Festivals zoals Lowlands zouden gesubsidiëerd moeten worden of Dat hoeft niet van mij
Op Lowlands drink ik gedoseerd of Ik drink op Lowlands onbeperkt
Hopen dat Wilco een harde set speelt of Hopen dat Wilco het intiem houdt
De donderdag campinggasten zijn de echte Lowlanders of Dat is onzin
Strafschoppen nemen tegen Jean Marie Pfaff of De 80ste verjaardag van Johnnie Hoes vieren met Nederlandse artiesten
Waarom weer de Heideroosjes, er zijn zoveel andere Nederlandse bands of Leuk de Heideroosjes
Balen als het regent of Balen als het 35-graden is
Ik had erbij willen zijn toen een concert van Pennywise werd gestaakt door te veel concertgangers op het podium of Ik had erbij willen zijn toen LIVE als surprise-act speelde in de Alpha
Ik bewaar mijn Lowlands-polsbandjes of Dat doe ik niet
Mensen die plastic bier-bekertjes verzamelen zijn losers of Die zijn slim bezig
Ik let op wat ik uitgeef op Lowlands of Ik zie achteraf wel wat ik heb uitgegeven
Een film kijken op Lowlands is zonde van de tijd of Het is leuk om op Lowlands een film te gaan kijken
Betalen met muntjes is vervelend of Dat is juist handig
Ik blijf de gehele dag bij mijn vrienden of Ik ga (soms) mijn eigen weg
Ik had The Kaiser Chiefs wel op Lowlands willen zien dit jaar of Ik had Franz Ferdinand wel willen zien
Lowlands is een festival met vernieuwende muziek of Lowlands is een festival dat op safe speelt
Als mijn favoriete band een geweldig concert geeft is Lowlands geslaagd of Daar zijn meer hoogtepunten voor nodig
Lowlands is een festival waar iedere generatie zich thuis kan voelen of Lowlands is vooral gericht op de jongere generatie
Het 24-uurs-café is voor dronken boeren of Het 24-uurs café is voor iedereen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !