Het was niet dat ik het niet durfde. Ik was er vanuit gegaan dat het wel een aardig bedrag was. Inderdaad stom dat ik Het niet had gevraagd, maar dat is nu eenmaal gebeurd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
Als je niet durft te vragen wat je gaat verdienen kan je sowieso maar helemaal stoppen met werken en de rest van je leven in de bijstand gaan.
Een vakantie zonder geld is geen vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:31 schreef Plantagehouder het volgende:
Gewoon stoppen en vakantie vieren.
Het is ook zaak om je geld te verdienen vóór de vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:43 schreef Reinouttje het volgende:
[..]
Een vakantie zonder geld is geen vakantie
Nou het laatste wat ik wil is hier blijven. Na de vakantie ga ik lekker studeren. Eindelijk een richting op wat ik leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:41 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vul al 3 jaar de vakjes bij een supermarkt, verdien nu 6 euro per uur.
Toen ik begon moest ik ook klote klusjes doen, ik denk dat dat gewoon is om de echte mensen eruit te pikken die echt willen werken.
En een bijbaantje waar je graag naartoe gaat is vrij zeldzaam denk ik, ik zit ool liever in de stad maar je hebt gewoon geld nodig.
Gewoon even doorzetten en het zal vast beter worden!
Ik hoop niet dat het een studie Nederlands betreft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:45 schreef Reinouttje het volgende:
[..]
Nou het laatste wat ik wil is hier blijven. Na de vakantie ga ik lekker studeren. Eindelijk een richting op wat ik leuk vindt.
whut?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef Reinouttje het volgende:
[..]
Het was niet dat ik het niet durfde. Ik was er vanuit gegaan dat het wel een aardig bedrag was. Inderdaad stom dat ik Het niet had gevraagd, maar dat is nu eenmaal gebeurd.
Nou ik weet niet hoor maar naast school een bijbaantje is echt niet genoeg om de maanden door te komen èn sparen voor de vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook zaak om je geld te verdienen vóór de vakantie.
Google eens even op minimum jeugdloon 17 jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:38 schreef Reinouttje het volgende:
Een maat van mij had daar gewerkt als afwasser voor 8 euro per uur toen hij 16 was. Nu is hij 19 en en portier voor 12 euro per uur. Ikzelf ben 17 en moet klusjes doen op het terrein. Ik had toch wel gedacht aan minimaal 7 euro per uur. Dat leek me best logisch als ik het met afwassen vergelijk. Vandaag kreeg ik dus te horen dat het 5 euro bruto per uur is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |