Omdat niemand jou wil zien in een rokje van max 38 cm.quote:
Omdat niemand jouw harige reet wilt zienquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat niemand jou wil zien in een rokje van max 38 cm.
Dat zijn nou juist de mooie backfire acties voor zo'n managerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat niemand jouw harige reet wilt zien
daarom alleen vrouwen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:18 schreef Beelzebufo het volgende:
Als ik in een rokje van 38 cm zou verschijnen dan zou ik geld toe krijgen om aub snel weer weg te gaan...
Je hebt ook korte rokjes in grote maten hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarom alleen vrouwen..
ik wou zeggen invoeren in NL maar krijg je al snel ook te veel dames die geneens in zo'n rokje passen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt ook korte rokjes in grote maten hoor
Ik bedoelde idd datquote:
Hoe weet jij nu weer dat zijn reet harig is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat niemand jouw harige reet wilt zien
Nee, want ze neemt 2 plaatsen in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk, zij mag dus ook met korting in die achtbaan
Dan moeten ze OOK een gewichtslimiet instellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, want ze neemt 2 plaatsen in.
Denk dat die gewichtslimiet wel relevant is, anders goede zeden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten ze OOK een gewichtslimiet instellenOF ze mag 2 plekken voor de prijs van 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |