Ik wil ook gaan zwemmen, maar ga dit inderdaad in een normaal zwembad doen, kost me 4 euro per keer ofzo.. ik heb dan wel het geluk dat de snelheid per baan geregeld is, dus baan 6 zwemmen de oudjes, en baan 1 Pieter van den Hoogenband enz.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Jammer dat je zo weinig sportscholen in Nederland hebt met een zwembad. In een normaal zwembad baantjes zwemmen is vaak duur en je moet om alle oude mensen heen zwemmen
niemand squat, wij zijn veel beter, etc. etc. en welke smaak whey drink jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af waarom het Squat rek bij mijn gym (Fit4free) altijd leeg is. De enige keer dat ik iemand zag squatten had hij de bar in zijn nek en gebruikte zo'n hoes voor de bar. Lijkt me nou niet echt fijn zelfs met die hoes
Waarschijnlijk veel voetballers! Die trainen hun benen al genoeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vraag me af waarom het Squat rek bij mijn gym (Fit4free) altijd leeg is. De enige keer dat ik iemand zag squatten had hij de bar in zijn nek en gebruikte zo'n hoes voor de bar. Lijkt me nou niet echt fijn zelfs met die hoes
En welke kwark ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
niemand squat, wij zijn veel beter, etc. etc. en welke smaak whey drink jij.
Ik doe niet denigrerend over mensen die niet squatten en iedereen heeft zijn eigen workout maar ik was altijd onder de indruk dat de squat vrij populair was zoals bankdrukken dat ook isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
niemand squat, wij zijn veel beter, etc. etc. en welke smaak whey drink jij.
Abonnementje nemen 's zomers bij het lokale zwembad? Kost 60 euro ofzo, kan je van mei t/m augustus onbeperkt zwemmen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik wil ook gaan zwemmen, maar ga dit inderdaad in een normaal zwembad doen, kost me 4 euro per keer ofzo.. ik heb dan wel het geluk dat de snelheid per baan geregeld is, dus baan 6 zwemmen de oudjes, en baan 1 Pieter van den Hoogenband enz.
Lijkt me een heerlijke cooling down vooral als het zo warm isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Abonnementje nemen 's zomers bij het lokale zwembad? Kost 60 euro ofzo, kan je van mei t/m augustus onbeperkt zwemmen.
Ik heb er eentje in de gym, ideaal.
Gaat vaak met een goede warming up weg. Fiets gewoon even 5-10 minuten voordat je met je lifts begintquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Silvanovisch het volgende:
▪█─────█▪ - Eindelijk de 10x100kg BP. Feels good!
Heb nog spierpijn van zondag in mijn beentjes, maar ze staan morgen weer in de planning. Trainen met 'een beetje' spierpijn, doen? Of af te raden?
Absoluut, of je squat even rustig opbouwen (ik doe zelf altijd een SQ warmup waarbij ik eerst 3-5 reps de bar squat, dan 5kg aan elke kant, dan 10kg aan elke kant, etc tot ik net onder m'n werkgewicht zit), dan gaat het ook wel weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Gaat vaak met een goede warming up weg. Fiets gewoon even 5-10 minuten voordat je met je lifts begint
Ik denk dat je lichaam moet wennen aan een andere training. Als ik oefenigen in mijn training verander voel ik het ook wel even.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Hier wordt vaak geinsinueerd dat spierpijn een rookie-kwaaltje is en dat dit allemaal minder wordt.
Ik heb echt na elke training spierpijn, 2-3 dagen flink, nu ik full body doe.
Is dit persoonsafhankelijk of ben ik een noob?
Verklaar 'even'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat je lichaam moet wennen aan een andere training. Als ik oefenigen in mijn training verander voel ik het ook wel even.
Ik heb er nooit last van maar drink elke dag ook wel wheyshake en eet regelmatig ei etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Hier wordt vaak geinsinueerd dat spierpijn een rookie-kwaaltje is en dat dit allemaal minder wordt.
Ik heb echt na elke training spierpijn, 2-3 dagen flink, nu ik full body doe.
Is dit persoonsafhankelijk of ben ik een noob?
Ik ben bijvoorbeeld vorige week met rack pulls begonnen. Doordat je maar een klein stukje lift kan ik die behoorlijk zwaar doen. Dan voel ik dat wel een dag of twee en de derde dag nog wat stijf.quote:
Ik ook, maar toch heb ik het soms.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van maar drink elke dag ook wel wheyshake en eet regelmatig ei etc.
Ik doe dat gewoon met m'n barbell thuis, 1 keer in de week na m'n cardio.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef 16meter het volgende:
wanneer doen jullie onderarm training, ik heb daar geen ruimte voor in m'n schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |