Mag ik effe mijn biertje leegdrinken dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drinken? Dat kost alleen maar tijd. Gewoon hupsakee!
Die neem maar gewoon mee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik effe mijn biertje leegdrinken dan?
Mijn vrouw is thuis dus kom maar hierheen.quote:
Ah. ja dan bij jou da's nog gezelligerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vrouw is thuis dus kom maar hierheen.
Hier draait het om. Hier heb je al besloten om iets met hem te gaan doen. Je had ook "donder op" kunnen zeggen (of helemaal niks).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, niet zo vaak eigenlijk, wel leuk om jou hier te zien, wil je iets drinken?
Sommige mensen zijn inderdaad zo onhandig. Dat komt onder ander door compleet gebrek aan ervaring en initiatief. Ze hebben in de puberteit niet iets geleerd wat 90% procent van de mannen wel geleerd heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef vencodark het volgende:
Betalen voor een datingsite, hoe erg is het dan? Bedoel ik niet lulllig maar ben je dan echt zo onhandig met vrouwen of hoe zit dat?
Zijn mannen over het algemeen dan ook onhandiger dan vrouwen, vraag ik me af. Ik ben ook niet zo'n succesverhaal met alles maar o.a. via internet heb ik wel contacten leren leggen. Dat heeft bij mij ook jaren geduurd. Ik heb echter nooit betaald voor datingsites. Dat ging mij te ver.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn inderdaad zo onhandig. Dat komt onder ander door compleet gebrek aan ervaring en initiatief. Ze hebben in de puberteit niet iets geleerd wat 90% procent van de mannen wel geleerd heeft.
Nee hoor. Wil niet opscheppen, maar ik heb mijn share of women wel gehad zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef vencodark het volgende:
Betalen voor een datingsite, hoe erg is het dan? Bedoel ik niet lulllig maar ben je dan echt zo onhandig met vrouwen of hoe zit dat?
Dat van het serieuze geloof ik best, misschien dat je dan minder moeite hoeft te doen om het kaf van het koren te scheiden. Serieus en niet serieus. Maar op gratis sites kan je toch ook genoeg serieuze vrouwen tegenkomen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil niet opscheppen, maar ik heb mijn share of women wel gehad zeg maar.
De enige reden dat ik betaal is omdat ik de illusie (of miscshien is het wel zo) heb dat de vrouwen op betaalde sites als Lexa, Relatieplanet etc. wat serieuzer zijn dan enkel losse contacten.
Mijn reden om me in te schrijven is simpel: Ik ontmoet vrij weinig nieuwe mensen via m'n werk/vriendengroep aangezien dat allemaal al gesettled is en m'n werk een mannenomgeving is (techniek).
Ja ik heb ook een gratis profiel aangemaakt via Badoo. Ga binnenkort maar eens kijken hoe en watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat van het serieuze geloof ik best, misschien dat je dan minder moeite hoeft te doen om het kaf van het koren te scheiden. Serieus en niet serieus. Maar op gratis sites kan je toch ook genoeg serieuze vrouwen tegenkomen, lijkt mij.
Nou jah, hier gaat het om een ''bekende'' natuurlijk en er zit niets achter verder, misschienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier draait het om. Hier heb je al besloten om iets met hem te gaan doen. Je had ook "donder op" kunnen zeggen (of helemaal niks).
Met een betaalde account kun je op bijvoorbeeld Relatieplanet zelf ook berichten sturen en foto's zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef vencodark het volgende:
Ja goed, die kijk heb ik daar natuurlijk niet op. Ik ben een vrouw en weet uit eigen ervaring dat ik zelf wel altijd serieus was. Het stoorde mij alleen dat er ook genoeg mannen zijn die er alleen maar op uit zijn om je zo snel mogelijk in bed te krijgen. Daar heeft ook lang niet elke vrouw zin in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het ook wel prettig om te weten dat een vrouw ook een betaalde account heeft trouiwens, dan weet ik in ieder geval zeker dat die persoon een serieuze poging doet iemand te leren kennen.
Er zitten namelijk wel erg veel vrouwen op dating sites die alleen maar hun marktwaarde willen weten met een gratis profieltjes, maar helemaal niet daadwerkelijk iemand zoeken.
Er is niets ergs aan, dat bedoel ik ook niet. Maar het moet je geen vermogen kosten. Daarbij, het lijkt mij best wel zonde van je geld als het uiteindelijk nergens op uitdraait. Ik heb ook maar toevallig iemand op werk leren kennen, daarvoor zat ik ook weleens op datingsites en via Fok weleens mensen ontmoet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met een betaalde account kun je op bijvoorbeeld Relatieplanet zelf ook berichten sturen en foto's zien.
Met een gratis account is dat allemaal beperkt.
En wat is er nou erg aan om een paar tientjes uit te geven, als daarmee de kans op een serieus contact een stuk groter is?
Nu is het voor vrouwen meestal wel wat anders dan voor mannen, maar dan nog, het is niet dat het een vermogen kost. Een hobby mag iets kosten.
Ik kan me voorstellen dat alle vrouwen dat wel hebben ja. Punt is volgens mij dat ze op een gegeven moment niemand meer vertrouwen en er altijd wat achter gaan zoeken. Hoe kan je je daarvan onderscheiden als man zijnde?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed, die kijk heb ik daar natuurlijk niet op. Ik ben een vrouw en weet uit eigen ervaring dat ik zelf wel altijd serieus was. Het stoorde mij alleen dat er ook genoeg mannen zijn die er alleen maar op uit zijn om je zo snel mogelijk in bed te krijgen. Daar heeft ook lang niet elke vrouw zin in.
Tja ik probeer het 3 maanden, is't niks, stop ik, simpelquote:Er is niets ergs aan, dat bedoel ik ook niet. Maar het moet je geen vermogen kosten. Daarbij, het lijkt mij best wel zonde van je geld als het uiteindelijk nergens op uitdraait. Ik heb ook maar toevallig iemand op werk leren kennen, daarvoor zat ik ook weleens op datingsites en via Fok weleens mensen ontmoet.
Dat klopt, het moet ook hooguit een paar tientjes kosten en ik zou zeker geen heel jaar actief blijven op zo'n site.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef vencodark het volgende:
Er is niets ergs aan, dat bedoel ik ook niet. Maar het moet je geen vermogen kosten. Daarbij, het lijkt mij best wel zonde van je geld als het uiteindelijk nergens op uitdraait.
Ik denk dat je zoiets als vrouw (en man!) een beetje moet zien aan te voelen. Ik heb via een datingsite nooit met iemand afgesproken. De keren dat ik wel met iemand had afgesproken waren mensen van Fok en meestal kennen die weer anderen waardoor je toch wel beetje 'weet' of zulke min of meer te vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat alle vrouwen dat wel hebben ja. Punt is volgens mij dat ze op een gegeven moment niemand meer vertrouwen en er altijd wat achter gaan zoeken. Hoe kan je je daarvan onderscheiden als man zijnde?
Ja hoorquote:
Maar weken lang mailen of whatsappen schiet ook niet echt op, dan heb je elkaar ook wel alles verteld intussen en weet je nog niet of je IRL klikt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hoorik begrijp't wel
Voor mij altijd een reden om erg terughoudend te zijn betreffende afspreken. Maar ja, op een gegeven moment moet je wel, want anders sta je een beetje stil voor mijn gevoel...
Je moet er ook zeker niet te lang over gaan doen natuurlijk. Maar soms merk je het gewoon na een paar gesprekken. Zeker als je zo'n halve zool hebt die je na 5 minuten al vraagt wat je bh-maat is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar weken lang mailen of whatsappen schiet ook niet echt op, dan heb je elkaar ook wel alles verteld intussen en weet je nog niet of je IRL klikt.
Zelf vind ik een ontmoeting na anderhalve week contact wel relaxed, (hangt er een beetje vanaf of je echt dagelijks contact hebt gehad).
Maar ik richt me ook bewust tot vrouwen in mijn woonplaats, dat maakt het afspreken een stuk makkelijker en vrijblijvender.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je moet er ook zeker niet te lang over gaan doen natuurlijk. Maar soms merk je het gewoon na een paar gesprekken. Zeker als je zo'n halve zool hebt die je na 5 minuten al vraagt wat je bh-maat is.Dan was ik gelijk klaar met iemand. Ook eens een kerel via iemand van fok leren kennen die de meest aparte, kinderachtige vragen stelde. Bijvoorbeeld wat er met mijn lichaam gebeurde als ik het koud had. Als ik dan zei dat ik kippenvel kreeg, zat ie te azen wat er nog meer gebeurde (hihihi).
Op zo'n manier kan ik via msn ook nog wel bedenken dat zo iemand nooit bij mij zou passen en komt afspreken geen seconde in mij op.
Wat ik al niet aan gesprekken heb gehad zeg.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik vind het fijn te horen dat er zulke kansloze mannen zijnDat verhoogt mijn kans als (vind ik) normale man...
Ik snap echt niet waarom mensen zo worden dat ze dat soort dingen gaan vragen
Dan ben je echt een gefrustreerde, a-sociale kneus wat mij betreft... Hebben die mensen überhaupt wel contact met de buitenwereld?
You wishquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Dat verhoogt mijn kans als (vind ik) normale man...
Yeah well, ik kon mij er nog steeds over verbazen. En dan heb je het toch over mensen van een jaar of 20-25. Die laatste kerel, van dat kippenvel, was 28 geloof ik en dat is 2,5 jaar geleden. Ik vertelde het een vriendin en die lag helemaal in een deuk. Afschuwelijk, ik moet er niet aan denken met zoiets op date te gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Ik vind het fijn te horen dat er zulke kansloze mannen zijnDat verhoogt mijn kans als (vind ik) normale man...
Ik snap echt niet waarom mensen zo worden dat ze dat soort dingen gaan vragen
Dan ben je echt een gefrustreerde, a-sociale kneus wat mij betreft... Hebben die mensen überhaupt wel contact met de buitenwereld?
Mag mijn mannelijke kloon je PM-enquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zit zelf op badoo maar doe er niets mee , nu moet ik wel zeggen dat ik door de meest stompzinnige kerels benaderd word op een manier van liever niet dank je .
Zoals een kerel die ik amper ken hoe is het schatje![]()
Voor mij dus geen online dating
Ohja, die types heb je ook ja. Of die even extra willen benoemen dat ze heel gespierd zijn en een grote piemel hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zit zelf op badoo maar doe er niets mee , nu moet ik wel zeggen dat ik door de meest stompzinnige kerels benaderd word op een manier van liever niet dank je .
Zoals een kerel die ik amper ken hoe is het schatje![]()
Voor mij dus geen online dating
Ja ach, toen het een tijdje uit was met mijn vriendin had ik zoiets van "laat ik het eens proberen" en toen heb ik mij aangemeld op Relatieplanet en daar ook voor betaald. En dat heeft mij niks opgeleverd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat van het serieuze geloof ik best, misschien dat je dan minder moeite hoeft te doen om het kaf van het koren te scheiden. Serieus en niet serieus. Maar op gratis sites kan je toch ook genoeg serieuze vrouwen tegenkomen, lijkt mij.
Ik heb ook wat van die bijzonder kansloze situaties achter mequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef vencodark het volgende:
Wat ik al niet aan gesprekken heb gehad zeg.![]()
Je verhaal is herkenbaar. Ik was een kneus die weinig vrienden had en uitgaan was al helemaal niets voor mij. Ik drink ook niet en ben ook best verlegen. Juist via internet en later via Fok ben ik een beetje meer contacten gaan krijgen en durfde ik makkelijker af te spreken. Ben ook naar een aantal meetings geweest. Daar leuke mensen leren kennen en met 1 iemand ook een eventjes wat gehad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja ach, toen het een tijdje uit was met mijn vriendin had ik zoiets van "laat ik het eens proberen" en toen heb ik mij aangemeld op Relatieplanet en daar ook voor betaald. En dat heeft mij niks opgeleverd.
Via knuz beetje contact met 2 vrouwen gehad, ook niks boeiends. En vervolgens via interpals en andere vriendensites met 2 vrouwen wat wel tot afspreken leidde, maar alsnog niet wat ik ervan verwachtte.
Bij mij was het meer dat ik nog niet helemaal er aan toe was om weer uit te gaan enzo, maar toch alvast weer contact wou hebben via internet. Zodat ik niet helemaal in een gat viel.
Bovendien ben ik ook niet echt een uitgaanstype. Ik ben echt zo iemand die naar de kroeg gaat voor de vrouwen, maar voor de rest heb ik er eigenlijk niks mee. En dan wordt het al een stuk moeilijker. Je moet dingen ook leuk vinden.
Ben je echter zo'n figuur als ik, die liever gotische architectuur bewondert of rustig door een museum dwarrelt, dan wordt het al een stuk moeilijker om aansluiting te vinden bij de gemiddelde geef-mij-nog-een-mojito vrouw die graag tot diep in de nacht uitgaat en spannende dingen meemaakt.
Ik ben voor de rest ook vrij sociaal. Ik praat gewoon met iedereen enzo en ik durf ook initiatief te nemen. Maar ik ben wel erg anders. Ik vind andere dingen leuk. Dat begint al bij muziek (ik ben echt van de rockmuziek, de top 40 vind ik helemaal kut), maar gaat uiteraard veel verder dan dat.
Mijn vriendin heb ik ook via internet leren kennen, op een forum als dit. En de enige reden dat zij het mij uithoudt, is omdat zij ook een rustige geek en alternatieve rock kant heeft in haar persoonlijkheid.. anders zou ze helemaal gek worden van mijAlleen met uitgaan is het dan soms alsnog moeilijk.. omdat zij dan wel graag wil feesten en ik er dus niks mee heb.
Ik hou ook niet van mensenmassa's en drukte.
Dus ja, dan verklein je die kansen al enorm.
Of iemand die het alleen maar over zijn ex had.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook wat van die bijzonder kansloze situaties achter meEn die arme man dan maar dingen zeggen als 'ik begrijp niet waarom ik geen vriendin kan krijgen' en ondertussen denk je 'uh, ik wel'. De ergste was iemand die dacht dat hij God's gift to Women was, maar echt alleen maar geïnteresseerd was in zichzelf. Kansloos.
...en ging huilen omdat hij zijn ex zo miste.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
Of iemand die het alleen maar over zijn ex had.
WTF!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...en ging huilen omdat hij zijn ex zo miste.
Nah, dat kan ik mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je niet keihard gillend weggerend ??? Soms is daten wel leuk maar soms is het echt pure helquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is wel merkwaardig. Ik ken je niet dus kan je moeilijk advies geven, maar als je zoveel uitgaat en ook met doel vrouwen te ontmoeten, dan gaat daar dus wel iets mis. Je durft wel op vrouwen af te stappen en een praatje te maken, dan ben je al best ver. Wat gebeurt er dan als je met een vrouw aan de praat bent? Zal vast iets in je houding zijn of je moet echt de hele tijd kak teksten hebben. Ook gebrek aan fysiek contact kan een probleem zijn. Als je elkaar totaal niet aanraakt, dus niet eens een keer een hand op de schouder oid dan is de stap naar zoenen ook erg groot en kan ze van schrikken. Het zijn allemaal van die kleine dingen. Sommigen doen dit van nature goed en voor anderen voelt het heel onnatuurlijk. Geloof dat jij in de laatste groep zit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ben ondertussen al zo'n 15 jaar aan het stappen, maar heb tijdens het uitgaan nog nooit 1 meisje kunnen versieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |