Oelewapper!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
Oe hijs weer bijna dicht! Ik wil hem nu niet sluiten hoor, heb nu geen goeie TT in mijn hoofd!
Dat is je gegund.quote:
Dat blijft een goed nummer inderdaad..quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat blijft een goed nummer inderdaad..
hoezo een slechte nasmaak?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar het heeft voor mij ook een slechte nasmaak.
Mijn moeder is toen overleden.quote:
Dubbele gevoelens... heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn moeder is toen overleden.![]()
Enerzijds blijf ik het nummer mooi vinden maar anderzijds..
ah k. snap ik idd wel. nummer brengt ook een herinnering meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn moeder is toen overleden.![]()
Enerzijds blijf ik het nummer mooi vinden maar anderzijds..
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. snap ik idd wel. nummer brengt ook een herinnering mee
Mijn vroegere lerares (basisschool) werd op de terugweg van een wintersportvakantie samen met haar man doodgereden door een spookrijder. Op de crematie (2 kisten, hun dochtertje die bij oma logeerde toen het gebeurde liep tussen de kist door, net 3 jaar oud) hoorde ik voor het eerst dit nummer...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze worden
heb ik met een ander nr. werd gedraaid bij mijn neefje toenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze worden
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
Nu op NL 2 een docu over Paul Simon. Ook mooie muziek! Gaat over het album Graceland.
Ik heb gewoon youtube uitgegooid en manlief opdracht gegeven de tv harder te zetten!quote:
Succes! (ja veel plezier klinkt ook weer zo...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo dat wordt 2de keer rennen...
precies zoals ik verwachtte
En gewoon tussendoor nog even op Fok! posten, held!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo dat wordt 2de keer rennen...
precies zoals ik verwachtte
Terecht, ik moet dit concert toch maar eens op dvd hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb gewoon youtube uitgegooid en manlief opdracht gegeven de tv harder te zetten!
Ik heb wel de cd van Graceland (en diverse mp3'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Terecht, ik moet dit concert toch maar eens op dvd hebben.
ik gok nog 1 keer... dan is het weer klaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Succes! (ja veel plezier klinkt ook weer zo...)
wilde de laptop meenemen naar wc, maar vond ik ook weer zo vreemd, aangezien ik een chatprog met cam open heb staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En gewoon tussendoor nog even op Fok! posten, held!
Trusten Maffe!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wilde de laptop meenemen naar wc, maar vond ik ook weer zo vreemd, aangezien ik een chatprog met cam open heb staan
leek me wel gezellig, maar ja.. dan zit je op de pot... darmen doen vervelend... en zitten ze je aan te kijken...quote:
Niet weten hoe je met het één hand de laptop vasthoud met één vinger voor de webcam. En met de andere hand wc papier moet afscheuren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wilde de laptop meenemen naar wc, maar vond ik ook weer zo vreemd, aangezien ik een chatprog met cam open heb staan
Lalalalalala!quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
leek me wel gezellig, maar ja.. dan zit je op de pot... darmen doen vervelend... en zitten ze je aan te kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
BoeHeeeeeeeeeeeeeej vriendinnetje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hoii liefquote:
Balen dat ik niet meer om de hoek woon.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
BoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Schitterend..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Niet?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ben opzoek naar wat nieuws... zou dit mij staan?Zonder zie je er beter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:19 schreef Ireth het volgende:
Zolang je blijft staan wel. Ben bang als je gaat zitten dat je navel ergens tussen je boobs getrokken wordt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ben opzoek naar wat nieuws... zou dit mij staan?Waarom draagt iemand dat? Dan kun je toch net zo goed niks dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Als ze zo naar binnen komt lopen dan doe ik heel snel het licht uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom draagt iemand dat? Dan kun je toch net zo goed niks dragen?
Ik zou er een bouwlamp op zettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze zo naar binnen komt lopen dan doe ik heel snel het licht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |