laptop. Ik draag die nu met mijn lange Harryquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?
'De kanker onder de voetbal'quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
Ehm, oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
De kanker in het voetbal, mijn zin was gewoon correct Nederlands. En dat is gewoon een normale uitdrukking die niet onder spotten of schelden met kanker valt als dat is waar je op doelde.quote:
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelseaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het verboden het woordje kanker te tikken? In deze zin een juiste vergelijking hoor.
EA kennende wel, als Ibra zijn krabbel dus even zet. Iemand als (IF) Lloris bijvoorbeeld zal wel leuk stijgen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Zal EA Ibra en Silva deze week al gaan overzetten naar PSG?
Want dan gaan waarschijnlijk ook andere goede Ligue 1 spelers in prijs stijgen, want veel mensen zullen zo'n team willen maken.
De harde waarheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
ferventquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
Hoezo hypocrietquote:
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.quote:
/care dat hij het zegt, ik denk mee met anderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen eens SIF Navas uitproberen
Doe ik ook met TOTY Dempseyquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komen
Ronaldo kopt waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komen
Onder de dekens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu gewoon vanaf mijn iPod te posten
Prima club voor hem.quote:
Jij stouterik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd gewoon doen tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer, SIF Navas is echt een afrader als je het mij vraagt. Afgezien van zijn crosses was hij echt een tegenvaller, dribbelt niet fijn, schot lijkt nergens op en wordt constant als een vliegje van de bal gezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen eens SIF Navas uitproberen
Echt niet?quote:
Die chaos daar kan ik echt niet aan. Al die 1000 topics per dag over hetzelfde onderwerp, gemiddeld topic heeft een handjevol posts en dan kijken ze er al niet meer naar..echt een tering chaosquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd even op het EA forum maar daar wordt weinig interessants gepost
Ik welquote:
Ik kijk alleen in de UT asylum, het TOTW en de pack openers lounge maar daar wordt niks meer gepost de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die chaos daar kan ik echt niet aan. Al die 1000 topics per dag over hetzelfde onderwerp, gemiddeld topic heeft een handjevol posts en dan kijken ze er al niet meer naar..echt een tering chaos
Wat gaan we aantikken precies?quote:
Ik ben aan het studeren laat me met rustquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stijn mag dat bepalen want hij wil zo te zien graag participeren.
Wat doe ik dan in dit topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben aan het studeren laat me met rust
Ik las serieus: ''Ik ben aan het stuiteren laat me met rust"quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo laat nog studeren? Lullo toch ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
Ga denk ik niet meer clubben op de xbox. Voel me niet meer gewaardeerd.
Morgen tentamensquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo laat nog studeren? Lullo toch ....
quote:
Fijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Succes dan maar he!
Lukt je wel ...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Succes dan maar he!
Lukt je wel ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nice. Niet al te lang want over een maand is het alweer bijna inkom toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zijn nog twee hertentamensDaarna echt vakantie
Ik ga niet naar de inkom, geen eerstejaars meer dan hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Niet al te lang want over een maand is het alweer bijna inkom toch?
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:33 schreef Thorb het volgende:
FoutmeldingU dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen.
Ik word gek van die zin
Ik heb er geld naar overgemaakt maar het schijnt een tijdje te duren voordat je dat kan gebruiken ofzo. Ik hoop dat dat het is anders wacht ik voor nietsquote:
Ja duurt 1-2 dagen. Dat is wel jammerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er geld naar overgemaakt maar het schijnt een tijdje te duren voordat je dat kan gebruiken ofzo. Ik hoop dat dat het is anders wacht ik voor niets
Het staat er sinds zaterdag/zondag op dus hoop dat ik het dan later vandaag wel kan gebruiken,quote:
Aftrekkenquote:
KUTquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef Thorb het volgende:
Ik heb maar alvast de afvalbak buiten gezet want anders ben ik weer te laat wakker endezo
Haha daarom moest ik het ook doen, meeste onthoud ik wel. Vissen een keertje geen eten gegeven maar dat overleven ze wel. Planten water geven is niet zo veel werk met dit weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KUT
Vergeten![]()
Dat zou ik doen voor mijn ouders die op vakantie zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KUT
Vergeten![]()
Dat zou ik doen voor mijn ouders die op vakantie zijn.
Je bent niet slecht, alleen niet zo goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk dat jullie zeggen dat ik een slechte keeper ben!!!
Je weet toch dat dat alleen was omdat je ging overlopen naar de MW2 crewquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk dat jullie zeggen dat ik een slechte keeper ben!!!
Oke dan spelen jullie maar met een computerkeepertje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent niet slecht, alleen niet zo goed.
Ik heb wel de cavia eten gegeven, dat is opzich ook wel aardig want ik ben nu eventjes 2 dagen weg van huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha daarom moest ik het ook doen, meeste onthoud ik wel. Vissen een keertje geen eten gegeven maar dat overleven ze wel. Planten water geven is niet zo veel werk met dit weerAlleen de potten enzo.
Dan nog doet het peinzzzzzquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat alleen was omdat je ging overlopen naar de MW2 crew
Als pestbaars een synoniem is voor clownesk heb je gelijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Thorb het volgende:
Ik mis de ps3'ers wel, niets om te lachen zonder GJE MARCIE EN SB
Alleen Rijst is pestbaars
Het Journaal, van die lekkere mensen van de wiskunde Olympiade in beeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef n0ir het volgende:
Hey maar Thor jij zit nu toch ook te fappen? Wat kijk je?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het Journaal, van die lekkere mensen van de wiskunde Olympiade in beeld
Niks bijzonders was net daarquote:
Je bent alleen, succesquote:
The Arsenal topic #50: Kijken, kijken, niet kopen.quote:
Een topic met de titel kijken,kijken niet kopen houd ik niet van. Ik wil kopen en dan kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Thorb het volgende:
:
[..]
The Arsenal topic #50: Kijken, kijken, niet kopen.
Jakkes een ps3'er
Pak de fakkels en hooivorken
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Waarom doet onze Iwan dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef BDIL het volgende:
Waarom gaat bangbros niet weer gekke shit uithalen in het ONZ topic
Geen PVRquote:
quote:
Eeen chick die net 18 is wilt zich aanmeldenquote:
Hopelijk gaat ze posten in het "Dames we willen jullie naakt zien"quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eeen chick die net 18 is wilt zich aanmelden![]()
Dat hoop ik ook, dan DM ik haar en lekker vingeren maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze posten in het "Dames we willen jullie naakt zien"
Gewoon de hele vuist man, watjequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dan DM ik haar en lekker vingeren maar.
stream jij watquote:
Zodra je die 500 euro van vorige keer overmaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
@Mathijs wanneer kom je weer eens langs dan
quote:
rekeningnummer van je mama?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zodra je die 500 euro van vorige keer overmaakt.
verkeerde topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Verlies net een wedstrijd na pingels van een kerel die letterlijk alleen maar 1-2tjes heeft gespeeld de hele wedstrijd. Hij 5 schoten, 3 goals (waarvan 2 rebounds, dus ieder schot was een goal of resulteerde in een goal). Ik 23 schoten, 1 off target, 6 lat/paal en de rest wereldreddingen van Hart
quote:
Dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Verlies net een wedstrijd na pingels van een kerel die letterlijk alleen maar 1-2tjes heeft gespeeld de hele wedstrijd. Hij 5 schoten, 3 goals (waarvan 2 rebounds, dus ieder schot was een goal of resulteerde in een goal). Ik 23 schoten, 1 off target, 6 lat/paal en de rest wereldreddingen van Hart
Tegen Mathijs gespeeld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Leuk weer 90 minuten naar 1-2tjes kijken!quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom jij nou maar is keertje spelen, droog je met minimaal 3 goals verschil af.
Gwn Cuntainen die handel xdquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk weer 90 minuten naar 1-2tjes kijken!
Een wedstrijd duurt maximaal 20 minuten. Dat moet wel lukken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuk weer 90 minuten naar 1-2tjes kijken!
En we hebben beeld:quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga er een nachtje over slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt maximaal 20 minuten. Dat moet wel lukken?
Vingertje voor de mond allessssssssssquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje achterin rondspelen en nutteloze tricks kan ik ook wel even doen
Dat viel mij ook meteen op ja hahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee als een stalker uit het userfoto topic getjaptquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je die even over dm geregeld, playert. Sneller dan Rijst
Geef hem dan een paar, stomme gier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Daarna stuurde die mongool ook nog het verzoek of hij een van mijn spelers pleazzzzzz mocht hebben
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee als een stalker uit het userfoto topic getjapt
ze vint jullie enge nerdjezzquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh
En Rijst kreeg je nog reactie op je dm of durfde je niet te sturen
Was perongelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn we ook toch
Waarom post je 'doei' in het Arsenaltopic
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100328quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:20 schreef BDIL het volgende:
Julie zijn saaiOp justin.tv is er ook niks interessants
Kent iemand goeie docu's ( sport etc ) ?
Zeker omdat je gaat stressen als je weet dat de beelden online komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik daarvoor al gedaan. Maar is niet opgenomen. Ik verdedigde dat potje dramatisch.
Dit komt mij zo bekend voorquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100328
Kon er al vrij weinig aan doen eigenlijk. Positionering van Santana en Naldo is slecht dus het lag helemaal open voor hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zeker omdat je gaat stressen als je weet dat de beelden online komen.
Geef je spelers maar de schuld! Een echte coach valt zijn spelers niet af. Haterquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kon er al vrij weinig aan doen eigenlijk. Positionering van Santana en Naldo is slecht dus het lag helemaal open voor hem
prima spelertje ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 03:18 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
70 Acceleration
80 Agility
84 Balance
90 Jumping
73 Reactions
72 Sprint Speed
80 Strength
83 Aggression
79 Interception
89 Ball Control
72 Crossing
86 Curve
84 Dribbling
90 FK *.
78 Long Pass
77 Long Shots
84 Marking
79 Short pass
97 Shot power
73 Standing Tacles
GVD wat een stats.![]()
Volgens mij durft hij niet tegen mij man, had hem gevraagd wanneer hij wou zei die ik laat het je wel weten. Maar nu gaat hij volgens mij tegen een andere spelen terwijl ik vaak genoeg online ben. Bang voor m'n record denk ik ook al zegt dat helemaal niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had ik daarvoor al gedaan. Maar is niet opgenomen. Ik verdedigde dat potje dramatisch.
irritant, verdedigen word je ook echt moe van dan, elke keer niet kunnen instappen omdat hij anders gelijk langs je verdediger rentquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Kernautistquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Thorb het volgende:
Ik mis de ps3'ers wel, niets om te lachen zonder GJE MARCIE EN SB
Alleen Rijst is pestbaars
pace man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Zal ik dit: http://futhead.com/12/squad/1023410
Of dit: http://futhead.com/12/squad/601141
Maken?
Kang Soo Ilquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:17 schreef Jonnsie het volgende:
Jullie nog verbeteringen voor mijn spleetogen team?
http://futhead.com/12/squad/1482696
Edit:
Of iemand zin om een bronzen Eredivisie team voor me te maken?:P
kern autist.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kang Soo Il
@Marcie wat is een 'kernautist'?
Oke aapiequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kern autist.
autist weet je denk ik wel, en kern tja klonk er leuk bij dus dacht voeg er het maar bij voor het special effect
aapie?quote:
gewoon doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Rijst het volgende:
ik wil iets posten van FB maar ik weet niet of ik het moet posten
Valt mee toch? Aanval wel een beetje ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
pace man.
Maar heb ja een gouden team, of al een bronze? Heb je al goud, dan maak je een bronze.
En ik had eerst een zilver koreaans team maar, je kent niemand en dat speelt toch kutter. ik zou toch voor goud gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Valt mee toch? Aanval wel een beetje ja.
Ik heb al goud, maar nog nooit een BPL team gehad, daarom leek me die goude wel leuk.
DM het mij maar, ik zal dan een oordeel vellen over de vervelende situatie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Rijst het volgende:
ik wil iets posten van FB maar ik weet niet of ik het moet posten
Nu maak je me wel erg aan het twijfelen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En ik had eerst een zilver koreaans team maar, je kent niemand en dat speelt toch kutter. ik zou toch voor goud gaan
Die zilvere lijkt me zelf wel chill.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:20 schreef Thorb het volgende:
Ik zou die zilver gewoon vervangen door Ramires.
In dat brons team zou ik Gardner er nog even ingooien
Vanwege die zilver heb je voor de chem van Honda een CSKA Moskou spits nodig dus Doumbia of Vagner Lovequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Die zilvere lijkt me zelf wel chill.
Ik wil Doumbia eigenlijk ook niet , wie daarvoor?
Vagner Love is ook een pace hoer, maar beter dan Doumbia, dus ik neem hem wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanwege die zilver heb je voor de chem van Honda een CSKA Moskou spits nodig dus Doumbia of Vagner Love
Sorry ik zat fout, je kan elke RPL spits nemen. Kerzhakov schijnt wel goed te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vagner Love is ook een pace hoer, maar beter dan Dounbia, dus ik neem hem wel.
Ah ok, zal even kijken dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry ik zat fout, je kan elke RPL spits nemen. Kerzhakov schijnt wel goed te zijn.
Vagner is veel beter dan Kerzhakov, die is slecht. Beide mee gespeeld. Kerzhakov kan niet finessen, alles gaat ernaastquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Nu twijfel ik tussen Vagner Love en Kerzhakhov![]()
Kerzhakhov heeft het voordeel in passen en koppen omdat lengte. Heb gehoord dat Vagner Love zijn schot ingame namelijk beter is. Maar voor de rest zou Vagner Love het winnen, dus ik probeer hem wel.
Volgens mij kan jij met niemand finessenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vagner is veel beter dan Kerzhakov, die is slecht. Beide mee gespeeld. Kerzhakov kan niet finessen, alles gaat ernaast
En Gerrit zegt juist dat Kerzhakhov goed is. Wat is het nouquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vagner is veel beter dan Kerzhakov, die is slecht. Beide mee gespeeld. Kerzhakov kan niet finessen, alles gaat ernaast
Heul wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij met niemand finessen
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/player/3794
Iemand met hem gespeeld?
Ik las fitnessenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
en hoe speelt hijquote:
Hij is goed, maar geen skiller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En Gerrit zegt juist dat Kerzhakhov goed is. Wat is het nou
Geen goalsquote:
quote:
Opara heb ik al, maar ik moet iemand uit de united States uit de MLS.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen goals
Overigens lijken James en Opara mij beter dan Ihemelu. Die heb ik nooit gebruikt maar die andere 2 wel.
ah okequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is een paar maanden geleden man.
Boulah > Sporting Portugal waarschijnlijk
Vaak het idee dat Kerzhakov gewoon veel kansen mistquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
En Gerrit zegt juist dat Kerzhakhov goed is. Wat is het nou
Wynnequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Opara heb ik al, maar ik moet iemand uit de united States uit de MLS.
Dan doe je Pearce of Ihemelu, er zijn wel andere opties zoals IF Anibaba maar ik weet niet hoeveel je te besteden hebtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Opara heb ik al, maar ik moet iemand uit de united States uit de MLS.
die kan alleen rennen, en is te duur.quote:
pearce is er niet in mijn formatie, en kaartjes zijn duur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan doe je Pearce of Ihemelu, er zijn wel andere opties zoals IF Anibaba maar ik weet niet hoeveel je te besteden hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lig in bed nu, zometeen wil ik wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:59 schreef marcie216 het volgende:
GJE, wil je zometeen een potje tegen mij? zilver vs zilver? heb nog nooit met dat team gespeeld. Mooi om te testen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
Hij zag vroeger bij mij in de klas en was de gamenerd van de klas die de hele dag over over games praatte. Ik weet niet of ik het grappig moet vinden of zieligJa, Engelse klas zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Hij zag vroeger bij mij in de klas en was de gamenerd van de klas die de hele dag over over games praatte. Ik weet niet of ik het grappig moet vinden of zieligKorte samenvatting? Rare plaatjes gebruiken ze op facebook, daar doe je toch gewoon een foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zag vroeger bij mij in de klas en was de gamenerd van de klas die de hele dag over over games praatte. Ik weet niet of ik het grappig moet vinden of zieligWtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Dit jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Rare plaatjes gebruiken ze op facebook, daar doe je toch gewoon een foto?
Hij probeert een meisje te regelen uit Amerika waar hij regelmatig mee Playstationt onlin. Ze heeft vrienden gekregen en vindt hem steeds vervelender Hij wilt een relatie en zij niet. En dan slaat hij door en zij verwijderd hemquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Rare plaatjes gebruiken ze op facebook, daar doe je toch gewoon een foto?
Hij zag vroeger bij mij in de klas en was de gamenerd van de klas die de hele dag over over games praatte. Ik weet niet of ik het grappig moet vinden of zieligtl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een relatie met iemand waar je mee playstationt? Hebben wij geen last van in Fifa. Op Quel na dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij probeert een meisje te regelen uit Amerika waar hij regelmatig mee Playstationt onlin. Ze heeft vrienden gekregen en vindt hem steeds vervelender Hij wilt een relatie en zij niet. En dan slaat hij door en zij verwijderd hem
En die meid is nog van de VS ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een relatie met iemand waar je mee playstationt? Hebben wij geen last van in Fifa. Op Quel na dan.
En al die nummers er door heen turn out 2 be 2 me 4 u cuz y u no 2day m8quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben dat cuz en ur na 2 berichten al zat.
Je bent gewoon oud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En al die nummers er door heen turn out 2 be 2 me 4 u cuz y u no 2day m8
Dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En al die nummers er door heen turn out 2 be 2 me 4 u cuz y u no 2day m8
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij probeert een meisje te regelen uit Amerika waar hij regelmatig mee Playstationt onlin. Ze heeft vrienden gekregen en vindt hem steeds vervelender Hij wilt een relatie en zij niet. En dan slaat hij door en zij verwijderd hem
Ja daarom vind ik het zielig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En die meid is nog van de VS ook
Nee het leest gewoon kut. Alsof je anders moet typen omdat je jong bentquote:
Terechte klacht patjen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het leest gewoon kut. Alsof je anders moet typen omdat je jong bent
De jeugd van tegenwoordig de ganse dag op 9gag aan het kijken.
9gag
Mijn allereerste chatmeisje kwam uit amerika. Ik was 17 en zij 15 ofzo. De oude tijd dat je nog ICQ deed, en met de inbel modem zorgde voor telefoonrekeningen die bizarre hoogtes bereiktenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En die meid is nog van de VS ook
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn allereerste chatmeisje kwam uit amerika. Ik was 17 en zij 15 ofzo. De oude tijd dat je nog ICQ deed, en met de inbel modem zorgde voor telefoonrekeningen die bizarre hoogtes bereiktenHet is niks geworden omdat we allebei geen geld hadden voor een vliegticket en te jong waren. Zij bleek gelogen te hebben over haar leeftijd en 13 te zijn. Kutwijven.
[..]
Mijn allereerste chatmeisje kwam uit amerika. Ik was 17 en zij 15 ofzo. De oude tijd dat je nog ICQ deed, en met de inbel modem zorgde voor telefoonrekeningen die bizarre hoogtes bereiktenHet is niks geworden omdat we allebei geen geld hadden voor een vliegticket en te jong waren. Zij bleek gelogen te hebben over haar leeftijd en 13 te zijn. Kutwijven.
Foto's per post sturen? Of het duurde een uur om een foto te ladenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet aan stoor en gebruik het ook niet op de computer. Wel op whatsappquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee het leest gewoon kut. Alsof je anders moet typen omdat je jong bent
De jeugd van tegenwoordig de ganse dag op 9gag aan het kijken.
9gag
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:18 schreef Patje1987 het volgende:
Had je toch bijna een minderjarige aan je haakje geslagen
The one that got away,quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Foto's in digitaal formaat waren toen nog helemaal niet gangbaar. Wat dat betreft wel bizar hoe het zich allemaal ontwikkeld heeft de afgelopen jaren. Een omschrijving, daar moest je het mee doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Foto's per post sturen? Of het duurde een uur om een foto te laden
Hosselaar hier hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
Ik heb ook mensen uit USA en UK in mijn lijstMaar daar probeer ik niet mee te binden.
In Nederland vind ik alles best, maar inderdaad het buitenland is veel te duur en te ingewikkeld om daar een prooi te zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:20 schreef Rijst het volgende:
Ik heb ook mensen uit USA en UK in mijn lijstMaar daar probeer ik niet mee te binden.
Sex met buitenlandersquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Nederland vind ik alles best, maar inderdaad het buitenland is veel te duur en te ingewikkeld om daar een prooi te zoeken.
mooiboy'tje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |