Ik ook. yvonne is heel redelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope, heb er geen vertrouwen in. Heb ooit ruzie gehad met Yvonne.
Ik kan dit be-amenquote:
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises/agendaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, ik wil ook naar die Batman film.
Davy pak dit signaal op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, ik wil ook naar die Batman film.
Dat zal ik even voor je opzoeken. Heb even een half minuutje geduld, Monsieurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer moet Brazilie voetballen Stijno?
Ik zondagquote:
Toch maar niet de nacht marathon?quote:
Ik ga niet de eerste dag.. of week, dan is het kenser druk in de biosquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/7114/the-dark-knight-rises/agenda
Genoeg kansen in Eindhoven
Zaterdag zelfs 8x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee manquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb nog steeds niet The Dark Knight gezien.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Tyron het volgende:
Nieuwe batman film schijnt enorm bat te zijn.Nee leg eens uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Tyron het volgende:
Nieuwe batman film schijnt enorm bat te zijn.Moet je morgen niet om 05.00 op om stoeptegels te leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet de eerste dag.. of week, dan is het kenser druk in de bios
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijdag 2 uur 45 minutenJe weet gewoon dat het epic gaat worden. Christopher Nolan never disappoint.
Had wel verwacht dat jij met je IQ dit niet zou begrijpen.quote:
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je morgen niet om 05.00 op om stoeptegels te leggen?
Ja de vorige was ook 2,5 uur. Maar dat is met credits natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????
Heerlijk toch. Brute filmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |