Over 3 jaar zijn we kampioen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
PSV supporters, de nieuwe Ajax supporters. Elke zomer hoog van de toren blazen en een ongekende arrogantie tentoonspreiden en na het seizoen staan ze met lege handjes of een troostprijs.
Haha ja en als ze nog een paar jaar geen kampioen worden, ligt deze club weer aan het subsidiefonds van de linkse overheidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:17 schreef Fok-it het volgende:
Hahah PSV moet eerst aan de gemeente nog om transfergeld vragen. Ze hebben absoluut nog een middenvelder of aanvaller nodig
Ik denk dat ze stiekem een reële kans maken. Ze hebben de beste en breedste selectie en zijn bovendien niet zwakker geworden door transfers/einde huur zoals Twente (de Jong), Feyenoord (Guidetti, El Ahmadi, Bakkel en misschien ook Vlaar) en Ajax. (Vertonghen)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef beantherio het volgende:
Waarom noemen ze in Eindhoven de 5e plaats "de landstitel 2012/2013"? Dan moet je toch eerste worden?
Dan wel. Ik ben ben niet objectief.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook niet als hij nu eentje van Ajax gaat maken of Ado?
Die gelouterde Bouma, had Sigthórsson en Cabral in de onderlinge ontmoetingen volledig in zijn binnenzak. Topclubs verleggen hun interesse nu van Moisander naar de geroutineerde verdediger van PSV, die naar eigen zeggen graag nog 2 jaar op topniveau wil blijven spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er was gewoon geen houden aan...
Die Narsingh, met z'n 27 goals en 16 assists; de oude trouwe Mark van Bommel die met een omhaal de 1-7 maakte in de Arena. Die held van een Manolev, die met de meest legendarische rush ooit vertoond in het moderne voetbal de complete defensie van Manchester United voor paal zette in de Europa League-finale en meer dan terecht zijn kunsten komend seizoen in het shirt van Manchester City zal vertonen. 38 miljoen is niet slecht voor een "simpele rechtsback", die je volgens de in onmin geraakte voetbalkenner Johan Derksen "best zelf op kunt leiden".
Het kan verkeren. PSV, van harte!
Weet jij misschien iets van de geruchten dat Bouma voor 3 jaar kan tekenen bij AC Milan? Ik weet dat zijn opleving volkomen onverwacht en ongekend is, maar dit is toch echt ongelooflijk!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gelouterde Bouma, had Sigthórsson en Cabral in de onderlinge ontmoetingen volledig in zijn binnenzak. Topclubs verleggen hun interesse nu van Moisander naar de geroutineerde verdediger van PSV, die naar eigen zeggen graag nog 2 jaar op topniveau wil blijven spelen.
Hutchinson - Marcelo - Pieters - Willemsquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef AartBakkebaard het volgende:
De slechtste verdediging hebben van de top 5 van de eredivisie en dan denken dat je kampioen wordt.
Grapig. Hihihihihihihquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er was gewoon geen houden aan...
Die Narsingh, met z'n 27 goals en 16 assists; de oude trouwe Mark van Bommel die met een omhaal de 1-7 maakte in de Arena. Die held van een Manolev, die met de meest legendarische rush ooit vertoond in het moderne voetbal de complete defensie van Manchester United voor paal zette in de Europa League-finale en meer dan terecht zijn kunsten komend seizoen in het shirt van Manchester City zal vertonen. 38 miljoen is niet slecht voor een "simpele rechtsback", die je volgens de in onmin geraakte voetbalkenner Johan Derksen "best zelf op kunt leiden".
Het kan verkeren. PSV, van harte!
Ik hoop het van harte. Hoog tijd dat die zielloze kutclub ophoepelt uit de top 3. Wat mij betreft mag Twente of AZ zich blijvend melden boevaan, tezamen met (uiteraard) Feyenoord en Ajax. Beide provincieclubs hebben meer clubziel dan PSV ooit zal hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 06:40 schreef Sharko1985 het volgende:
die lopen gewoon weer de CL mis hoor en komen dan behoorlijk in de financiele problemen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:42 schreef Plasterk het volgende:
Is de kampioenswedstrijd al tijdens de oefenpotjes gespeeld?
Het zit diep he?quote:Op zondag 22 juli 2012 08:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Hoog tijd dat die zielloze kutclub ophoepelt uit de top 3. Wat mij betreft mag Twente of AZ zich blijvend melden boevaan, tezamen met (uiteraard) Feyenoord en Ajax. Beide provincieclubs hebben meer clubziel dan PSV ooit zal hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |