quote:Iets met de zwaartekracht van de zon. Of alle planeten die op 1 lijn staan.Of een grote epedimie.
Redelijke kans jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja ja, zeker ook nog de vrijdag voor Kerstmis?
ik neem aan dat je het tegen mij hebt haha,,ik heb even brutaal van de gelegenheid gebruik gemaakt hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zo, gefixt. Mij maakt het niet uit, maar eigenlijk is het de bedoeling dat de hekkensluiter het volgende deel opent.
Nevermindquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt haha,,ik heb even brutaal van de gelegenheid gebruik gemaakt haha
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef valandil25 het volgende:
ik denk serieus dat een deel naar een volgense dimensie gaat,,of er gaat een nieuw hoger bewustzijn komen bij mensen op de aarde zoals ie nu is,,waarin geld enzo weggedaan worden
Wat een cursus lezen?quote:
jij niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef valandil25 het volgende:
[..]
mag ook,, al denk je dat ik of de rest er wat aan heeft haha
Trek je nu daadwerkelijk de data van Kerstmis in twijfel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef valandil25 het volgende:
[..]
mag ook,, al denk je dat ik of de rest er wat aan heeft haha
nee ,ik dacht dat we het over 21-12 zouden hebben en niet over kerst..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Trek je nu daadwerkelijk de data van Kerstmis in twijfel?
Je vraagt toch naar wat er gaat gebeuren. Zeggen we wat er gaat gebeuren, wil je het niet horen....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nee ,ik dacht dat we het over 21-12 zouden hebben en niet over kerst..
maar voor zover hier een excuses voor nodig is sorry voor mijn onoplettendheid, and lets move on
oh zo, ja ik denk zelf dat kerst niet meer gaat plaatsvinden, op zich jammer want vind het wel een leuk feestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar wat er gaat gebeuren. Zeggen we wat er gaat gebeuren, wil je het niet horen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |