Tegenwoordig bijna 20 kg zwaarder dan op het moment van deze post, en nu loop ik er ook zo bij, fucking stoer. Voeltgoedman.jpg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe dat eruit moet zien. Niets mis met sportschool bezoeken, maar als die figuur daadwerkelijk op die manier uit het zicht verdween zou ik ook een-gezicht trekken. Terechte klacht.
Kijk je wel uit dat je je tas niet te stoer over je schouder gooit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
Goede kick.
[..]
Tegenwoordig bijna 20 kg zwaarder dan op het moment van deze post, en nu loop ik er ook zo bij, fucking stoer. Voeltgoedman.jpg.
Wat een kutkick.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
TS is vadsig, eet frituur en zit heel de dag te fappen achter zijn computer en klaagt dat hij iemand ziet die zijn dag wel nuttig besteed heeft.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef Blitzkrieger het volgende:
TS is vadsig, eet frituur en zit heel de dag te fappen achter zijn computer en klaagt dat hij iemand ziet die zijn dag wel nuttig besteed heeft.
Integendeelquote:
Ik héb niet eens een frituurpan.quote:, eet frituur
Nog nooit gedaan.quote:en zit heel de dag te fappen achter zijn computer
Mensen die de hele dag met een sporttas om de nek lopen, besteden de dag alles behalve nuttig.quote:en klaagt dat hij iemand ziet die zijn dag wel nuttig besteed heeft.
Maar wel van een priceless topic, dat is ook wat waard.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
Op zich kan ik me ook ergeren.. Zelf ben ik ook un kast.. Maar veel domme lui zonder enig diploma van waarde die zichzelf echt geweldig vinden omdat ze breder dan gemiddeld zijn.. Wat totaal geen prestatie is, maar gewoon een gevolg van het aantal uren dat je in een ortschool doorbrengt
Kutkick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
Op zich kan ik me ook ergeren.. Zelf ben ik ook un kast.. Maar veel domme lui zonder enig diploma van waarde die zichzelf echt geweldig vinden omdat ze breder dan gemiddeld zijn.. Wat totaal geen prestatie is, maar gewoon een gevolg van het aantal uren dat je in een ortschool doorbrengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |