Dan leer je hoe je je geschiedenis verwijderd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, mijn pc staat niet op een zolderkamertje maar gewoon in een woonkamer waar mensen meekijken, daarom google ik niet even vrolijk naar dingen waar het woordje 'cock' in voor komt.
Zusje vind ik ook niet knap. Maar misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dakota is 17 daar kom je nog mee weg met dat zusje echt niet meer.
Is dat zo? Maar jij weet het toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee bij een groep maagdjes zal het niet zo bekend zijn inderdaad.
Ik had zoveel behoefte je nu een DM te sturen met een enorm grote neger-piemel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, mijn pc staat niet op een zolderkamertje maar gewoon in een woonkamer waar mensen meekijken, daarom google ik niet even vrolijk naar dingen waar het woordje 'cock' in voor komt.
Kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan leer je hoe je je geschiedenis verwijderd.
Oh, en een PC moeten delen!
Misschien heb ik wel vrienden die geen meer maagd zijn. Dan zou jouw grap dat ik maagd zou zijn al falen.quote:
Geen meer maagd zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel vrienden die geen meer maagd zijn. Dan zou jouw grap dat ik maagd zou zijn al falen.
Je moet wel goed je websites verwijderen he.quote:
Ik verwissel woorden, ik ben dyslectisch, wat is jouw excuus? Mentale retardatie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen meer maagd zijn?
Jij was degene laatst die zei dat mijn Nederlands slecht was toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet wel goed je websites verwijderen he.
Als je lemonparty googled kom je op een site waar staat hoe je dat het beste kan doen.
Kankerzooiquote:
Ehm, geen motivatie. Ik heb niet de druk op mijn schouders dat als ik niet correct spel mijn leven verloren gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik verwissel woorden, ik ben dyslectisch, wat is jouw excuus? Mentale retardatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ik doe het nu meteen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet wel goed je websites verwijderen he.
Als je lemonparty googled kom je op een site waar staat hoe je dat het beste kan doen.
toffe trailer van de nieuwe prison break.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen meer maagd zijn?
Jij was degene laatst die zei dat mijn Nederlands slecht was toch?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toffe trailer van de nieuwe prison break.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toffe trailer van de nieuwe prison break.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou haar doen. (wel die met dat rode haar)Ben je achter dat coverbandje of wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |