Ah. de 'spammer'.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Totaal onherkenbaar. Ik heb een half jaar paiq gedaan en mee gestopt omdat het mij te druk werd qua het onderhouden van al die contacten en het daten erbij. Vleeskeuring kan het niet zijn, want ik ben meer een gehaktbal dan een echt stukje vlees!
Toen had je nog die plugin dat foto's direct te bekijken warenquote:
Ik denk dat ik zelf maar eens zo'n bootcamp voor fokkers ga geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef Kwamo het volgende:
Hahaha, een PUA bootcamp.
Als je 2000 euro door de plee wil spoelen mag je m'n rekeningnummer wel.
Hé kom je hier vaker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... even serieus, ik heb de OP gelezen en is die datingsite niet één of andere
oplichtingsbende?
Ik vind het maar een raar verhaal.
Drinken? Dat kost alleen maar tijd. Gewoon hupsakee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, niet zo vaak eigenlijk, wel leuk om jou hier te zien, wil je iets drinken?
Mag ik effe mijn biertje leegdrinken dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drinken? Dat kost alleen maar tijd. Gewoon hupsakee!
Die neem maar gewoon mee!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag ik effe mijn biertje leegdrinken dan?
Mijn vrouw is thuis dus kom maar hierheen.quote:
Ah. ja dan bij jou da's nog gezelligerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vrouw is thuis dus kom maar hierheen.
Hier draait het om. Hier heb je al besloten om iets met hem te gaan doen. Je had ook "donder op" kunnen zeggen (of helemaal niks).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, niet zo vaak eigenlijk, wel leuk om jou hier te zien, wil je iets drinken?
Sommige mensen zijn inderdaad zo onhandig. Dat komt onder ander door compleet gebrek aan ervaring en initiatief. Ze hebben in de puberteit niet iets geleerd wat 90% procent van de mannen wel geleerd heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef vencodark het volgende:
Betalen voor een datingsite, hoe erg is het dan? Bedoel ik niet lulllig maar ben je dan echt zo onhandig met vrouwen of hoe zit dat?
Zijn mannen over het algemeen dan ook onhandiger dan vrouwen, vraag ik me af. Ik ben ook niet zo'n succesverhaal met alles maar o.a. via internet heb ik wel contacten leren leggen. Dat heeft bij mij ook jaren geduurd. Ik heb echter nooit betaald voor datingsites. Dat ging mij te ver.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn inderdaad zo onhandig. Dat komt onder ander door compleet gebrek aan ervaring en initiatief. Ze hebben in de puberteit niet iets geleerd wat 90% procent van de mannen wel geleerd heeft.
Nee hoor. Wil niet opscheppen, maar ik heb mijn share of women wel gehad zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef vencodark het volgende:
Betalen voor een datingsite, hoe erg is het dan? Bedoel ik niet lulllig maar ben je dan echt zo onhandig met vrouwen of hoe zit dat?
Dat van het serieuze geloof ik best, misschien dat je dan minder moeite hoeft te doen om het kaf van het koren te scheiden. Serieus en niet serieus. Maar op gratis sites kan je toch ook genoeg serieuze vrouwen tegenkomen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor. Wil niet opscheppen, maar ik heb mijn share of women wel gehad zeg maar.
De enige reden dat ik betaal is omdat ik de illusie (of miscshien is het wel zo) heb dat de vrouwen op betaalde sites als Lexa, Relatieplanet etc. wat serieuzer zijn dan enkel losse contacten.
Mijn reden om me in te schrijven is simpel: Ik ontmoet vrij weinig nieuwe mensen via m'n werk/vriendengroep aangezien dat allemaal al gesettled is en m'n werk een mannenomgeving is (techniek).
Ja ik heb ook een gratis profiel aangemaakt via Badoo. Ga binnenkort maar eens kijken hoe en watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat van het serieuze geloof ik best, misschien dat je dan minder moeite hoeft te doen om het kaf van het koren te scheiden. Serieus en niet serieus. Maar op gratis sites kan je toch ook genoeg serieuze vrouwen tegenkomen, lijkt mij.
Nou jah, hier gaat het om een ''bekende'' natuurlijk en er zit niets achter verder, misschienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hier draait het om. Hier heb je al besloten om iets met hem te gaan doen. Je had ook "donder op" kunnen zeggen (of helemaal niks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |