Volgens mij wordt het volgende week mooi voorjaarsweer!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef Printerkabel het volgende:
Is er al wat bekend over hoe de volgende week zich gaat ontwikkelen qua weer?
Klopt, want dat zal ook niet gaan gebeurenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Morgen 25 graden, het is niet te geloven!
In Duitsland zeker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Morgen 25 graden, het is niet te geloven!
En dan weer terug zakken naar 15 graden ja daaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Resistor het volgende:
Hopelijk weer een opbouw naar een mooi knallend onweersfront.
Dit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef INViCTuS het volgende:
Hittegolf? Juist ja...30 graden is totaal niet aan de orde
Ja, dat weet ik. Maar niet MORGEN...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
Nee, in Nederland wordt het zeer waarschijnlijk echt beter weervanaf zaterdag komen we onder invloed van hogedruk
Een hittegolfje (de kleinst mogelijke) is precies drie dagen 30 graden, plus nog twee dagen 25 graden, dat weet je zelf ook wel. Spreken over een hittegolfje is dus gewoon stemmingmakerij, Telegraaf stijl.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef WeerServies het volgende:
@ Invictus, temps op 850 hPa volgende week richting 16°C. Aan de grond met een voldoende aflandige stroming wel 30°C in België.
Dat zei ik toch ook niet?! In Limburg wordt het morgen overigens wel warmer dan de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar niet MORGEN...
nummer_zoveel zei dat. Morgen 25 graden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet?! In Limburg wordt het morgen overigens wel warmer dan de afgelopen dagen...
Heb je naast je werk geen leven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het over 1,5 maand in turkije maar lekker weer is, vind ik het best. Nog 7 weken werken.. mag best bagger weer blijven dus.
helaas is dan de al weken durende hitte verdreven door een koufront met bakken regenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als het over 1,5 maand in turkije maar lekker weer is, vind ik het best. Nog 7 weken werken.. mag best bagger weer blijven dus.
Hier nu al 18, maar 25 lijkt me wat veel. Van mij hoeft dat eerlijk gezegd ook niet, want dan is het meteen weer zo benauwd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef Igen het volgende:
Bij RTL Weer zeiden ze dat het in Limburg 25 graden kan worden morgen.
Wat een onzin, hier is het toch ook fijn als het mooi weer is, ook al ben je aan het werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Hier nu al 18, maar 25 lijkt me wat veel. Van mij hoeft dat eerlijk gezegd ook niet, want dan is het meteen weer zo benauwd.
Na dinsdag daalt de temperatuur alweer als een baksteenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef Klonk het volgende:
De warme woensdagpiek valt vroeg volgende week
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:44 schreef alors het volgende:
Het blijft hier maar smerig choleraweergodsamme zeg ik ben er nu wel klaar mee, kan verdomme nauwelijks de was buiten hangen.
niet als het meteen weer natregent hequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
En waarom kan je de was nauwelijks buiten hangen? Met dit weer is alles zo droog.
Is het dan de slechtste zomer ooit daar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:45 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Even een inzinking vandaag en morgen maar daarna is het gelukkig wat minder fris
Nee hoor, afgelopen maand is 6/7 grader warmer dan gemiddeld en er is voor zover ik weet nog geen druppel gevallen. Eergister was het in de namiddag en avond opeens helemaal bewolkt en dat was al een unicum dus nee.. Niets te klagenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is het dan de slechtste zomer ooit daar?
een paar dagen slechts 31/33 graden en een paar wolken.
Ow , gelukkig maar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor, afgelopen maand is 6/7 grader warmer dan gemiddeld en er is voor zover ik weet nog geen druppel gevallen. Eergister was het in de namiddag en avond opeens helemaal bewolkt en dat was al een unicum dus nee.. Niets te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |