Saxo Bank en nu bij Radioshack.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een boefje die Schleck waar heeft hij gespeeld ?
Volgens mij ook allemaal aan de doping.quote:
nah die laboratorium muizen niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij ook allemaal aan de doping.
quote:Lady Gaga gaat naakt voor parfumcampagne
Geschreven door Novum op 17-07-2012 @ 20:57
Lady Gaga heeft zich in evakostuum laten fotograferen voor de reclamecampagne voor haar parfum Fame. De zangeres heeft de pikante foto via Twitter de wereld in gestuurd. Het plaatje doet denken aan Gulliver's Travels, omdat het lichaam van Gaga wordt bedekt door kleine mannetjes.
"Ik zal niet liegen. Ik ben een beetje nerveus. Het is een tijdje geleden dat ik werk aan jullie heb laten zien", twitterde de 26-jarige zangeres voordat ze het kiekje plaatste. "Maar ik ben erg trots op de fotograaf Steven en mijzelf."
Het geurtje van Lady Gaga is vanaf deze zomer verkrijgbaar. Uit eerdere foto's blijkt dat het gaat om een zwarte vloeistof, die kennelijk zijn kleur verliest als het op de huid wordt gespoten. De zangeres maakte eerder bekend dat het luchtje moet doen denken aan een dure prostituee.
Is hij echt zo goed? Is pas 22 jaar oud.quote:
Jij vindt dit knap?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sagan sagan.. je kan er helemaal niks van
Die heeft een piemeltje.quote:
Ik ben al kritisch genoeg hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
LR, zullen we nu beginnen met de kritische vragen in TdF.
Tehfoooockquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
En jawel hoor... Frank Schleck betrapt op doping in de Tour..
Boskamp schuift aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
Het zal bij TDJ wel over dat dopinggeval gaan.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. zie je toch zo dat dat een Herma is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |