Damn, leuk zo'n moeder in de overgangquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
Maar zoek het eik niks, mama negeert me nog steeds en net moesten we noodgedwongen een gesprek voeren over iets van DUO en dan doet ze tot drie keer toe of ze me niet verstaat en snauwt dat ik duidelijker moet praten, terwijl Ron en Papa me de eerste keer al hadden verstaan
Dat ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou haar gewoon straal negeren es een poos, tot ze normaal ging doen
Desnoods een briefje neerleggen met hoe laat je thuis bent en klaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
En de deur uit, dagje weg en pas rond tienen melden thuis, hoppakee
Je vader kan zijn mond toch ook openen, of bepaalt jouw moeder alles?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:10 schreef Lutte het volgende:
Haha, dat heb ik me al zo vaak voorgenomen![]()
Maar dan gaat het pas echt fout denk ik
Ik zag jaren terug altijd foto's van kennissen die daar wonen, die ik dan weer ken van de rasvereniging. 100 foto's van een campingstoeltje naast de weg, met een drankje en een paraplu. En wandelaars aanmoedigen. Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou je bent duidelijk nog nooit in Nijmegen geweest met de vierdaagse, dat is echt een heel erg leuk feestje
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat dan weer niet, dan kun je niet feesten![]()
![]()
Toen ik op Plein44 woonde had ik es Linda Roos en Jessica voor mijn raam optreden, we pleurden bijna uit het raam van gekkigheid toen
Roarrrrrrquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Was ook erg leuk toen, die mocht met alle soldaten op de foto
I know, ik ken een hoop die meewandelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou als je op soldaten kickt vind je de Vierdaagse sowieso hemels
![]()
Het is echt leuk, supersfeer en zo, ik hou daar echt van, koninginnedaggevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |