SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Waz met jou, rustig aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
Clubs als PSG en Chelsea zijn ook de kanker in het voetbal hè. Misschien moet ik maar wat meer wiet gaan roken dan wordt de pijn minder erg.
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
Die 2de OP chick, ik heb gewoon een boner
Wat is er mis met mijn post?quote:
Nee wel mijn laptop. Ik draag die nu met mijn lange Harryquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Och, wat schattig. Het tilt je bureautje een centimetertje op?
'De kanker onder de voetbal'quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
Ehm, oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 14. Pas nou op hier op internet..Het is statistisch bewezen dat 87% van de mensen op FOK! sexual predators zijn en die zoeken naar berichten als deze om je te komen Murdocca'en.
De kanker in het voetbal, mijn zin was gewoon correct Nederlands. En dat is gewoon een normale uitdrukking die niet onder spotten of schelden met kanker valt als dat is waar je op doelde.quote:
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelseaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het verboden het woordje kanker te tikken? In deze zin een juiste vergelijking hoor.
EA kennende wel, als Ibra zijn krabbel dus even zet. Iemand als (IF) Lloris bijvoorbeeld zal wel leuk stijgen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Zal EA Ibra en Silva deze week al gaan overzetten naar PSG?
Want dan gaan waarschijnlijk ook andere goede Ligue 1 spelers in prijs stijgen, want veel mensen zullen zo'n team willen maken.
De harde waarheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
ferventquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, ben zelf vervent gebruiker van het woord. Maar zo negatief over Chelsea
Hoezo hypocrietquote:
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.quote:
/care dat hij het zegt, ik denk mee met anderenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, moraalridder met Roy zn kankerbal (Roy uit de club gooien) en zelf "vervent" gebruiker van het woord.
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen eens SIF Navas uitproberen
Doe ik ook met TOTY Dempseyquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komen
Ronaldo kopt waarschijnlijk zelfs beter dan Benzema.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met Ronaldo op links is het in elk geval niet zo erg dat voorzetten zo vaak bij de andere buitenspeler i.p.v. de spits terecht komen
Onder de dekens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu gewoon vanaf mijn iPod te posten
Prima club voor hem.quote:
Jij stouterik!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd gewoon doen tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer, SIF Navas is echt een afrader als je het mij vraagt. Afgezien van zijn crosses was hij echt een tegenvaller, dribbelt niet fijn, schot lijkt nergens op en wordt constant als een vliegje van de bal gezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen eens SIF Navas uitproberen
Echt niet?quote:
Die chaos daar kan ik echt niet aan. Al die 1000 topics per dag over hetzelfde onderwerp, gemiddeld topic heeft een handjevol posts en dan kijken ze er al niet meer naar..echt een tering chaosquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd even op het EA forum maar daar wordt weinig interessants gepost
Ik welquote:
Ik kijk alleen in de UT asylum, het TOTW en de pack openers lounge maar daar wordt niks meer gepost de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die chaos daar kan ik echt niet aan. Al die 1000 topics per dag over hetzelfde onderwerp, gemiddeld topic heeft een handjevol posts en dan kijken ze er al niet meer naar..echt een tering chaos
Wat gaan we aantikken precies?quote:
Ik ben aan het studeren laat me met rustquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stijn mag dat bepalen want hij wil zo te zien graag participeren.
Wat doe ik dan in dit topicquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben aan het studeren laat me met rust
Ik las serieus: ''Ik ben aan het stuiteren laat me met rust"quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo laat nog studeren? Lullo toch ....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
Ga denk ik niet meer clubben op de xbox. Voel me niet meer gewaardeerd.
Morgen tentamensquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo laat nog studeren? Lullo toch ....
quote:
Fijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Succes dan maar he!
Lukt je wel ...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Succes dan maar he!
Lukt je wel ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nice. Niet al te lang want over een maand is het alweer bijna inkom toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zijn nog twee hertentamensDaarna echt vakantie
Ik ga niet naar de inkom, geen eerstejaars meer dan hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Niet al te lang want over een maand is het alweer bijna inkom toch?
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:33 schreef Thorb het volgende:
FoutmeldingU dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen.
Ik word gek van die zin
Ik heb er geld naar overgemaakt maar het schijnt een tijdje te duren voordat je dat kan gebruiken ofzo. Ik hoop dat dat het is anders wacht ik voor nietsquote:
Ja duurt 1-2 dagen. Dat is wel jammerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er geld naar overgemaakt maar het schijnt een tijdje te duren voordat je dat kan gebruiken ofzo. Ik hoop dat dat het is anders wacht ik voor niets
Het staat er sinds zaterdag/zondag op dus hoop dat ik het dan later vandaag wel kan gebruiken,quote:
Aftrekkenquote:
KUTquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:40 schreef Thorb het volgende:
Ik heb maar alvast de afvalbak buiten gezet want anders ben ik weer te laat wakker endezo
Haha daarom moest ik het ook doen, meeste onthoud ik wel. Vissen een keertje geen eten gegeven maar dat overleven ze wel. Planten water geven is niet zo veel werk met dit weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KUT
Vergeten![]()
Dat zou ik doen voor mijn ouders die op vakantie zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
KUT
Vergeten![]()
Dat zou ik doen voor mijn ouders die op vakantie zijn.
Je bent niet slecht, alleen niet zo goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk dat jullie zeggen dat ik een slechte keeper ben!!!
Je weet toch dat dat alleen was omdat je ging overlopen naar de MW2 crewquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
Ik vind het trouwens niet leuk dat jullie zeggen dat ik een slechte keeper ben!!!
Oke dan spelen jullie maar met een computerkeepertje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent niet slecht, alleen niet zo goed.
Ik heb wel de cavia eten gegeven, dat is opzich ook wel aardig want ik ben nu eventjes 2 dagen weg van huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha daarom moest ik het ook doen, meeste onthoud ik wel. Vissen een keertje geen eten gegeven maar dat overleven ze wel. Planten water geven is niet zo veel werk met dit weerAlleen de potten enzo.
Dan nog doet het peinzzzzzquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat alleen was omdat je ging overlopen naar de MW2 crew
Als pestbaars een synoniem is voor clownesk heb je gelijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef Thorb het volgende:
Ik mis de ps3'ers wel, niets om te lachen zonder GJE MARCIE EN SB
Alleen Rijst is pestbaars
Het Journaal, van die lekkere mensen van de wiskunde Olympiade in beeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:46 schreef n0ir het volgende:
Hey maar Thor jij zit nu toch ook te fappen? Wat kijk je?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het Journaal, van die lekkere mensen van de wiskunde Olympiade in beeld
Niks bijzonders was net daarquote:
Je bent alleen, succesquote:
The Arsenal topic #50: Kijken, kijken, niet kopen.quote:
Een topic met de titel kijken,kijken niet kopen houd ik niet van. Ik wil kopen en dan kijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:51 schreef Thorb het volgende:
:
[..]
The Arsenal topic #50: Kijken, kijken, niet kopen.
Jakkes een ps3'er
Pak de fakkels en hooivorken
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Waarom doet onze Iwan dat nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:54 schreef BDIL het volgende:
Waarom gaat bangbros niet weer gekke shit uithalen in het ONZ topic
Geen PVRquote:
quote:
Eeen chick die net 18 is wilt zich aanmeldenquote:
Hopelijk gaat ze posten in het "Dames we willen jullie naakt zien"quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eeen chick die net 18 is wilt zich aanmelden![]()
Dat hoop ik ook, dan DM ik haar en lekker vingeren maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze posten in het "Dames we willen jullie naakt zien"
Gewoon de hele vuist man, watjequote:Op woensdag 18 juli 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dan DM ik haar en lekker vingeren maar.
stream jij watquote:
Zodra je die 500 euro van vorige keer overmaakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:00 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
@Mathijs wanneer kom je weer eens langs dan
quote:
rekeningnummer van je mama?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zodra je die 500 euro van vorige keer overmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |