quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, 5 examens gemaakt, allemaal gehaald.
Morgen en Woensdag nog ff doorlezen enzo, en vragen blijven oefenen
Al die kindertjes rennen en vechten om dat papierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga papier strooien op het pleintje (?) voor Gijs. Moet je eens zien hoe snel dat weer weg is.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
een prop papier vastlijmen aan de grond
Ohquote:
truste, gr grquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, morgen om 7 uur beginnen op 't werk
Richting bed
xoxo
Truste beebquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, morgen om 7 uur beginnen op 't werk
Richting bed
xoxo
Fuck yeahquote:
2 weken word ik gek, maar nachtje of 2 lijkt me zalig, die foto van mij is wel leuk voor een meet van een weekquote:
oh god yesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef Kally het volgende:
[..]
2 weken word ik gek, maar nachtje of 2 lijkt me zalig, die foto van mij is wel leuk voor een meet van een week
Al zouden wij als echte bazen in dat net gaan liggen en niet op die kussensquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Al zouden wij als echte bazen in dat net gaan liggen en niet op die kussens
yes, and yesquote:
Godver we moeten echt afspreken, en jij mij een lijst geven wat ik moet kopen en hebben om het zelf te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
yes, and yes![]()
Morgen maar weer eens maken
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
of we gaan zaterdag crosscountry sushi-en, lekker in de bob proberen zeewier te rollen met een rijstkoker op je schoot
Ja maar als dat sukkels zijn maken we bruinequote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
En de mensen achter ons weten meteen hoe het smaakt als het wegvliegt
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:37 schreef Kally het volgende:
Tegenvaller Vakantiebaantje_________________!!!
zulke mensenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:37 schreef Kally het volgende:
Tegenvaller Vakantiebaantje_________________!!!
Haha. Waarom met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou je hand wel vastquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik durf alleen niet goed in het spookhuis.
Precies.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Terwijl je zo netjes bent de laatste tijd.
Nee los.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, die bobbaan.. dat is gewoon een achtbaan? zit dat karretje vast enzo?
Klinkt ook niet alsof mensen die overleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Dans macabre... kan ik niet vinden op de site?
Ohquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Kally het volgende:
Dans Macabre heet het muziekstuk wat gespeeld wordt in het spookhuis
Er is niks aan, je staat achter een enorm raam naar een begraafplaats te kijken waar van alles gebeurt, en jij staat maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt ook niet alsof mensen die overleven.
Jup.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Durf je overal in René? (attracties in Efteling)
Ik moest vandaag al lachen om jou reacties zaterdag, terwijl ik in de attracties zatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, nou, bereid je maar voor als we ergens inzitten wat eerst heel langzaam omhoog gaat om vervolgens een afdaling te hebben
Dan zit ik zo stijf mogelijk in het karretje, mezelf schrapzettend. En ik heb mijn ogen dicht, of ik kijk naar de bodem van het karretje, vooral niet naar beneden!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest vandaag al lachen om jou reacties zaterdag, terwijl ik in de attracties zat
Immerquote:
Er is niet iets echt engs in de Eftelingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ga overal in... eenmaal hoogste punt bereikt is het geen probleem meer, gek genoeg
Met hoogtevrees is een keukentrapje al eng hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niet iets echt engs in de Efteling
Schat heb ik ook, maar het valt reuze mee je gaat het zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met hoogtevrees is een keukentrapje al eng hoor!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga meestal zingen als ik richting benaderde situaties rijd.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik ga overal in... eenmaal hoogste punt bereikt is het geen probleem meer, gek genoeg
Reuzenrad?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niet iets echt engs in de Efteling
Niet in de Efteling te vindenquote:
Dat komt goed uit dan, ik trouwens ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
IK GA NIET IN EEN REUZENRAD. DAT IS HET ENIGE WAAR JE ME NIET IN KRIJGT!
Je was hulpeloos en schattig en sloeg al mijn romantisch doen-avances afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
IK GA NIET IN EEN REUZENRAD. DAT IS HET ENIGE WAAR JE ME NIET IN KRIJGT!
De laatste waar ik in zat, zat ik op de grond en knoerhard te huilenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je was hulpeloos en schattig en sloeg al mijn romantisch doen-avances af
Toen kreeg je een snoepje van je moeder?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef Kally het volgende:
[..]
De laatste waar ik in zat, zat ik op de grond en knoerhard te huilen
Toen was ik 17quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen kreeg je een snoepje van je moeder?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Simone, Ik wil wel rose meenemen maar dan is dat lauw als we bij jouw zijn.
SNAP JE DE HINT
Bel hem op 0906-bennysnelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Renesite het volgende:
Hallo hoe kan ik iBenny bereiken? Heeft iemand een idee?
Ik WA hem wel evenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Renesite het volgende:
Feed mij 3 en 4 augustus maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan feed ik jou wel iets in de efteling
({) (K)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga niet in dingen die draaien of over de kop gaan want anders word ik ziek.
Ik ben je bankmaatje, als ik me niet over laat halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga niet in dingen die draaien of over de kop gaan want anders word ik ziek.
Jaquote:
Fijn dat je de goede hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Kally het volgende:
Ohhh ik heb vandaag een foto uit de Efteling gekocht, van ons hij was zooooooo leuk
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fijn dat je de goede hebt
*this thread is worthless without...*
quote:
Slaapplaatsen aan het verdelenquote:
quote:
quote:
uhhhh dit had je nou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben je bankmaatje, als ik me niet over laat halen.
Ik weet heus wel dat ik voor de bijl ga.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
uhhhh dit had je nou niet moeten zeggen
hihi nou ik bedenk wel wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat ik voor de bijl ga.![]()
Maar dat zal niet altijd even eenvoudig gaan.
Ga je lekker met Vaduz op de bank zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi nou ik bedenk wel wat.
Tenzij ik zelf ook ergens niet in durf
whehe, we posten langs elkaar heenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh, die aanvulling van m'n vorige bericht is misschien niet van toepassing? Staan we samen te kijken, gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
raad eens wat ik vandaag gedaan hebWie is die meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
raad eens wat ik vandaag gedaan hebEuromast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik durf niet, wel ooit gedaan in die liftquote:
Wát heb jij gedaan in die lift?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durf niet, wel ooit gedaan in die lift
Ik was 7, met mijn papa en mamaquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee
Ik dacht, ik doe chique, ik probeer eens wat. Ik heb een half bakje kruidenboter door de aardappelpuree gemieterd
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeutje, nu wil ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Bananenijs met chocola en amandel, verdient hoor.
Oiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kal, wat is het verschil tussen stads/groot/dim-licht?
Stadslicht is het licht waar je altijd mee rijdt in de avond, Groot licht gebruik je om te seinen of op onverlichte wegen (straalt veel verder en feller) en dimlicht doe je met lichte mist of veel mensen vroeger met parkeren, die heb ik nooit begrepen en nooit gebruiktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kal, wat is het verschil tussen stads/groot/dim-licht?
Ah, verklaart een hoopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stadslicht is het licht waar je altijd mee rijdt in de avond, Groot licht gebruik je om te seinen of op onverlichte wegen (straalt veel verder en feller) en dimlicht doe je met lichte mist of veel mensen vroeger met parkeren, die heb ik nooit begrepen en nooit gebruikt
Er stond ook eerst: 'waarvoor gebruiken: GEEN FLAUW IDEE'quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er stond ook eerst: 'waarvoor gebruiken: GEEN FLAUW IDEE'
Maar ik dacht: ISNT USEFULL
Soort Vliegende Hollander op de weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
In Amerika is er een urban legend, in de jaren 70 ofzo waren er bepaalde mensen die zonder licht reden en als je met je eigen licht knipperde om aan te geven dat ze hun lichten aan moesten doen, gingen ze je achterna om je te doden.
[ afbeelding ]
Wauw, ik zou daar een film van willen zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
In Amerika is er een urban legend, in de jaren 70 ofzo waren er bepaalde mensen die zonder licht reden en als je met je eigen licht knipperde om aan te geven dat ze hun lichten aan moesten doen, gingen ze je achterna om je te doden.
[ afbeelding ]
Omdat zij zo rollllllltquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
Waarom precies onthoud je deze informatie, Bette?
Mijn geheugen is heel kieskeurig. Alles met wiskunde wordt verplaatst met deze zooi.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
Waarom precies onthoud je deze informatie, Bette?
In de film Urban Legend zit dat verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw, ik zou daar een film van willen zien.
Volgens mij heb ik die gezien, is dat met Jared Leto?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In de film Urban Legend ziet dat verhaal.
Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gezien, is dat met Jared Leto?
Of misschien heb ik alleen de filmposter daarvan gezien. Ik weet het niet meer.
Bel dan ff het asiel. Of de dierenbescherming.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm..
Loopt hier in de buurt de hele tijd een kat.
Ziet er een beetje verwaarloost uit, loopt moeilijk, om de paar meter gaat 'ie zitten..
Welke?quote:
The Dark Knight Rises.quote:
Ik ga volgende week met oudste die wil zo graag, het is toch vanaf 12?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week met oudste die wil zo graag, het is toch vanaf 12?
Nou dan kan hij wel een jaartje erbij acterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door DeZwabber op 17-07-2012 22:44:34 ]🐙
awwwwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dan kan hij wel een jaartje erbij acteren
Jongste zwaar beledigd dat hij niet mocht
Wat ga je nu doen met die kat die daar rondloopt?quote:
Ja, weet ik niet..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen met die kat die daar rondloopt?
Je kunt hem naar binnen halen de volgende keer dat je hem ziet. Of hem tenminste in de buurt houden. En dan bellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet..
Ik zie 'm niet meer lopen nu.. weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen tegen ambulance/bescherming.
Haha, dat gaat onze kat leuk vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt hem naar binnen halen de volgende keer dat je hem ziet. Of hem tenminste in de buurt houden. En dan bellen.
Aww jou bange katquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, dat gaat onze kat leuk vinden
Maar, ik hou het even in de gaten
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
Hahahaha
Ik: Hoe heet een straatnaambord van een plaats?
Mama: Plaatsnaambord?
Ik: hahahaha oke die was echt heel dom
Mama: ja
Sjurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat iedereen morgen wel even duimen voor mij om 15.00 uur?
Doe maar gewoon de examinator bij het cbr van dat theorie gedoetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Lutte het volgende:
Tuuurk Pat, heb je nog een leuke inheemse god waar we een gebedje naar toe kunnen sturen?
quote:
Ik spreek er een spreuk over uit, komt goedquote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat iedereen morgen wel even duimen voor mij om 15.00 uur?
Heb je mijn nummer nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Renesite het volgende:
Nouja, daar moest ik het sowieso ff over hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sowieso even je adres hebben. Heeft René je al een DM gestuurd?
Doe maar bij René.. Die regelt datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nouja, daar moest ik het sowieso ff over hebben, want ik weet niet waar ik ben...
![]()
. Moet ik daarvoor bij Rene of bij jou zijn?
En nog niet
Jawel hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny, is alles goed met je. Dat je niet weet waar je bent?
Mag ik de blauwe pil dan zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook meer Matrix worden. Dan ben ik Martrix.
quote:
Die is dan wel handig jaquote:
Ik zag het al voorbij druipenquote:
Dan ben ik het matras.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook meer Matrix worden. Dan ben ik Martrix.
Godver nu sproei ikquote:
Oke dit duurde veel te lang voor een matige grap, maar achquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net wat Zwabber zegt... Matrix it is
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dit duurde veel te lang voor een matige grap, maar ach
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha, ik ga vooruit. Eerst de hele tijd 3/4/5 fouten, nu maar 1
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dit duurde veel te lang voor een matige grap, maar ach
[ afbeelding ]
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
van die emmer kom je nooit meer af vrees ik
Do tellquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik ga echt kapot in die weggeefhoek, soms te hilarisch
iemand zegt van wie is het nummer Turn the Page, ik weet dat ze Metallica bedoelt maar het origineel is van Bob Seger, dus lekker aan het jennen nuquote:
Ruilspel op kamp was vroeger wel geniaal, wij waren toen van een suikerklontje via kauwgum en een dvd naar een tas met allemaal gadgets gegaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil graag een vaatwastablet weggeven en een surround set terugkrijgen
het is geen ruilen, je zet er wat op en wie het wil krijgt het, ipv weggooien, maar we zitten ook flink te kletsen en zo hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
iemand zegt van wie is het nummer Turn the Page, ik weet dat ze Metallica bedoelt maar het origineel is van Bob Seger, dus lekker aan het jennen nu
We hebben een dealquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
Mag ik ff aangeven dat ik Katy Perry best van Jessie J had onderscheiden maar misklikte?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
Bij SongPop sta ik tegen een random iemand 28-0 voor. Ik vind het zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |