abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114348042
Meanwhile, in the hood
pi_114349075
Met tegen :P aanklacht dreigen van stalking laster en afluisteren hehe
pi_114349148
Ik had een onderbuurvrouw die klaagde als ik's nachts de wc doortrok :')
Toen heb ik dr ook maar in de stront laten zakken. De woningbouw gaf uiteindelijk mij gelijk trouwens. Het mens zeurde over iedere buur over ieder leefgeluid, ook over praten idd...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 06:59:53 #54
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114349156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:36 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Doet met trouwens denken aan dat verhaal van Bonje met de buren van vorige week ofzo. Gezeik over bomen in de tuin. Vond het sowieso nutteloos, is niet alsof die bomen er ineens van het een op andere moment staan, maar goed. Die buurman met bomen biedt aan om er een aantal weg te halen, buurvrouw blij, dan zegt ie: Ja, maar eigenlijk wil ik die ene laten staan want die vind ik mooi. Buurvrouw meteen helemaal over de zeik: Neeee! Allemaal!!
Had echt zoiets van hallo mens, hij biedt je een oplossing en je moet toch nog even een stap verder gaan met zeiken. Ik zou dan bijna zeggen, plant er nog even een zooi bomen bij.
Het ergste vond ik nog dat zij er oprecht van overtuigd leek dat al haar psychische problemen opgelost zouden zijn wanneer haar buurman die bomen weg zou halen. :')

Al vond ik het wel enorm egoïstisch van die buurman om hen zomaar van alle avondzonlicht te ontnemen en was het mij ook wel duidelijk dat hij zijn hogere intelligentie misbruikte om haar op een slinkse manier psychisch te pesten.
pi_114349238
Ik zie helemaal voor me wat voor een type die buurvrouw is, erg vervelend dat ze zo doet.

Maar laminaat is gewoon echt niet geschikt voor dit soort woningen en al helemaal niet in een bovenwoning.
Het is echt een wereld van verschil als je bovenburen vloerkleed hebben of een laminaatvloer, zeker met een kind wat speelt.
Die maken gewoon herrie, zelfs als ze rustig spelen.

Dus dat kleed zou ik er zeker in leggen, dan heeft ze als het goed is helemaal geen poot meer om op te staan en dan zit je je zelf ook niet meer zo druk te maken om die ene knikker die van het speelkleed afrolt.
pi_114349824
Er is niks mis met laminaat in een flat, mits goed gelegd en met goede ondervloer.

Zeikende buren heb je overal. Mijn onderbuurvrouw valt over geluid wat mijn boven-boven buren maken, maar die zit ook de hele dag thuis en heeft verder niks te doen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_114350229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:34 schreef Wolken het volgende:
Er is niks mis met laminaat in een flat, mits goed gelegd en met goede ondervloer.

Zeikende buren heb je overal. Mijn onderbuurvrouw valt over geluid wat mijn boven-boven buren maken, maar die zit ook de hele dag thuis en heeft verder niks te doen.
laminaat klinkt altijd harder dan vloerkleed en de meeste mensen hebben niet de beste ondervloeren..
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 09:03:35 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_114350279
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:00 schreef Troeta het volgende:

[..]

laminaat klinkt altijd harder dan vloerkleed en de meeste mensen hebben niet de beste ondervloeren..
TS heeft er een gecertificeerde ondervroeg onder liggen en tapijt rechtstreeks op de vloer hoor je net zo goed. Zeker de onderbuuf in kwestie, kan ik me zo voorstellen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114350398
Er moet al een aardig dossier zijn opgebouwd bij de woningbouw of politie waardoor er een rechtzaak kan komen. Tenminste dat is ons verteld door de woningbouw doordat we in het zelfde schuitje als jullie buurvrouw zaten. Wij hadden last van onze buren door muziekoverlast (zendpiraat en de daarbij horende drank).

Onze situatie: Na gesprekken met de woningbouw en de wijkagent is ons wel duidelijk geworden dat er weinig aan gedaan kan worden. We moesten alle geluiden bijhouden met tijdstippen en data. Als er echt veel overlast is kun je politie inschakelen zodat je wat sterker staat. Als dit dan een paar jaar!! bijgehouden kan worden kun je een rechter inschakelen. Maar dan moet het dossier wel sterk zijn. Het liefts met meerdere aanklagers, politieverslagen en geregistreerde klachten bij de woningbouw. Daarnaast is het dan nog erg moeilijk om er een rechtzaak van te maken. We zouden hoe dan ook aan het kortste eind hebben getrokken. De oplossing voor ons was verhuizen.

Ik denk dus dat in jouw situatie er niets van een zaak terecht komt omdat er volgens mij geen enkele advocaat is die hieraan wil beginnen.
pi_114350553
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

TS heeft er een gecertificeerde ondervroeg onder liggen en tapijt rechtstreeks op de vloer hoor je net zo goed. Zeker de onderbuuf in kwestie, kan ik me zo voorstellen
Vloerkleed ook isoleren natuurlijk!
En dat het een zeikwijf is geloof ik graag hoor, maar het scheelt gewoon echt.
pi_114350657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:18 schreef Troeta het volgende:

[..]

Vloerkleed ook isoleren natuurlijk!
En dat het een zeikwijf is geloof ik graag hoor, maar het scheelt gewoon echt.
Die onderdame stopt maar van die gele pluggen in haar oor als ze niet eens tegen normale leefgeluiden kan. :D

Laten ze maar wat geluidsmetingen uitvoeren en als het gewoon niet te hard is wat de bovenburen produceren zou die dame wat mij betreft omhoog kunnen vallen. Alhoewel je dan wel als bovenburen wat geluidsoverlast kan hebben van die buurvrouw die tegen het plafond aan stuitert.
pi_114350867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die onderdame stopt maar van die gele pluggen in haar oor als ze niet eens tegen normale leefgeluiden kan. :D
helaas houden oordopjes sommige geluiden helemaal niet tegen.
mijn bovenburen hebben regelmatig alle 6 kleinkinderen over de vloer (ze hebben alleen zeil liggen, jaren 30 huis) die tot s avonds laat door het huis rennen/gillen. Een uurtje is niet zo erg, maar op een gegeven moment kan ik het geluid niet meer negeren. Het geluid hoor je dus ook met oordopjes in }:| .

Ik vind dat TS echt heel veel doet om overlast te voorkomen. ^O^
Misschien is de buurvrouw net in de overgang, dan ben je heel gevoelig voor stress en slaap je super slecht.
pi_114352535
Oh man, wat herkenbaar, ik heb echt precies zo'n onderbuurvrouw. De flat waarin ik woon is inderdaad gigantisch gehorig, maarja, ik ben overdag weg om te werken, ik woon alleen, ik heb niet eens een tv en muziek luister ik met een koptelefoon, feestjes geef ik niet bij mij thuis en bezoek heb ik niet vaak over de vloer, misschien een keer per maand. Daarbij ben ik er ook vaak 's avonds niet. En toch loopt ze al sinds ik daar woon te klagen, te zeuren, te zuigen, te zeiken en te jengelen. Daarbij loopt ze ook nog eens overal in de buurt te verkondigen dat ik gestoord ben en een junk en weet ik wat allemaal.
Ze doet het overigens niet alleen bij mij, maar bij zo'n beetje alle bewoners van de flat.
Typisch gevalletje neurotisch eenzaam wuf die niks anders in haar leven heeft, maarja, het blijft gigantisch irritant.

Sterkte TS, dat is eigenlijk wat ik maar wilde overbrengen met deze post. Ik hoop bijna dat ze je wel gaat aanklagen, gewoon zodat ze op haar bek gaat, maar voor jullie rust hoop ik natuurlijk dat ze het niet doet.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 18 juli 2012 @ 10:55:18 #64
11682 Moonah
Jolie femme
pi_114353083
Beste allemaal, dank voor de vele reacties. :)
Best triest, dat er zo veel mensen zijn die zo veel last van hun buren ervaren.
Even een algemene reply:

Vanochtend heb ik de woningbouw gebeld. De onderbuurvrouw heeft een aantal weken terug een gesprek gehad met een consulent van hen. Die had ik ook aan de telefoon. Hij vertelde dat de buurvrouw zei dat ons gedrag de laatste maanden weer helemaal uit de hand loopt en dat we 'als olifanten' door het huis stampen. Werkelijk, mijn bek viel open! Hij heeft haar uitgelegd dat woongeluiden inherent zijn aan onze huizen bladibla de hele riedel. Anyway, eind augustus komt hij met een bouwkundige langs bij haar om te kijken of een verlaagd plafond een optie is. Tevens komen ze dan bij ons om te kijken wat er hier nog verbeterd zou kunnen worden. Zijn advies was om nu niet overhaast het laminaat eruit te gooien en tapijt erin te leggen, want dat lost het probleem niet op. Of we rustig wilden afwachten tot eind augustus.

Ik heb bij de buurvrouw aangebeld (na een mentale voorbereiding, zodat ik rustig, open, vriendelijk maar wel stevig het gesprek in kon gaan). Zij liet weten absoluut geen verlaagd plafond te willen, omgedraaide wereld bladibla. Ik bleef heel rustig en begripvol, heb haar echt proberen te laten merken dat ik haar beleving van geluidsoverlast serieus neem. Gaandeweg het gesprek gaf ze ook toe dat ze er op gefixeerd is en dat de ergernis zich opstapelt. Ik heb haar gezegd dat ik daar weinig aan kan veranderen, dat wij toch echt door ons huis blijven lopen maar dat we haar zeker niet willen pesten. Nu wachten we het gesprek eind augustus af.

Ik ben inmiddels al minder 'bang' voor haar advocaat. Maar ondertussen sluit ik wél mooi een rechtsbijstandsverzekering af. Die heeft toch nog 3 maanden 'wachttijd' alvorens je er gebruik van kunt maken.

Ga nu offline, I'll keep you informed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:03:14 #65
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114353290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Moonah het volgende:
Ik heb bij de buurvrouw aangebeld (na een mentale voorbereiding, zodat ik rustig, open, vriendelijk maar wel stevig het gesprek in kon gaan).
Jemig, respect dat je dit zo netjes en kordaat aanpakt. De buurvrouw mag blij zijn met buren zoals jullie. Ik zou in mijn handjes knijpen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_114353298
quote:
Even een algemene reply:

Vanochtend heb ik de woningbouw gebeld. De onderbuurvrouw heeft een aantal weken terug een gesprek gehad met een consulent van hen. Die had ik ook aan de telefoon. Hij vertelde dat de buurvrouw zei dat ons gedrag de laatste maanden weer helemaal uit de hand loopt en dat we 'als olifanten' door het huis stampen. Werkelijk, mijn bek viel open! Hij heeft haar uitgelegd dat woongeluiden inherent zijn aan onze huizen bladibla de hele riedel. Anyway, eind augustus komt hij met een bouwkundige langs bij haar om te kijken of een verlaagd plafond een optie is. Tevens komen ze dan bij ons om te kijken wat er hier nog verbeterd zou kunnen worden. Zijn advies was om nu niet overhaast het laminaat eruit te gooien en tapijt erin te leggen, want dat lost het probleem niet op. Of we rustig wilden afwachten tot eind augustus.

Ik heb bij de buurvrouw aangebeld (na een mentale voorbereiding, zodat ik rustig, open, vriendelijk maar wel stevig het gesprek in kon gaan). Zij liet weten absoluut geen verlaagd plafond te willen, omgedraaide wereld bladibla. Ik bleef heel rustig en begripvol, heb haar echt proberen te laten merken dat ik haar beleving van geluidsoverlast serieus neem. Gaandeweg het gesprek gaf ze ook toe dat ze er op gefixeerd is en dat de ergernis zich opstapelt. Ik heb haar gezegd dat ik daar weinig aan kan veranderen, dat wij toch echt door ons huis blijven lopen maar dat we haar zeker niet willen pesten. Nu wachten we het gesprek eind augustus af.

Ik ben inmiddels al minder 'bang' voor haar advocaat. Maar ondertussen sluit ik wél mooi een rechtsbijstandsverzekering af. Die heeft toch nog 3 maanden 'wachttijd' alvorens je er gebruik van kunt maken.

Buiten de wachttijd om zijn al lopende conflicten niet meeverzekerd.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_114353623
Goed zeg moonah!!!
En de woningbouw zal ook heus wel inzien dat het zo'n zeur is, dus geen zorgen maken hoor.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:26:18 #68
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114354044
Moonah, het zou mij helemaal niks verbazen als de conclusie van de deskundige van de woningbouw zal zijn dat jullie al je uiterste best hebben gedaan om geluiden te voorkomen.

Het buurmens wil dus totaal niet meewerken aan een oplossing voor het 'probleem', gezien haar reactie op die suggestie van een verlaagd plafond. Als die geluidsoverlast echt zo erg zou zijn, dan zou je toch blij zijn met zo'n oplossing?
Het 'probleem' zit voor 99% in haar hoofd.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_114354447
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:03 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Buiten de wachttijd om zijn al lopende conflicten niet meeverzekerd.
die komt echt niet met een advocaat aankakken hoor.
pi_114354720
quote:
Even een algemene reply:

Ach, ik had een onderbuurvrouw.. Ongeveer zelfde type gok ik, die vond dat mn katten te hard stampten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 juli 2012 @ 11:48:57 #71
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114354808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, ik had een onderbuurvrouw.. Ongeveer zelfde type gok ik, die vond dat mn katten te hard stampten.
...........
pi_114355000
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:48 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

...........
Ze lag er in de nacht wakker van... Dan hoorde ze de katten lopen. Het was vreselijk, slapeloze nachten had de dame. :')

Hoe kan je zoiets nu serieus nemen?
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:51:13 #73
323439 HetKlusKonijn
pi_114357433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze lag er in de nacht wakker van... Dan hoorde ze de katten lopen. Het was vreselijk, slapeloze nachten had de dame. :')

Hoe kan je zoiets nu serieus nemen?
Je katten liepen te hard te stampen, echt? _O-

Tsja, wat moet je met dat soort gefrustreerde mensen. Als je ze op een hutje op de hei zou zetten dan gingen ze waarschijnlijk klagen over de vogeltjes die fluiten. :') :') :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:53:34 #74
37295 Luigi
mario pls
pi_114357521
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Tsja, wat moet je met dat soort gefrustreerde mensen. Als je ze op een hutje op de hei zou zetten dan gingen ze waarschijnlijk klagen over de vogeltjes die fluiten. :') :') :')
Of het gras dat te hard groeit.
pi_114357540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

De hele dag alleen thuis... Wat oudere vrouw, kinderen kwamen nooit langs.. (Ja het hele levensverhaal...) Dus die was gewoon de hele dag de buurt in de gaten aan het houden... En bij elk klein dingetje stond ze op de stoep...

Ze had ook op een gegeven moment geklaagd dat door mijn katten de stront via haar plafond in de meterkast naar beneden kwam... Dat daar precies de afvoer van de toilet zat en dus waarschijnlijk gewoon lekkage... Maar blijkbaar hadden de katten dat ook al gedaan.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 12:54:55 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_114357577
quote:

[..]

Mental picture van stampende katten _O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:03:33 #77
323439 HetKlusKonijn
pi_114357935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De hele dag alleen thuis... Wat oudere vrouw, kinderen kwamen nooit langs.. (Ja het hele levensverhaal...) Dus die was gewoon de hele dag de buurt in de gaten aan het houden... En bij elk klein dingetje stond ze op de stoep...

Ze had ook op een gegeven moment geklaagd dat door mijn katten de stront via haar plafond in de meterkast naar beneden kwam... Dat daar precies de afvoer van de toilet zat en dus waarschijnlijk gewoon lekkage... Maar blijkbaar hadden de katten dat ook al gedaan.
Eigenlijk horen dat soort types gewoon thuis bij het sociaal-maatschappelijk werk. Vaak is dat gezeik een verkapte vorm van aandacht vragen, maar juist door dat gemekker en gezeur stoten ze juist de goedwillende mensen af...

Ouwe wijven die klagen over de kinderen die nooit langs komen. :{w
Dat laatste is het beste wat je kunt doen als je zo nooit meer wilt zien. :Y
pi_114358017
Het was ook aandacht vragen.. Want dan stond ze opeens weer op de stoep met een pot thee of we even konden praten... Dan moest ik binnen komen en kreeg ik nog net de fotoalbums niet op schoot.. Eigenlijk was het heel sneu.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:55:03 #79
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_114360036
Ik adviseer: dating site !!!

voor de onderbuurvrouw dus :')
dit krijg je door eenzaamheid en verveling :)
zo goed..?
pi_114363785
Je hebt toch die datingsite voor hoger opgeleiden.. wat dacht van een datingsite voor mensen die zich snel ergeren? :P

Respect TS, dat je toch nog naar de buurvrouw toe bent gegaan (en rustig bent gebleven).
pi_114365629
Wat een verhaal :{ Ik woon zelf in een jaren '50 appartement begane grond, en ik kan de bovenburen ook wel horen lopen als ik er op ga letten, ze hebben ook een baby dus die hoor je ook weleens huilen. Wat moet ik dan doen.. vragen of ze er even een kussen op willen drukken omdat ik anders een advocaat inschakel? :')

Ik slaap er i.i.g. niet minder door.. Overdag ben ik verder of naar m'n werk, of druk bezig met m'n eigen dingen zodat ik er helemaal geen erg in heb dat anderen ook geluid maken.

quote:

[..]

:')!!!
Heb je leeuwen met koksschoenen in huis of wat :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:41:14 #82
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114365815
lijkt mijn buurman wel, alleen die klaagt ook als ik er niet ben ( :') ! )
pi_114365875
En wat als je eens een meubeltje in elkaar wil zetten op een vrije zaterdagmiddag, dat maakt meer lawaai dan dat loopje naar de keuken en dat valt ook gewoon nog onder leefgeluiden...

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Life2.0 het volgende:
lijkt mijn buurman wel, alleen die klaagt ook als ik er niet ben ( :') ! )
Dan stampen je huisdieren als olifanten door de kamer, kan niet anders!
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:46:33 #84
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114366223
Weet je wat het probleem is met dat soort mensen? Ze ergeren zich eraan dus ze letten er op. En dan gaat het mis. Als je je niet ergert aan iets valt het ook niet op.

Mijn vader woont vlakbij het spoor, maar hij hoort die treinen niet eens meer. En nee, hij is niet doof.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:49:08 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114370267
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef

Iemand met verstand van zaken die een zinnig woord hierover kan zeggen?
Badr Hari schijnt heel goed te zijn in omgaan met klagende buren
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:03:42 #86
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114373981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet je wat het probleem is met dat soort mensen? Ze ergeren zich eraan dus ze letten er op. En dan gaat het mis. Als je je niet ergert aan iets valt het ook niet op.

Mijn vader woont vlakbij het spoor, maar hij hoort die treinen niet eens meer. En nee, hij is niet doof.
Zo denk ik er ook over.

Heb onderburen, die ons 's nachts horen en we zouden hen wakker houden. Maar ondertussen slaapt ie wel met een raam op en eenmaal raden wat je dan 1000x zo erg hoort: een auto die langsrijdt op 5 meter afstand of meermalen per week een ambulance/brandweer/politiewagen met sirenes die 30m verder langsrijdt. En daar hoor je 'm niet over, maar wel over geloop over laminaat.
Ook hoi !
pi_114411466
Wow TS, was mijn buurman maar iets meer zoals jij bent/jullie zijn.
Het moge duidelijk zijn dat ik dus last heb van mijn buurman. En zijn buren aan de andere kant hebben ook last van hem.

even onder een spoiler om geen topic-kaap te doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat lucht op!

En TS, laat je niet gek maken door de buurvrouw. Zolang je onthoud dat jij naar eer en geweten hebt gehandeld en er alles aan hebt gedaan, doet en zal blijven doen dat binnen de grenzen van het redelijke past om haar niet tot overlast te zijn heeft ze geen poot om op te staan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 juli 2012 @ 13:40:32 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_114411869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik dus last heb van mijn buurman. En zijn buren aan de andere kant hebben ook last van hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat lucht op!

En TS, laat je niet gek maken door de buurvrouw. Zolang je onthoud dat jij naar eer en geweten hebt gehandeld en er alles aan hebt gedaan, doet en zal blijven doen dat binnen de grenzen van het redelijke past om haar niet tot overlast te zijn heeft ze geen poot om op te staan.
SPOILER
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_114412173
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_114416439
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:46:11 #91
3542 Gia
User under construction
pi_114420381
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef SummerBreeze het volgende:

SPOILER
Zo, dat lucht op!

Wij hebben een zoon die drumt. Maar wij hebben met de buren afgesproken nooit 's ochtends, niet na 19.00 uur en nooit langer dan 20 minuten. Niemand die klaagt.

'S Avonds zo laat nog drummen is belachelijk.

OT: moonah, laat je niet gek maken. Er zijn geluidsnormen voor overlast. En die zijn meetbaar. Wat jij vertelt overschrijdt die normen echt niet.
Ik zou het rustig effe afwachten.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 17:41:46 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_114423211
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Wij hebben een zoon die drumt. Maar wij hebben met de buren afgesproken nooit 's ochtends, niet na 19.00 uur en nooit langer dan 20 minuten. Niemand die klaagt.

OT: moonah, laat je niet gek maken. Er zijn geluidsnormen voor overlast. En die zijn meetbaar. Wat jij vertelt overschrijdt die normen echt niet.
Ik zou het rustig effe afwachten.
Zo makkelijk kan het zijn. Gewoon even afspraken over maken :Y
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:51:57 #93
3542 Gia
User under construction
pi_114423566
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zo makkelijk kan het zijn. Gewoon even afspraken over maken :Y
Bij ons klagen ze dan weer wel als we 's zomers te lang buiten zitten, zonder muziek, rustig pratend. Dat dan weer wel. Maar goed, ook daarvoor geldt die norm en daar komen wij echt niet aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:57:46 #94
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_114423800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:47 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_114423916
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, ik denk écht dat wij heel redelijk en welwillend zijn. Méér dan fatsoenlijk, al zeg ik het zelf. :o
dat denk ik ook. ;)

daarom zou ik absoluut 0,0 aandacht meer aan dat mens besteden. als ze je wilt aanklagen, laat maar komen. jullie hebben meer dan eens aangetoond mee te denken en welwillend te zijn in eventuele aanpassingen in huis.

laat lekker in haar sop gaar koken.
pi_114424330
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef FF het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_114424995
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Toen mijn broertje nog thuis woonde en zn DJ-zooi deed hadden we zoiets dus ook afgesproken met de buren. Alleen onze toenmalige expat-bovenburen bleken overdag te slapen ofzo (waarschijnlijk omdat ze ons 's nachts wakker hielden met herrie). Dus die was een keer aan de deur gekomen, even wederzijdse geluidsoverlast uitgelegd en toen was het probleem opgelost.
Dacht ik tot we dus een keer thuis kwamen en mn benedenbuuf naar ons toe kwam omdat er politie aan de deur was geweest. Bleek dus dat die van boven de politie had gebeld omdat ie gek werd van het gedreun van ons. Beetje jammer was dat er niemand thuis was sinds 8.30 uur 's ochtends en hij rond 14 uur de politie had gebeld - omdat het toen de spuigaten uitliep :W _O-

Achteraf denk ik dat ie gewoon het gebrom van de haven hoorde. We wonen in Scheveningen en met sommige windrichtingen hoor je het zoemen van de schepen die in de haven liggen. Maar goed we zijn inmiddels als weer drie expat-bovenburen verder :P
pi_114425007
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Grafjatter het volgende:
Ik weet al wat voor type dat is. Een oud zeikwijf wat niets te doen heeft in haar leven. Ze blaffen maar en ze dreigt met een rechtzaak maar een weldenkend mens weet dat zij niets te brengen heeft voor de rechter. Een rechter zal haar ook niet eens serieus nemen want dit is gewoon een burenkwestie en geen strafbaar feit of iets dergelijks. Je kan al aantonen dat je initatief hebt genomen om de overlast te beperken maar de woningen zijn gewoon zo.

Laat dat wijf maar gewoon lullen met haar saai leventje, dit soort mensen zoeken sensatie en activiteit op de gekst mogelijke manieren en betrekken hun buren daar vaak in.
:')
pi_114425225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Sandersson het volgende:

[..]

:')
Precies wat ik dacht en tevergeefs probeerde na te doen met mijn gezicht
pi_114425731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')