quote:
Ik zeg het niet graag. En het klinkt hypocriet van mijn kant. Gebruik de editknop. Daarvoor is hij gemaakt.quote:
Ik dacht wie is Magic Mike?quote:
Ik herken je niet Stijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het niet graag. En het klinkt hypocriet van mijn kant. Gebruik de editknop. Daarvoor is hij gemaakt.
Jij let wel vaak op mijn posts he? Heb je een oogje op mij?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het niet graag. En het klinkt hypocriet van mijn kant. Gebruik de editknop. Daarvoor is hij gemaakt.
I'd do herquote:
Lelijke sitequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/
Staat nog best hoog ook.
Nee ik ga samen met Geo, Style en Doublepain. Lekker avondje uit met de dames.quote:
.quote:
Dus daar is het allemaal begonnen? Was dat de dag dat je uit de kast kwam?quote:quote:
Op 21-10-2006 05:01 schreef Dj_Day-V
[Ga es weg, gluurder]
fvivif Gepost op 21-10-2006 om 22:17 pm Bericht citeren
Nog 1 keer gluren en ik ga je anaal penetreren!
Al een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Wil heel graag je collega worden.
Ik vind jou stiekem een vervelende user. Mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij let wel vaak op mijn posts he? Heb je een oogje op mij?
Net zoals Jan Boskamp gebakken is. Dat lijkt nu wel een krokant vleeshuidjequote:
Omdat ik zeg ga weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.
[..]
Dus daar is het allemaal begonnen? Was dat de dag dat je uit de kast kwam?
Ga je naar de marathon gebeuren en ze alle 3 bekijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik ga samen met Geo, Style en Doublepain. Lekker avondje uit met de dames.
Maar eerst vrijdag Dark Knight
Nee gewoon 18:25quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je naar de marathon gebeuren en ze alle 3 bekijken
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem een lieve user. Mag ik dat zeggen?
ohquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ninja-edit, Niets ontgaat mij, Rens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |