Hmmmquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Snelle kip tikka massala gemaakt met wat sperzieboontjes en een lidl naan
Probeer eens kabeljauwfilet en je eet nooit meer vissticksquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gestoomde aardappeltjes met vissticks uit de oven en sla.
Ik wil echt meer vis leren eten maar ik blijf een beetje hangen op vissticks en dergelijken
Ja dat lust ik ook wel, vissticks waren vorige week in de aanbieding bij de AH vandaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Probeer eens kabeljauwfilet en je eet nooit meer vissticks
Oh okquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat lust ik ook wel, vissticks waren vorige week in de aanbieding bij de AH vandaar
Maar echt verder dan kabeljauw kom ik niet dan. Ik heb vorige week een stukje gerookte makreel geproefd maar dat vond ik echt vies.quote:
Dat is ook wel heftige visquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar echt verder dan kabeljauw kom ik niet dan. Ik heb vorige week een stukje gerookte makreel geproefd maar dat vond ik echt vies.
Ik wilde zalm gaan proberen totdat ik hoorde dat zalm ook erg sterk is. Schol is dat te vergelijken met kabeljauw of heel iets anders? Misschien is het slim om steeds een vis met een sterkere smaak te nemen en het zo op te bouwen? Ik vind het wel erg zonde om een stuk vis te kopen en het dan niet op te eten omdat ik het niet lust, het is ook niet echt goedkoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is ook wel heftige vis
Schol is lekker en dan vooral een hele schol vind ik maar ook scholfilet. En zalm vind ik ook heel lekker
Schol vind ik vergelijkbaar met kabeljauw, zalmfilet heeft geen sterke smaak vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde zalm gaan proberen totdat ik hoorde dat zalm ook erg sterk is. Schol is dat te vergelijken met kabeljauw of heel iets anders? Misschien is het slim om steeds een vis met een sterkere smaak te nemen en het zo op te bouwen? Ik vind het wel erg zonde om een stuk vis te kopen en het dan niet op te eten omdat ik het niet lust, het is ook niet echt goedkoop
NU KAN HET NOG!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:31 schreef _Loki het volgende:
Ik ga maar eens een pannenkoek bakken denk ik.
dat was nog mijn gedachte erachter ookquote:
...maar nu eerst een biertje!quote:
DAT ZIJN GEEN PANNENKOEKEN!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef _Loki het volgende:
[..]
dat was nog mijn gedachte erachter ook
Gelukkig zit er in Melbourne een creperie met aardbeien-cheesecake crepes
Eigenlijk niet he.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DAT ZIJN GEEN PANNENKOEKEN!!!![]()
Wij eten vanavond fajitas
Ziet er lekker uit!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Bacon.
[ link | afbeelding ]
bacon1 by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
bacon2 by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
bacon3 by Cali030, on Flickr
Smakelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Bacon.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Damn!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Bacon.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dankje. Dat zou helemaal goed moeten komen.quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Macaroni met prei en gorgonzola.
Gorgonzola blijf ik vreemd vinden: aan de ene kant vind ik het vies, maar aan de andere kant vind ik het juist lekker.
Ik ken dat, op een pizza, of door wat pasta is het een heerlijke toevoeging.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Macaroni met prei en gorgonzola.
Gorgonzola blijf ik vreemd vinden: aan de ene kant vind ik het vies, maar aan de andere kant vind ik het juist lekker.
Hetzelfde heb ik met salami.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:08 schreef Madame_Paon het volgende:
.
Wow, dat ziet erg geweldig heftig en zwaar , maar zooo lekker uit! Hmmm bacon...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:52 schreef HAL9000S het volgende:
Bacon.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank je wel, het smaakte net zo goed als het eruit ziet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:22 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Ik heb nasi op.
Wijziging; naar de pannenkoekenboerderijquote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Kopje tomatensoep met wat geraspte kaas en een kleine meloen. Vanavond met mn ouders naar McDonald's
.
Klinkt goed, Piet!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Lekker in de keuken gestaan vandaag, heb een bloemkoolsoep gemaakt, daarna een gemengde salade met spekjes en geroosterde pijnboompitten met een dressing van granaatappel.
Had de kalfstong, die ik gegaard had in de fond en daar ook in had laten afkoelen gepeld en in plakken gesneden. Daarna even aangebraden en een saus gemaakt van madeira en de fond, gebonden met een roux. Hierbij oppedoes ronde en groene asperges. Hierbij water en een barolo 1990
Hierna hadden we een kaasplankje met stilton, boeren chedder en een brie. Daarbij een glaasje port LBV.
bij het kaasplankje vijgenbrood, dadels en walnoten.
Als afsluiter een mangosorbet versgedraaid
Man man man, goddelijk gegeten.
een jongen die dit zingtquote:Op maandag 23 juli 2012 04:38 schreef The_Hives het volgende:
het is koffietijd, het brengt je de dag door.......
quote:Op maandag 23 juli 2012 07:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een jongen die dit zingt![]()
![]()
Ik lust helaas geen koffie dus hier thee met brood.
Doenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:55 schreef foodlover het volgende:
[..]
Klinkt goed, Piet!
Mmm mangosorbet![]()
Toch eens via Marktplaats of zo een ijsmachine kopen.
quote:
Zo af en toe is een zelfgemaakte burger erg lekkerquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Pasta met prei, zalm en tomaat met creme fraiche en dille. Lekker.
Thanks. Ik heb niets meer over, anders mocht je het restje hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Krijg er een beetje honger van.
Jum! Dat broodje ziet er ook zoet uitquote:
Haha. Nou, dag daarvoor Griek. Heb genoeg vlees gegetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:17 schreef The_Hives het volgende:
weinig voor jouw doen
Ik hou vanavond een bbq voor mn familie. Nu eerst 2 tosti's en koffie.
Klinkt goed, ook prima te hachelen in wraps.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef pleeborstel het volgende:
Gerookte zalm op een bedje van sla en een italiaanse bol met kruidenboter ofzo![]()
Het klinkt voor mij zeer lekker. Eet je het als bijgerecht? of voeg je soms nog andere ingrediënten toe?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef Roze_Marijn het volgende:
[ afbeelding ]
Pasta met broodkruimelsraar maar lekker!
Sommige noemen het wel kliekjes(dag)quote:
Hmmm een ware delicatesse zo'n zelf gemaakt exemplaar!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen zin om te koken, dus voor het eerst in mijn leven cheesburgers gemaakt want het gehakt moest op.
Heerlijk
Neuh, geen delicatesse, maar beter dan van de Mc.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Hmmm een ware delicatesse zo'n zelf gemaakt exemplaar!
Dat wordt weer eens tijd ja dat ik dat eetquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Net nog maar even 2 broodjes met aardbeien gegeten
Ik krijg trek van alles wat je opnoemtquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 5 dagen ontbijtbuffet en dinerbuffet in Duitsland (heel veel lekkere broodjes, vette vleeswaar, heel veel gebraden varkensvlees, gefrituurde dingen, kippenpoten, groentes, wild, pastas, aardappelen in alle vormen en bereidingswijze e.d.)
Vanavond maar even normaal met bloemkool, spaghetti met room, olijfolie, kaas, ei en ham, komkommersalade
Nu zoute stokjes en een cola-berenburg
Ik doe met dit weer niks andersquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wordt weer eens tijd ja dat ik dat eet
Zeker wel een delicatessequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, geen delicatesse, maar beter dan van de Mc.
De broodjes even in de oven onder de gril met cheddar op één helft is ook een aanrader.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijne waren gewoon rundergehakt met peper, zout, fenegrik en foeli, ijsbergsla, augurk, tomaat, remoulade en ketchup, chedder en zachte broodjes
Chedder op de gegrillde burgers en dan even onder de salamander (bovengrill)quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:29 schreef Tem het volgende:
[..]
De broodjes even in de oven onder de gril met cheddar op één helft is ook een aanrader.
Simpel, maar wel lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef pleeborstel het volgende:
Gerookte zalm op een bedje van sla en een italiaanse bol met kruidenboter ofzo![]()
Ik heb echt geen zin in koken met dit weer.
Iets met vis? Kabeljauw oid met een lekkere saus? Ik heb net zelf ravigottesaus gemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef MaximusTG het volgende:
Wie heeft er nog een leuke menu-suggestie voor 3 personen? Ik heb altijd zo'n moeite om iets lekkers te bedenken als het zo warm is. Normaal doe ik dan iets van gegrilde kip of varkensvlees of zo, gecombineerd met een vruchtensalsa met iets pittigs. Maar 1 van de twee lust geen fruit... Alleen meloen, maar ja, zie maar een rijpe te vinden.
Heb iets in mn hoofd met kip en champignons, maar sta open voor leuke suggesties! Liefst wel iets dat iig semiwarm is, en het moet niet té licht zijn.
Kip met spinazie, boursin met pasta?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef MaximusTG het volgende:
Oh, nee, sorry, daar hoef ik ook niet mee aan te komen.
Ragout met pasteitjes vooraf, colakip als hoofd, ijs met chocosaus toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef MaximusTG het volgende:
Wie heeft er nog een leuke menu-suggestie voor 3 personen? Ik heb altijd zo'n moeite om iets lekkers te bedenken als het zo warm is. Normaal doe ik dan iets van gegrilde kip of varkensvlees of zo, gecombineerd met een vruchtensalsa met iets pittigs. Maar 1 van de twee lust geen fruit... Alleen meloen, maar ja, zie maar een rijpe te vinden.
Heb iets in mn hoofd met kip en champignons, maar sta open voor leuke suggesties! Liefst wel iets dat iig semiwarm is, en het moet niet té licht zijn.
Met geroosterde pijnboompitjes en spekkies!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kip met spinazie, boursin met pasta?
Dat ijs lijkt me een goed idee! Colakip moet ik idd nog eens proberen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ragout met pasteitjes vooraf, colakip als hoofd, ijs met chocosaus toe.
kipfilet in plakje ham gewikkeld, pesto onder de ham stoppen, en braden? Misschien een touwtje erom of prikker om alles bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef MaximusTG het volgende:
Bak nasi, bak bami, bak Foe Yong Hai, bak Babi Pangang, mini loempia's, sate(stokjes) en een bak met kip/champignons/wortel combinatie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:55 schreef Iemand91 het volgende:
Koffie....juist...met dit weer![]()
Vanavond Chinees voor de mensen hier want mijn verjaardag
Het is dan ook een bijgerecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef MaximusTG het volgende:
Ik vind het altijd wel knap hoeveel rijst en mie ze in die bakjes krijgen. Soort bodemloze put. Ben er geen enorme fan van verder.
Eet ik liever het zelfgemaakte Indonesische eten van de moeder van een vriendin. Die kan dat echt authentiek klaarmaken. En heeeeeet.
Oh, en nog gefeliciteerd natuurlijk
de 2 saaiste gerechten van de chinees, vooral dat (ongare) eiquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bak nasi, bak bami, bak Foe Yong Hai, bak Babi Pangang, mini loempia's, sate(stokjes) en een bak met kip/champignons/wortel combinatie.
Voor 4 personen...right....![]()
Kunnen ergens in de komende dagen nog wel 2 van eten
Oehh nectarines zijn echtquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:51 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, de aardappelsalade is erg lekker... Karbonades ruiken ook goed na de marinade. Maar nu eerst een nectarieeeeen.
Reclame van AH is wel slecht, maar ze zijn wel lekker :p. En rijp.
Precies dit met zelfgemaakte ravigottesausquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef .ZilveR. het volgende:
Sperzieboontjes, gebakken aardappeltjess, schitzels. Eigenlijk smaakte het nog goed ook
Je maakt er wel een spannend gerecht vanquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bak nasi, bak bami, bak Foe Yong Hai, bak Babi Pangang, mini loempia's, sate(stokjes) en een bak met kip/champignons/wortel combinatie.
Voor 4 personen...right....![]()
Kunnen ergens in de komende dagen nog wel 2 van eten
Spinazie van de Lidl, sperziebonen van schoonvader (wel eigen tuin), champignons van de C1000, uien van de Jumbo geloof ik, courgette uit de kas van mijn zus.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Toetje na de super gelukte Bbq: clafoutis met pruimen van de boom van opa en oma, hoogst persoonlijk door m'n opa op z'n klompen geplukt. Dan smaakt t natuurlijk extra lekker!!
Recept van de balletjes?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Finitio het volgende:
Vandaag Surinaamse gehaktballetjes met kousenband en rijst, lievelingseten!
een clafoutis is met kersen, niet met pruimen. Wat jij hebt gegeten is een flaugnarde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Zo-is-dat het volgende:
Toetje na de super gelukte Bbq: clafoutis met pruimen van de boom van opa en oma, hoogst persoonlijk door m'n opa op z'n klompen geplukt. Dan smaakt t natuurlijk extra lekker!!
Ik zou het je graag vertellen, maar heb beloofd om het geheim te houden. Anders krijg ik ruzie, sorry.quote:
Nope, vanmiddag onweer, eerste onweer zit al boven het kanaal en gaat richting Belgische kustquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv eten in Scheveningen, hopelijk nog steeds zonnig
Zeer shit!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, vanmiddag onweer, eerste onweer zit al boven het kanaal en gaat richting Belgische kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |