Daar is niks triest aan. Niet iedereen op dit forum is 65 jaar of ouder.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
Noem me maar een ouwe-lul.
Ik vind het triest dat er niemand reageert op dit vreselijke nieuws over een speler die namens Nederland in een WK-Finale scoorde.
Roem is dus echt vergankelijk.
Ik denk dat veel mensen het nu pas zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het triest dat er niemand reageert op dit vreselijke nieuws over een speler die namens Nederland in een WK-Finale scoorde.
Ik vind het triest nieuws buiten zijn doelpunt in de finale om.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
Er waren net 50 views en nul reacties.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het nu pas zien![]()
Ik dacht dat ie veel ouder was trouwens.
*zucht*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar is niks triest aan. Niet iedereen op dit forum is 65 jaar of ouder.
Nederland is zijn land ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
*zucht*
Zo typisch Nederlands respectloos tegen held uit het verleden.
Toen Faas Wilkes en Coen Moulijn vorig jaar overleden moest ik ook slikken. Zijn van voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het triest nieuws buiten zijn doelpunt in de finale om.
Uiteraard wel ver voor mijn tijd dus veel verder dan R.i.p. kom ik niet en eerlijk gezegd vind ik dat je dan beter niets kunt posten en ruimte laten voor mensen die hem wel gekend hebben.
Dat maakt het alleen maar respectloser. Flikker op naar je eigen land en ga Eddy Wally belachelijk maken.quote:
Hij is toch nog niet dood?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het triest nieuws buiten zijn doelpunt in de finale om.
Uiteraard wel ver voor mijn tijd dus veel verder dan R.i.p. kom ik niet en eerlijk gezegd vind ik dat je dan beter niets kunt posten en ruimte laten voor mensen die hem wel gekend hebben.
Ik begrijp het wel tong, de tijd begint ook voor jouw te tikken. Het ga je goed ouwe fok nerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar respectloser. Flikker op naar je eigen land en ga Eddy Wally belachelijk maken.
Wegblijven graag. Net zoals het Belgische elftal al jaren wegblijft op de grote toernooien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel tong, de tijd begint ook voor jouw te tikken. Het ga je goed ouwe fok nerd
Ook mooi dat ie niet naar Ajax ging omdat ie een bloemenzaak had.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef chufi het volgende:
Ik vond het mooi om hem te zien spelen in de spits bij Veendam .. Top Dick
Volgens mij istie Turks hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wegblijven graag. Net zoals het Belgische elftal al jaren wegblijft op de grote toernooien.
Waarom is Garrincha mijn grote held terwijl ie in het jaar dat ik werd geboren wereldkampioen werd ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij istie Turks hoor.
En nu niet op het Turkse voetbal gaan haten
Tong, hóe moet het publiek de grote namen van weleer nog kennen dan?
Zoveel wordt er nou ook weer niet overgedragen aan jeugs.
Hoe wordt je van Groninger tot Limburgerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook mooi dat ie niet naar Ajax ging omdat ie een bloemenzaak had.
Aan de taal zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe wordt je van Groninger tot Limburger
Zo heb ik ooit op TV beelden gezien van Stanley Matthews, ik was meteen verkochtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom is Garrincha mijn grote held terwijl ie in het jaar dat ik werd geboren wereldkampioen werd ?
Er is zoveel te zien op internet tegenwoordig en zoveel te lezen.
Stel in 1966 had Nederland de WK-Finale gespeeld en Henk Groot had gescoord. Dan zou ik graag dat doelpunt willen zien.
In Hools zei iemand bij het overlijden van Faas Wilkes : 'Wie is Faas Wilkes ?' Daar snap ik niks van.
Dat bedoel ik Bos. Ik heb alle WK's-vanaf 34 op Video. Heb ze verslonden. Je leert helden uit het verleden kennen en het is nog genieten ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit op TV beelden gezien van Stanley Matthews, ik was meteen verkocht
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wegblijven graag. Net zoals het Belgische elftal al jaren wegblijft op de grote toernooien.
Zo, da's mooi gezegd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Komop Dick, sleep er minimaal nog een verlenging uit!
Topscorer allertijden bij RODA JC. Destijds was dat een subtopper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Marsenal het volgende:
Sneu voor die kerel, dat ie ook zijn been moet missen. Hoop dat de kwaliteit van zijn leven acceptabel voor hem blijft, mocht hij bijkomen.
Ik ken hem overigens alleen van zijn doelpunt. Nooit in verdiept verder.![]()
* Marsenal opent youtube
Ik had dit nieuws nog niet ergens anders gehoord, maar vind het zeer triest voor Dick. Je weet dat ik weinig van voetbal weet en het ook niet heel overdreven volg, maar Dick Nanninga was ik niet vergeten. Ik hoor de commentator in 1978 nog roepen: Nánninga!!! Nááánninga!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:17 schreef tong80 het volgende:
Destijds?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Topscorer allertijden bij RODA JC. Destijds was dat een subtopper.
Ik heb een LP van dat WK, met Herman Kuiphof als commentator. Helemaal grijs gedraaid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik had dit nieuws nog niet ergens anders gehoord, maar vind het zeer triest voor Dick. Je weet dat ik weinig van voetbal weet en het ook niet heel overdreven volg, maar Dick Nanninga was ik niet vergeten. Ik hoor de commentator in 1978 nog roepen: Nánninga!!! Nááánninga!!!
Ik hoop dat hij er zo goed mogelijk doorheen komt.
Heb je gelijk in. Verkeerd uitgedruktquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Destijds?Volgens mij eindigde Roda de laatste 20 jaar maar iets van 4 keer niet in het linker rijtje
quote:Nanninga niet uit coma gekomen
Oud-profvoetballer Dick Nanninga is donderdag niet uit zijn coma gekomen.
Artsen in het ziekenhuis van het Belgisch-Limburgse Genk waren begonnen om hem bij te brengen, maar daarop reageerde Nanninga niet goed. Hij wordt daarom buiten bewustzijn gehouden tot een vervolgoperatie vrijdag. Dan wordt opnieuw een stukje van zijn geïnfecteerde linkerbeen afgezet. Nanninga was opgenomen in het ziekenhuis met een geïnfecteerde botbreuk. Bij de amputatie ontstonden complicaties, waarna Nanninga in een coma terecht kwam.
Hè bahquote:
Ze vroegen aan hem voor het WK : 'Als de junta nou met kogels gaat schieten, wat doe je dan ?'quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:58 schreef Montagui het volgende:
Dick..... HELD!![]()
Die kopbal in de finale....weergaloos....en ALS Rensenbrink...mja....
Ken je de beelden wel ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef popolon het volgende:
Ik herinner me hem vooral vd voetbalplaatjes, 1978 was net te vroeg om nog echt te herinneren.
Hele mooie vergelijking. Kon niet beter worden omschreven. De Johnnie Bosman van zijn generatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Triest. Toch wel een legendarische naam in het voetbal dankzij dat ene moment in de WK finale. Voor de rest heb ik hem niet echt veel zien voetballen (te jong), maar zijn stijl moet hebben geleken op iemand als Johnny Bosman, die ook net zo hard kopte als dat een ander schoot. Herinner me nog een kopbal in Zaragoza, niet normaal zeg. Zo moet Dick dus ook vaak hebben gekopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |