Wut..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja je wist niet eens wat cockblocking was, dan verbaasd mij dit niks.
Hij is niet bekend met de taal van de straat.quote:
Gast, als je de laatste 3 jaar minimaal 1 Amerikaanse komedie hebt gezien zou je al weten wat het is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is niet bekend met de taal van de straat.
Van :quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Zou een zus van Dakota Fanning kunnen zijn..
Ben niet van de Amerikaanse komedie's. Iig de series niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, als je de laatste 3 jaar minimaal 1 Amerikaanse komedie hebt gezien zou je al weten wat het is.
De films zijn ook kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben niet van de Amerikaanse Komedie's. Iig de series niet.
goos, het is begonnen als straattaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast, als je de laatste 3 jaar minimaal 1 Amerikaanse komedie hebt gezien zou je al weten wat het is.
Zusjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van :
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Omdat je ook al zo'n pussy bent dat je het niet durft te googlen, hier:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben niet van de Amerikaanse komedie's. Iig de series niet.
quote:1. cockblocker 889 up, 142 down
someone who prevents someone from getting sex.
buy cockblocker mugs & shirts
by Joey Mar 20, 2003 share this add a video
2. cockblocker 1176 up, 212 down
Cockblocker: 1. (noun) a female friend who accompanies another female friend to planned meetings with a male peer, to ensure that the sista does not get into trouble;
2. (Noun) a male who interferes with another male's attempt to freak the woman whom the former either wishes to protect as a friend, or is already pursuing himself;
3. (Verb) to cockblock: basically, to interfere, by way of one's mere presence, with the attempt of one person to freak another
1. Jill "Jane, I really need you to come along tonight as my cockblocker so I don't do anything I would later regret.
Jane "Sure"
2. I made my move toward that hottie Jennifer with the thought of grinding with her. That cockblocker Alex cut in and got it first.
3. Alex cockblocks all the time
buy cockblocker mugs & shirts
by Doobie Smokes You Dec 2, 2004 share this add a video
3. cockblocker 538 up, 115 down
A person who interferes with anothers chance of geting laid.
Spoon is the biggest cockblocker of them all.
Ik denk dat ik ongeveer het minst op FOK! zit van alle users hier, dus ik heb wel degelijk een leven. Maar in mijn sociale kring kennen we het begrip cockblocking niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je een leven hebt waar je vrienden hebt en wel eens met meisjes praat ben je toch wel bekent met het begrip 'cockblocker' volgens mij.
Best netjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is trouwens het 13de topic van vandaagJezus.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ongeveer het minst op FOK! zit van alle users hier, dus ik heb wel degelijk een leven. Maar in mijn sociale kring kennen we het begrip cockblocking niet.![]()
Ben er denk ik wel blij mee.
Yup, ik had besloten om vandaag niks te doen. Geen dank.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is trouwens het 13de topic van vandaagJezus.
Ja, mijn pc staat niet op een zolderkamertje maar gewoon in een woonkamer waar mensen meekijken, daarom google ik niet even vrolijk naar dingen waar het woordje 'cock' in voor komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je ook al zo'n pussy bent dat je het niet durft te googlen, hier:
[..]
Dakota is 17 daar kom je nog mee weg met dat zusje echt niet meer.quote:
Nee bij een groep maagdjes zal het niet zo bekend zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ongeveer het minst op FOK! zit van alle users hier, dus ik heb wel degelijk een leven. Maar in mijn sociale kring kennen we het begrip cockblocking niet.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, mijn pc staat niet op een zolderkamertje maar gewoon in een woonkamer waar mensen meekijken
Je kan 't inderdaad ook positief bekijken jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |