Ohw, dat dingesding klik ik altijd door zonder er naar te kijken... Scheelde het veelquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik ff aangeven dat ik Katy Perry best van Jessie J had onderscheiden maar misklikte?
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat dingesding klik ik altijd door zonder er naar te kijken... Scheelde het veel?
We hadden nu ook beiden Madonna - Crazy for You fout
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!quote:
ja nee alsof ik weet wie alle hedendaagse eendagsvliegjes zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaIk had er vier fout of zo
Dat is dan nog minder gênant, gewoon voor onze tijd![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!
Oude mensen
Das van na jou tijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
ja nee alsof ik weet wie alle hedendaagse eendagsvliegjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das van na jou tijd
*begint met rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die muziek wel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Kally het volgende:
Ik klik er ook nog wel eens naast bij Song pop
Whehehequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendje kreeg afgelopen week een bericht van z'n opa: Windows 7 doet het niet maar Facebook heb ik alvast gevonden!
Oude mensen
Met emmer hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....
[ afbeelding ]
Kreeg er nog een award voor ook ofzo
Die foto met Emmerquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had een playlist waar ik de ballen verstand van had. Toen maar random wat aan geklikt. Dit was het resultaat....
[ afbeelding ]
Kreeg er nog een award voor ook ofzo
Die jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
Jose Gonzalez - Heartbeats, een cover van The Knife
Die van Jose is tofferquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel meteen een heel ander nummer dan het origineel
Ik heb die na een minuut af gezet, werd er kriegelig vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel wat hebben, maar ik ben op zich ook wel fan van rare electronica
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:43 schreef iBenny het volgende:
[TK] Volvo 360, Politie-auto met werkende zwaaibalk, en sirene.
Nice![]()
Uhuquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee of je dit kent, vind je misschien ook wel leuk
What did u do gurrrllll?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:45 schreef Kally het volgende:
Zo heb er al een dagtaak op zitten vandaag
Heb energie teveel en ben al 2 uur druk bezig LD
ben mijn slaapkamer even toegangelijk aan het maken voor 2 bepaalde mannenquote:
Doe normaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:01 schreef Kally het volgende:
[..]
ben mijn slaapkamer even toegangelijk aan het maken voor 2 bepaalde mannen
Nou lieverd, je kan er nu niet inkomen, ik klim daadwerkelijk mijn bed in, spullen staan er om weg te geven, en spullen die ik nog moet verven om in mijn huis te zettenquote:
Prima, geen verschil met mijn kamer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou lieverd, je kan er nu niet inkomen, ik klim daadwerkelijk mijn bed in, spullen staan er om weg te geven, en spullen die ik nog moet verven om in mijn huis te zetten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Prima, geen verschil met mijn kamer!
Goddankquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef Kally het volgende:
Jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, loodgieter is geweest, ik kan weer douchen en wassen zonder dat de hele badkamer volloopt
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:08 schreef Kally het volgende:
Jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, loodgieter is geweest, ik kan weer douchen en wassen zonder dat de hele badkamer volloopt
twitter:Efteling twitterde op woensdag 18-07-2012 om 10:19:30Komende zaterdag 21 juli is @TattooBen de verrassingsact tijdens het Zeven Pleinen Festijn in de Efteling! Kom jij ook? reageer retweet
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef MissJ het volgende:
twitter:Efteling twitterde op woensdag 18-07-2012 om 10:19:30Komende zaterdag 21 juli is @TattooBen de verrassingsact tijdens het Zeven Pleinen Festijn in de Efteling! Kom jij ook? reageer retweet
ja van de loodgieterquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bn mn nummer 23 geloof ik.. Ik weet t niet meer...volgens mjj checken ze straks wel of je op de goede plek zit
neuhquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze kijken iig of er lege plekken zijn enzo. Heb je geen kluissleutel gekregen waar het op staat?
Harm-Jan typje, wel vreselijk aardig en er zat uiteraard weer iets in, stomme kattenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Super Mario of een in de categorie Super Harm-Jan?
Wuutquote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Ja maar die melding krijg ik nu net...quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was met invoering van dat quote DM ding, hebben sommige tijdje geen DM's gehad.
Nu voor het eerst sinds lang op een laptop?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar die melding krijg ik nu net...
18-07-2012 @ 15:00:01
Nope.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu voor het eerst sinds lang op een laptop?
Ik stuur je er zo een. Weet je dat!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Jeetje, ik zie al die dms nu pas weer, grrrr.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zullen zo toch wel de uitslag krijgen?
Ja, is met alles daar. De tongen worden er niet frisser van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Lutte het volgende:
Het CBR boven in het land moet het nog gewoon dichtgelikt worden
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Jiejoe. Ik weet het al 3 kwartier hoor. Hihi... Maar wilde even rene is spanning houden. Zit bij hm thuis op de bank. Hb een gebakje gegeten. Hihi
Boefjen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Jiejoe. Ik weet het al 3 kwartier hoor. Hihi... Maar wilde even rene is spanning houden. Zit bij hm thuis op de bank. Hb een gebakje gegeten. Hihi
Groningen is ver zat, wij zitten veiligquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Kally het volgende:
We feliciteren wel, maar dat houdt wel in dat hij een stapje dichterbij rijden op de weg is
Hij komt graag hierheen he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groningen is ver zat, wij zitten veilig
Nummer 10 is speciaal voor Bellanquote:
quote:
Jij bent gewoon baasquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... Ze hebben het proces wat versnelt.. Je wist 5 minuten na het examen direct of je het gehaald had of niet. En ze noemden geen nummers op. Je kon gewoon op volgorde van tafelnummers je papier halen. Ik was 23 dus daarna niet mee gekregen. Maar voor mij was wel een rits van 10 mensen achter elkaar gezakt.
Ja en? hij is wel binnenquote:
23, het rugnummer van Michael Jordan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... Ze hebben het proces wat versnelt.. Je wist 5 minuten na het examen direct of je het gehaald had of niet. En ze noemden geen nummers op. Je kon gewoon op volgorde van tafelnummers je papier halen. Ik was 23 dus daarna niet mee gekregen. Maar voor mij was wel een rits van 10 mensen achter elkaar gezakt.
Hou je bek.quote:
Jij denkt dat ik reclame stilo opsta?quote:
dit!quote:
Ohquote:
* Peper strooitquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet hardlopen, maar zonder peper in de reet blijf ik zitten vrees ik.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Omgekleed en time to go. Ook mezelf haal ik makkelijk over.
Okay...quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga vanaf maandag elke dag minimaal een uurtje sportschoolHet is er de afgelopen weken niet van gekomen
En lekker gezond eten, verse groente enzo elke dag
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga vanaf maandag elke dag minimaal een uurtje sportschoolHet is er de afgelopen weken niet van gekomen
En lekker gezond eten, verse groente enzo elke dag
Want?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
Houdt in dat ik ook het chips en de chocolaatjes weg doe
Dat is wel hilarisch iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Kally het volgende:
Ik zit te gieren hier, mensen die een nieuw account aanmaken en denken dat ze met leugens niet weggeven wie ze dan zijn, alsof je manier van posten niet opvalt
Of dat je zo stom bent dat je je verspreekt binnen 1 dag
Altijd weer goed voor een lachstuip, stommigheidquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Even hardop gieren en brullen en lachen...
Om wat Kal stuurde?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker meid!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
De voorspelling voor zaterdag is al beter dan van de weekquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
http://buienradar.nl/weer(...)_9_dagen.aspx?bron=3
Het weer
Niks van dat alles, maar alles van de rest!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Eey sportbabe! Flink geroeid, gelopende band en aan de halters gehangen?
Ja, ben best tevreden!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks van dat alles, maar alles van de rest!Jij de zolen van je sneakers gerend?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Er valt hier net een folder van Domino's Pizza in de bus. Sowieso de tijd al, maar het is een folder met de EK actie...
Yep, ik miste julliequote:
* Buktquote:
Van wie heb je PMquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
Ik zwengel de laptop aan om een PM te beantwoorden, anderhalf uur later van alles gedaan behalve... Juist
Ik moest lachenquote:De zwakheid werd ontdekt door hacker Trixy van het Nederlands Genootschap van Hackende Huisvrouwen. Zij kwam erachter dat het ontbrak aan iedere toegangsbeveiliging om als beheerder in te loggen. [bron]
Wedden dat ze penningmeesteres is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ook wel iets voor Bella. Als ze er al niet bijzit!
Die heeft het opgezet, die hele hackende huisvrouwengroepquote:
Jupquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent toch van de jongerentak van die hackende huisvrouwen?
Piepertjes is ook weer codetaal. Ik voel het aan allies.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupTussen de piepertjes door hacken is mijn ultieme levensdoel.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Piepertjes is ook weer codetaal. Ik voel het aan allies.
quote:
Jij speelt met vuur.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
Pat, ik zou morgen een baby poesje voor je kunnen hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kally op 18-07-2012 23:14:08 ]You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Maar wij durven het nog niet zo goed aan ivm de kat die we nu hebben... Zijn heel bang dat ie het niet goed oppakt. Hoe ging dat bij jou toen je zorro kreeg?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
Pat, ik zou morgen een baby poesje voor je kunnen hebben
Ze keken er naar van wat is dit nu weer, kruimel gaf een mep zo van ik ben de baas, Lynxie gaf een lik en het was klaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar wij durven het nog niet zo goed aan ivm de kat die we nu hebben... Zijn heel bang dat ie het niet goed oppakt. Hoe ging dat bij jou toen je zorro kreeg?
Snoet gaat rellen en zich verstoppen overal. Gok ik zo. Maar ik moet me er niet mee bemoeien krijg ik straks te horen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze keken er naar van wat is dit nu weer, kruimel gaf een mep zo van ik ben de baas, Lynxie gaf een lik en het was klaar.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snoet gaat rellen en zich verstoppen overal. Gok ik zo. Maar ik moet me er niet mee bemoeien krijg ik straks te horen.
Poesjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Mama is wel helemaal
Is het een mannetje/vrouwtje kal?
Toch met de auto komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
Njah denk wel dat Snoet dat doet ja, is heel andere kat
Oh en kan pas 4 augustus ophalen, ze wil ze pas met 10 weken wegdoen, das wel slim trouwens
Dat kan ik regelenquote:
Missy laten we al jaren niet meer inenten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
Die poezenbeesten moeten toch ook allemaal injecties en shit?
Da's altijd zo jammer van beestenZie ik op mijn werk ook: 'weekend consult *bello* oogdrupjes: 85 euro'
ooooooowquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
Lijkt me zo leuk, een kat, maar ik ben geen kattenmens.
Wel een poesenmens?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
Lijkt me zo leuk, een kat, maar ik ben geen kattenmens.
Uhhhhhhhhhhhhhhhh...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Kally het volgende:
Ruhneeh, aanstekerding in je auto is dat snel te regelen?
Ja die is heel cute, alsof ie wil zeggen "Oohhhh kan ik m'n ogen al open doen, kadootjes kadootjes kadootjessssss yayyy!"quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja die is heel cute, alsof ie wil zeggen "Oohhhh kan ik m'n ogen al open doen, kadootjes kadootjes kadootjessssss yayyy!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broer en zus en ik blijf het broertje ook gewoon zien, want die neemt een vriendin van me whahahahaYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik heb hem gezienquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik bij jou was Pat zag ik heul geen poes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:11 schreef Kally het volgende:
Moahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broer en zus en ik blijf het broertje ook gewoon zien, want die neemt een vriendin van me whahahaha![]()
Nee, die wordt hysterisch en gaat onder het bed van m'n moeder zitten als er veel mensen over de vloer zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik bij jou was Pat zag ik heul geen poes.
Oke haha.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, die wordt hysterisch en gaat onder het bed van m'n moeder zitten als er veel mensen over de vloer zijn
Welkequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook zo, morgen dagje lopen door wederom een dierentuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |