Festivals zoals Lowlands zouden gesubsidiëerd moeten worden of Dat hoeft niet van mij
Op Lowlands drink ik gedoseerd of
Ik drink op Lowlands onbeperktHopen dat Wilco een harde set speelt of
Hopen dat Wilco het intiem houdtDe donderdag campinggasten zijn de echte Lowlanders of
Dat is onzinStrafschoppen nemen tegen Jean Marie Pfaff of
De 80ste verjaardag van Johnnie Hoes vieren met Nederlandse artiestenWaarom weer de Heideroosjes, er zijn zoveel andere Nederlandse bands of Leuk de Heideroosjes
Balen als het regent of
Balen als het 35-graden isIk had erbij willen zijn toen een concert van Pennywise werd gestaakt door te veel concertgangers op het podium of Ik had erbij willen zijn toen LIVE als surprise-act speelde in de Alpha
Ik bewaar mijn Lowlands-polsbandjes of
Dat doe ik nietMensen die plastic bier-bekertjes verzamelen zijn losers of Die zijn slim bezig
Ik let op wat ik uitgeef op Lowlands of
Ik zie achteraf wel wat ik heb uitgegevenEen film kijken op Lowlands is zonde van de tijd of Het is leuk om op Lowlands een film te gaan kijken
Betalen met muntjes is vervelend of
Dat is juist handigIk blijf de gehele dag bij mijn vrienden of
Ik ga (soms) mijn eigen wegIk had The Kaiser Chiefs wel op Lowlands willen zien dit jaar of
Ik had Franz Ferdinand wel willen zienLowlands is een festival met vernieuwende muziek of
Lowlands is een festival dat op safe speeltAls mijn favoriete band een geweldig concert geeft is Lowlands geslaagd of
Daar zijn meer hoogtepunten voor nodigLowlands is een festival waar iedere generatie zich thuis kan voelen of Lowlands is vooral gericht op de jongere generatie
Het 24-uurs-café is voor dronken boeren of
Het 24-uurs café is voor iedereen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !