Oelewapper!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
Oe hijs weer bijna dicht! Ik wil hem nu niet sluiten hoor, heb nu geen goeie TT in mijn hoofd!
Dat is je gegund.quote:
Dat blijft een goed nummer inderdaad..quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat blijft een goed nummer inderdaad..
hoezo een slechte nasmaak?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar het heeft voor mij ook een slechte nasmaak.
Mijn moeder is toen overleden.quote:
Dubbele gevoelens... heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn moeder is toen overleden.![]()
Enerzijds blijf ik het nummer mooi vinden maar anderzijds..
ah k. snap ik idd wel. nummer brengt ook een herinnering meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn moeder is toen overleden.![]()
Enerzijds blijf ik het nummer mooi vinden maar anderzijds..
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. snap ik idd wel. nummer brengt ook een herinnering mee
Mijn vroegere lerares (basisschool) werd op de terugweg van een wintersportvakantie samen met haar man doodgereden door een spookrijder. Op de crematie (2 kisten, hun dochtertje die bij oma logeerde toen het gebeurde liep tussen de kist door, net 3 jaar oud) hoorde ik voor het eerst dit nummer...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze worden
heb ik met een ander nr. werd gedraaid bij mijn neefje toenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
zo zal november rain ook nooit meer hetzelfde zijn. werd gedraaid op de begrafenis van mijn nichtje. 23 mocht ze worden
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
Nu op NL 2 een docu over Paul Simon. Ook mooie muziek! Gaat over het album Graceland.
Ik heb gewoon youtube uitgegooid en manlief opdracht gegeven de tv harder te zetten!quote:
Succes! (ja veel plezier klinkt ook weer zo...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo dat wordt 2de keer rennen...
precies zoals ik verwachtte
En gewoon tussendoor nog even op Fok! posten, held!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo dat wordt 2de keer rennen...
precies zoals ik verwachtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |