Je merkt zeker wel dat ik ook last heb van zo'n buurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!! Daarom hart onder de riem-post
Ah, da's lief!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook!! Daarom hart onder de riem-post
Wijf is hartstikke gek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Moonah het volgende:
Ze klaagt bij ons.
De woningbouw heeft dus buurtbemiddeling op ons afgestuurd.
En idd, wrs wil ze dat we überthaupt niet meer lopen.
Ik had haar een keer aan de telefoon toen er een vriendje kwam spelen (dan moeten ze dus op de tweede verdieping spelen van mij....!), en toen zei ze létterlijk: "Ik hoorde ze zojuist zelfs práten!!!".
Serieus.
Dat weet ik, dat weet mijn man, zelfs jullie weten het. Alleen zij zelf hè....quote:
Gekken hebben het meestal zelf niet door terwijl iedereen om hen heen het al weet, zelfs mensen die niet direct erbij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet mijn man, zelfs jullie weten het. Alleen zij zelf hè....
HOE DURF JE!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Moonah het volgende:
Ik had haar een keer aan de telefoon toen er een vriendje kwam spelen (dan moeten ze dus op de tweede verdieping spelen van mij....!), en toen zei ze létterlijk: "Ik hoorde ze zojuist zelfs práten!!!".
Serieus.
Ehm... wij zijn nogal administratieve chaoten. Dus dat moeten we eens opsnorren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Staat er niks in je contract hierover?
Sowieso even doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm... wij zijn nogal administratieve chaoten. Dus dat moeten we eens opsnorren.
Maar ik bel de woningbouw morgen. Sowieso om hen de stand van zaken te vertellen.
En tnx allen, het steunt me wel dat jullie ook vinden dat wij in ons gelijk staan.
Inderdaad, ik ook. Zo'n dame op sloffen, die haar adem inhoudt, een vinger opsteekt, hoofd schuin houdt en tegen iemand zegt "hoorde je dat? Dat bedoel ik nou."quote:
Haha, ja, dat type:) dan word ik naar een kamer (werk in een hotel) gestuurd omdat de gasten niet kunnen slapen door de geluidsoverlastquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Dinus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. Zo'n dame op sloffen, die haar adem inhoudt, een vinger opsteekt, hoofd schuin houdt en tegen iemand zegt "hoorde je dat? Dat bedoel ik nou."
En dat de toehoorder dan zoiets heeft van![]()
Sterkte ermee, jullie krijgen vast gelijk maar het is wel erg vervelend allemaal!
Jullie hebben alles er aan gedaan. Een rechter ziet dat zeker te weten in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Moonah het volgende:
Maar ik vraag me af of we er werkelijk zo makkelijk mee wegkomen als het op een rechtszaak aankomt. Ik merk dat ik me toch wel laat intimideren daardoor.
Morgen maar eens naar bureau rechtshulp of zoiets. En het verslag van het bemiddelingsgesprek opvragen.
Zie je, ben ik er alwéér een vakantiedag mee bezig.
Familie heeft een bovenbuurvrouw gehad die zaterdagavonds om 21.15 uur aan de deur stond omdat ze niet kon slapen....er waren op dat moment twee personen aanwezig, normaal gespreksniveau, tv op normaal geluidsniveau...sommige buren zou je gewoon moeten afschieten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Dinus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook. Zo'n dame op sloffen, die haar adem inhoudt, een vinger opsteekt, hoofd schuin houdt en tegen iemand zegt "hoorde je dat? Dat bedoel ik nou."
En dat de toehoorder dan zoiets heeft van![]()
Sterkte ermee, jullie krijgen vast gelijk maar het is wel erg vervelend allemaal!
Doet met trouwens denken aan dat verhaal van Bonje met de buren van vorige week ofzo. Gezeik over bomen in de tuin. Vond het sowieso nutteloos, is niet alsof die bomen er ineens van het een op andere moment staan, maar goed. Die buurman met bomen biedt aan om er een aantal weg te halen, buurvrouw blij, dan zegt ie: Ja, maar eigenlijk wil ik die ene laten staan want die vind ik mooi. Buurvrouw meteen helemaal over de zeik: Neeee! Allemaal!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jullie hebben alles er aan gedaan. Een rechter ziet dat zeker te weten in.
Jij staat het toe, dat je geïntimideerd wordt. Niet meer doen. Misschien wordt het ook tijd om niet meer met deze mevrouw in gesprek te gaan, ze zuigt en zuigt maar door zolang jij luistert.
Zie je het patroon?
- zij klaagt
- jij komt met een oplossing
- zij schiet die oplossing af
Zo wordt het een soort kleiduif schieten. Jij moet dat patroon doorbreken. Op een gegeven moment moet je zeggen, ik als persoon zou dit nooit van mijn buren vragen, ergo ik luister niet meer naar je klacht.
Er is natuurlijk iets anders met deze vrouw. Ze voelt zich eenzaam, of verdrietig, of gestrest, of weet ik veel. Op deze manier komt dat er uit, en jij houdt de situatie in stand. Ze moet leren dat ze haar problemen op een andere manier moet oplossen.
Blaffende honden bijten niet he. Ik geloof er geen drol van dat ze gaat ´suen´. Mevrouw heeft het woord 'aanklagen' kennelijk voor in de mond liggen als ik de OP zo lees.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Moonah het volgende:
toen ik haar vandaag op straat trof, vertelde ze me dat ze een advocaat in de arm gaat nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |