Einde contract of?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja... Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens of ik in januari nog wel een dak boven mn hoofd heb... Het is gewoon een klote situatie zo.
waar heb je precies jeuk, als ik vragen mag? Of zit het overal?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Tandenpoetsen is het enige waar ik nog steeds misselijk van word. Verder is de misselijkheid echt weg. Lekker vervangen door jeuk.Mag ik m'n misselijkheid terug? Gisteren anti-jeuk-smeersel van de huisarts gekregen, maar helaas, weer de halve nacht wakker gelegen en tot bloedens toe liggen krabben.
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.quote:
Ik wil je wel ff krabben hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Mango, vooral mijn bovenbenen en buik. En mijn borsten beginnen nu ook.
oh lekker, ook nog van die regio's waar het niet geoorloofd is om in het openbaar te krabben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Mango, vooral mijn bovenbenen en buik. En mijn borsten beginnen nu ook.
Oh das minder ja. En hij jou kant op dan dat jullie samen iets kopen/huren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.
Ik heb hier mn werk, dat is zelfs nog verder naar beneden... Dus dan kom ik op een reis van bijna 200 km enkeltje uit...
Ik woon in een huis wat te koop staat.. Als het huis verkocht wordt, moet ik met een maand mn spullen pakken en weg zijn.
Maak me gek! MiauW!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag een voedingsshirt aan doen, kun je d'r lekker makkelijk bij.
Krijg je geen voorrang in bemiddeling via een woningbouwvereniging?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn huis staat in Den oever, en daar woont punt 1 zijn exvrouw en punt 2 heb ik een dusdanige regeling met de kinderen dat 140km verderop wonen onmogelijk is.
Ik heb hier mn werk, dat is zelfs nog verder naar beneden... Dus dan kom ik op een reis van bijna 200 km enkeltje uit...
Ik woon in een huis wat te koop staat.. Als het huis verkocht wordt, moet ik met een maand mn spullen pakken en weg zijn.
Wat moet, dat moet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
oh lekker, ook nog van die regio's waar het niet geoorloofd is om in het openbaar te krabben.
Oh dat is idd een spannende situatie, al een plan B opgezet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om voorrang te krijgen moet je minstens mishandeld, dakloos, verslaafd, voorzien van uitkering en kansarm zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Krijg je geen voorrang in bemiddeling via een woningbouwvereniging?
Je ziet het Tico, het valt toch te proberen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Om voorrang te krijgen moet je minstens mishandeld, dakloos, verslaafd, voorzien van uitkering en kansarm zijn tegenwoordig.
Het gaat wel erg offtopic... Maar goed..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh das minder ja. En hij jou kant op dan dat jullie samen iets kopen/huren?
Lijkt me dat je dan nu echt wel knopen moet gaan doorhakken, maar kan me ook voorstellen dat je daar nu liever helemaal niet mee bezig bent. Succes!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat wel erg offtopic... Maar goed..
Huren: Geen optie, ik heb geen recht op urgentie, want ingeschreven bij ouders. Als ik die inschrijving een onbekende woonplaats en verblijfplaats maak vervallen mn toeslagen. Op papier woon ik bij mn ouders en is dat helemaal geen probleem met straks 3 kinderen.![]()
Samen huren: Flink salaris samen, dus vrije segment, waar je 850 eu betaald voor een 3 kamer appartementen boven de 1000 voor de appartementen met voldoende slaapkamers. De iets goedkopere vrije sector woningen zijn wachtlijsten voor en moet je flink geld meenemen om weer bewoonbaar te maken. (Geld dat er niet is)
Kopen: J is eigenaar van het huis in Den oever dat op dit moment niet verkocht kan worden. Daardoor is er geen bank die een financiering verstrekt aan J.
Zelf kopen: Op dit moment misschien de beste oplossing, maar mijn inkomen is gewoon een normaal rond modaal inkomen (ik werk maar 4 dagen). Daarvoor kan ik wel wat huisjes vinden, we zijn ook al wezen kijken bij 1, maar dat was nog zoveel opknapwerk dat ik bijna gillend wilde wegrennen.
Zolang die huizenmarkt niet aantrekt, zit ik best redelijk safe. En ik ben onwijs verwent met waar ik nu woon. Het is een prachtig, echt prachtig huis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan nu echt wel knopen moet gaan doorhakken, maar kan me ook voorstellen dat je daar nu liever helemaal niet mee bezig bent. Succes!
En hoe langer het te koop staat hoe minder mensen er belang bij hebben he ik me eens laten vertellen!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zolang die huizenmarkt niet aantrekt, zit ik best redelijk safe. En ik ben onwijs verwent met waar ik nu woon. Het is een prachtig, echt prachtig huis.
Het huis heeft meer dan een jaar leeggestaan.. En staat nu dik 1,5 jaar te koop. Voor een prijs, waar je in deze regio ook eengezinswoningen voor hebt. En dan is het maar een appartement op de bovenlaag, zonder lift met maar 2 slaapkamers. Het is nogmaals een prachtig huis, heel mooi afgewerkt, alles ziet er netjes onderhouden uit... Maar het is gewoon te duur in de markt gezet. De huizen zijn behoorlijk gedaald in waarde.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En hoe langer het te koop staat hoe minder mensen er belang bij hebben he ik me eens laten vertellen!!
Dat is een risico wat ik zelf niet snel zou nemen. Zo enorm lang staat dat huis nog niet te koop toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Mangostine het volgende:
En Tico, krijgt J zijn huis niet verhuurd eventueel?
Oh verrek!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:34 schreef _Bunny_ het volgende:
Verder Ophelia en Sorbo allebei 27 weken!
Dat mag niet van de bank.. Eventueel wel als het een jaar zou leegstaan.. Maar dan zijn we dik een jaar verder, zijn exvrouw zou dan moeten verhuizen. En dus een jaar wel betalen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef Mangostine het volgende:
En Tico, krijgt J zijn huis niet verhuurd eventueel?
Dat lijkt me ook geen oplossing inderdaad...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mag niet van de bank.. Eventueel wel als het een jaar zou leegstaan.. Maar dan zijn we dik een jaar verder, zijn exvrouw zou dan moeten verhuizen. En dus een jaar wel betalen...
Dat huis moet gewoon de verkoop in en zitten op de blaren. Zo simpel is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen oplossing inderdaad...
Eh... Ze kan het huis niet zelf aanhouden. Geen optie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of zij moet J. uitkopen maar dat zal haar in haar eentje niet lukken neem ik aan.
Voor die restschuld moet je dan dus weer een lening nemen wat behoorlijk drukt op je maandlasten terwijl de huren al belachelijk hoog zijn in de vrije sector.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:13 schreef Mangostine het volgende:
Mag zeker ook niet van de bank?![]()
Ik zou daar geen idee van hebben hoor, als ik toch uit mijn huis weg wil moet dat toch kunnen? Dan hou je maar een restschuld als je niks nieuws koopt. Ik denk nu vast te simpel.
Werken!quote:
In AEX zit een huizenmarkt-topic... Erg leuk voor deze discussie...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voor die restschuld moet je dan dus weer een lening nemen wat behoorlijk drukt op je maandlasten terwijl de huren al belachelijk hoog zijn in de vrije sector.
Tevens is met het lente akkoord het zelfs niet meer mogelijk om een restschuld mee te financieren als je wel een nieuw huis koopt.
Either way, you're screwed
Goed dat je het zegt, gelijk maar even een afspraak gemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Ticootje het volgende:
Kinderdagverblijf moet ik nog fixen en kraamzorg.
Vreemde zaak, geen zin hebben in je verantwoordelijkheid te nemen, is die baan niet wat voor je vriendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:19 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet nog een afspraak plannen bij het kinderdagverblijf. Alleen balen dat mijn vent er waarschijnlijk niet bij kan zijn. Die kan niet voor elke scheet vrij krijgen.
Hij moet straks ook al zijn eigen verlof inleveren als alternatief voor ouderschapsverlof. Want "er wordt op zijn werk niet gedaan aan thuiswerk of parttime werk" en tot het eind van het jaar heeft zijn zittende leidinggevende geen zin om de discussie aan te gaan.
Echt, de tijd staat daar stil.
Hier ook, tenzij we in de avond zijn ingepland. We willen zoveel mogelijk dagen sparen voor na de bevallingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das wel lief
Vorige keer ging ie ook alleen mee naar de intake, echo's en 36 weken gesprek.
Oh en eerste.controle.
Daarna had ik besloten dat t,zonde van zn tijd.was
Ik wil de opvang wel meemaken als er kindjes aanwezig zijn, ook om de interactie te zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:41 schreef Loodje het volgende:
[..]
Vreemde zaak, geen zin hebben in je verantwoordelijkheid te nemen, is die baan niet wat voor je vriend
In principe mag je gewoon ouderschapsverlof nemen, dit is danwel onbetaald. Maar in de kdv doen ze ook wel 's avonds intakes, is dat niet voor jullie gunstiger?
Er zijn kindjes meestal tot 19.30uur aanwezig dus dat zul je ook zeker zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:47 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik wil de opvang wel meemaken als er kindjes aanwezig zijn, ook om de interactie te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het is dus een schaap. En hij ging het regelen omdat ie het zelf wou ("oh ja").![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:51 schreef Mangostine het volgende:
Maar mijn man heeft zijn verlof nog steeds niet geregeld. We hadden besproken dat hij elke vrijdagmiddag zou opnemen.
Dus ik zeg tegen hem, ga dat nou eens regelen, het is zo oktober.
Kijk ie me aan: "maar jij hebt toch verlof tot het eind van het jaar, jij bent dan toch thuis?"
Waarop ik mijn eerste hormonale uitbarsting kreeg.
Wat doet ie it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het is dus een schaap. En hij ging het regelen omdat ie het zelf wou ("oh ja").![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je daar ff grrrrrrrrrrrrrr van werd
Kindjes neem je samen en er is niets fijner dan tijd met jouw kind hebben. Maar dat is iets wat veel mannen pas realiseren als het kindje er eenmaal is;)Be dance |Be real| Be You
ik zou het prachtig vinden als hij parttime zou gaan werken en ik fulltime. Hell, hij zou er zelf geen problemen mee hebben om huisvader te zijn. Maar ja, dat mag dus niet van zijn baas. Op dit moment.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:54 schreef becky27 het volgende:
In onze relatie was het voor mij een voorwaarde dat als er kinderen zouden komen hij ook een dag minder zou gaan werken.
In eerste instantie voor de opvang en ook om samen met zijn kind te zijn. Hij zou liever nog veel meer thuis zijn en dus minder werken, ik wil dat zeker niet.
nee, dat kan toch ook. Maar ik zelf vind het ook gewoon belangrijk dat een kind een dag(deel) in de week met papa heeft. En evt met mij erbij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Mango mijn lief wil ook geen ouderschapsverlof opnemen. Hij (en ik ook) vinden het prima zoals het nu gaat. We hebben ons ritme in wie wat doet met de kinderen. Tis niet dat ie niet bij zijn kinderen wil zijn maar hij ziet er het nut niet van in om een middag vrij te nemen terwijl ik gewoon thuis ben en hier ook nog oppaskinderen rond lopen. Dan is ie toch drukker met andere dingen en dat schiet natuurlijk dan niet op!!
Succes, heb zelf ook een klein buikje maar ben klein en heb sterke buikspieren. Had vanaf 25 weken al wat harde buiken.Fijn dat ze er nog even extra naar kijken, deden ze bij mij ook. Hier is alles goed dus hoeft niet perse iets te betekenen! Iedereen draag de baby anders, ik draag de baby wat meer naar binnen maar er is genoeg vruchtwater om de baby heen en deze groeit ook goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Pessie gefeliciteerd!
Menicole wat heerlijk dat je de baby voelt, best vroeg dan al toch?
Ticootje vervelend die huizenstress (verhuren zou ik persoonlijk nooit doen, verkoop met huurder is helemaal drama)
Sponnetje 40weken!!!! Nog maar eventjes!!
Ik ben vandaag 26 weken en net bij de vk geweest, ze gaan overleggen met het ziekenhuis voor eventuele echo van de placenta om te kijken of die wel goed werkt, de baby ligt erg naar binnen daardoor nogsteeds weinig buik, ze kon ook voelen dat mijn buik erg gespannen aanvoelde (veel harde buiken ook)en voor met 30 weken is een afspraak gemaakt voor een groeiecho.
Gewoon omdat het kan, en straks heus niet alle controle dingetjes zo na de 20 weken echo is het wel klaar denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef Ticootje het volgende:
J wilt perse mee naar de vk.. Die wilt alles meemaken.
1 vrije dag vind ik ook zat.... 4x9 vind ik te lang...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef Sorbootje het volgende:
Voor Isabeau geboren werd, werkte ik 40 uur per week (5x8), nu werk ik 36 uur (4x9) en heb ik dus één vrije dag. B. precies hetzelfde. Hij is op maandag vrij en ik op vrijdag. Als Isabeau straks naar school gaat gan we het misschien iets anders inrichten. Misschien nog een ochtend (thuis)werken erbij ofzo. We willen geen van beiden minder werken en hebben ook niet het idee dat dat nodig is. Heb niet het gevoel dat ik iets mis ofzo, dat zou ik wel hebben als ik parttime zou werken.
Ik zal het ook eens met B. hebben over de periode na de bevalling, of hij vrij gaat nemen. Ik heb dan weliswaar geen baby straks, maar ik denk dat ik zijn steun, vooral mentaal, hard nodig heb kort na de bevalling.
Ik kan pas om 8 het pand in. Als ik op maandag Jen naar school moet brengen dan ben ik pas rond kwart over 9 op mn werk...quote:
Bij mij stort er 1 in rond 7, de andere valt al in slaap in de auto...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik breng en haal Isabeau ook meestal en dat gaat nét. We zijn dan rond kwart over zes thuis. Da's geen punt, want ook al moet ze om kwart over zes op 's ochtends, eerder naar bed brengen dan 8 uur is volstrekt zinloos.
Kan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Mangostine het volgende:
als je iets voelt tikken in je buik, heeft er dan iemand de hik?
+1quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik breng en haal Isabeau ook meestal en dat gaat nét. We zijn dan rond kwart over zes thuis. Da's geen punt, want ook al moet ze om kwart over zes op 's ochtends, eerder naar bed brengen dan 8 uur is volstrekt zinloos.
Dan ben ik thuis, ik werk 32 om 24, gemiddeld dus 28 uurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar gaan ze de donderdag in de andere week dan naar toe Gerb?
Hmz... Dan kan ik net zo goed mn baan opzeggen. Ik ben in principe 24 uur per dag bereikbaar en beschikbaar. Als er storing is, dan ben ik gewoon de sjaak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Mangostine het volgende:
Jemig Skoap, pittig hoor. Ik doe het net andersom. Ga terug naar 4 x 8, en dan worden er buiten werktijd dus géén telefoontjes of mailtjes beantwoord.
Ik weet niet eens of het erin staat... Maar als de boel plat ligt draait het bedrijf niet. Als het bedrijf niet draait krijg ik geen salaris...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Mangostine het volgende:
Ja, als het in je arbeidsovereenkomst staat en noodzakelijk is voor je functie, is dat natuurlijk een ander verhaal.
Ja dat probleem heb ik inderdaad ook en daardoor voel je je automatisch ook wel verantwoordelijk....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het erin staat... Maar als de boel plat ligt draait het bedrijf niet. Als het bedrijf niet draait krijg ik geen salaris...
Ik doe de taken er niet bij, het is gewoon mn werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik inderdaad ook en daardoor voel je je automatisch ook wel verantwoordelijk....
Maar soms ben ik het wel eens zat. Ik doe de systeembeheer taken er ook nog eens bij (omdat we niemand in het bedrijf hebben die dat kan)
Ik heb doppinda's...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb nog een bak Ben & Jerrys ijs in de vriezer
Ja dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe de taken er niet bij, het is gewoon mn werk.
Nope... Ik zit prima.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:33 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Zoek je toevallig nog een nieuwe baan
Maar ik werk voor een bedrijf wat nog een start-up te noemen is. Dus er is gewoon niet genoeg werk voor een fulltime systeembeheerder helaas. Maar ja. Ik hoop dat we in de toekomst wel iemand ervoor kunnen gaan aannemen (of inhuren)
oninteressant IT geneuzelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nope... Ik zit prima.
Maar je kan toch het kleine beetje wat je hebt uitbesteden? Er zijn zat bedrijven die systeembeheer van kleine organisaties doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Brood is al opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik heb een boterham met chocopasta
ah ja. Dat is wel een beetje vreemd denk ik...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:47 schreef papillion het volgende:
Mangostine, zo heerlijk lekker/fout is dat. Al heb ik er momenteel ook nog de vreemde gewoonte bij ontwikkeld ontzettend veel zin in melk erbij te hebben. Dus dan eet ik 'n frietje met 'n paar glazen melk.
Alles onder de rivieren zijn de reserve belgen ja.quote:
Ik ben al 2jr zo goed als medicatieloos nu, maar begin sinds ik zwanger ben weer pijnklachten te krijgen.. hopelijk is het gewoon toeval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef papillion het volgende:
@Logi, daar waar ik eerst op vrijwel dagelijkse pijnstilling zat lukt het me nu eigenlijk heel goed zonder. Al merkte ik wel enorm goed dat ik mijn rust gewoon echt nodig had. Nu de 12 weken voorbij merk ik echt dat ik 'n energie boost krijg en me echt veel fitter voel.
Moet overigens ook zeggen dat ik de pijn zoals jij het beschrijft ook al 'n aantal weken (soms) kan voelen. Maar het trekt gelukkig ook gewoon weer weg.
Tempting.... Maar dan heeft J gister voor niets aardappeltjes voor ons geschild..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef Logician78 het volgende:
Oh en ik heb net besloten dat wij vanavond mc donalds eten
Word dat niet eens tijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
potver. +1
en ik ben niet eens zwanger
in de frituur ermee!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tempting.... Maar dan heeft J gister voor niets aardappeltjes voor ons geschild..
Gewone aardappel? Nee dank je...quote:
Morgen eet ik bij papa en mama... Nee... En dan moet ik het weggooien en daar hou ik niet zo van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
morgen eten? Dagje in de koelkast en vanavond trakteren op Happy meals?
Ik vond jouw buik eigenlijk wel gewoon normaal voor de termijn die je nu hebt op de foto laatst. Gewoon een mooie zwangere buik die past bij je termijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:14 schreef Loodje het volgende:
[..]
Succes, heb zelf ook een klein buikje maar ben klein en heb sterke buikspieren. Had vanaf 25 weken al wat harde buiken.Fijn dat ze er nog even extra naar kijken, deden ze bij mij ook. Hier is alles goed dus hoeft niet perse iets te betekenen! Iedereen draag de baby anders, ik draag de baby wat meer naar binnen maar er is genoeg vruchtwater om de baby heen en deze groeit ook goed
Bij harde buiken wel ff tandje terug doen he;)
Mango lekker hoor thuis werken. En hopen dat het lukt met de opvang
Ik ga mijn vader even pesten, deze gaat donderdag voor 14 dagen naar Dubai en laat mij hier in de regen achter![]()
Hoop het iig voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ben al 2jr zo goed als medicatieloos nu, maar begin sinds ik zwanger ben weer pijnklachten te krijgen.. hopelijk is het gewoon toeval.
Lolquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Kraamzorg heb ik vorige week gedaan. Toen dacht ik eraan dus meteen gedaan anders vergeet ik her weer. Ze belden de volgende dag dat ze het raar vonden dat mijn geboortedatum en de uitgetelde datum zelfde waren. Ze zagen niet dat de een 1981 was en de ander 2013.
Kdv hoeven we gelukkig niet!!
Nou koken en invriezen dan maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Morgen eet ik bij papa en mama... Nee... En dan moet ik het weggooien en daar hou ik niet zo van.
Nog even niet. Ik maak tzt wel een leuke kloon aanquote:
Duh.... die friet natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef draculettetje het volgende:
Ja nou heb ik ook zin in friet!
@logi ik weet niet hoe het bij fybromialgie zit, bij mn pd is de kans groot dat het tijdens zwangerschap beter zou gaan, helaas bij mij beide keren niet
flower fijn dat je donderdag al terecht kan
vamp als in nu wil ik ook of als in genoeg van krampjes
Ja joh hou op zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:15 schreef Mangostine het volgende:
Enf, ben jij godsamme al 26 weken?![]()
Hoe ver ben ik dan wel niet?
WOHTS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:25 schreef Mangostine het volgende:
Dat we nog samen in het WOHTS topic zaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WOHTS?![]()
* Enf graaft diep in haar geheugen maar kan het niet vinden...!!!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:30 schreef Mangostine het volgende:
zwangerschapsdementie hè.Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:![]()
Ik, last van hormonen? Wat?![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hopelijk zijn jouw gokjes beter dan de mijnequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:32 schreef KatyM het volgende:
Sonnetje, de mijlpaal der mijlpalen
Ik gok op zaterdag
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
oninteressant IT geneuzelIk weet.nog.wel een bedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef Logician78 het volgende:
Nou de komende 3wk niet naar client toe ivm hand mond en voet ziekte...
Die tetten moeten toch ergens van groeienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef papillion het volgende:
Fieder, tsja wellicht dat we gewoon 'n grote behoefte hebben aan vet... Of gewoon 'n beetje emo voer voor de geestelijke gezondheid.
Haha, nu weet ik waarom ze bij mij niet willen groeien, probeer juist zo veel mogelijk gezond te eten nu. *zet friet bij de schijf van vijf*.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die tetten moeten toch ergens van groeien
Het schijnt dat deze ziekte in het eerste trimester voor spontane miskramen kan zorgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat zijn wel dingen waar je nu extra rekening mee wilt houden ja.
Misschien omdat je voorbij de 12wk bent? Kweet het anders ook niet..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:03 schreef freecell het volgende:
Logi, waarom niet?
Onze jongste heeft het vorige week ook flink gehad, maar het kon geen kwaad voor mij en/of de baby zei de huisarts?
Goed puntquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:04 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Misschien omdat je voorbij de 12wk bent? Kweet het anders ook niet..
O ligt het daar aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Die tetten moeten toch ergens van groeien
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O ligt het daar aan.. Mijnes zijn nu echt formaatje Pamela Anderson terwijl ik normaal een kleine C heb
.. Echt MEGA .. Maja, man allang blij mee natuurlijk
thx voor de tip, ja ik probeer dat ook te doen kom veel bij mensen thuisquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef papillion het volgende:
Logi, het rivm heeft wel mooie richtlijnen voor dat soort zaken. Daar word gesproken over kleine kans, maar goed ik zou hem ook zeker niet willen nemen. Let er in mijn werk ook zeker nu enorm op dat ik niets oploop wat ik niet op hoef te lopen.
Thnxquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Bedankt allemaalgelukkig is het snel donderdag!
Mignonne op uw verzoek een foto in het buikentopic
In verhouding, ben nu dus 32 weken, op de foto 30 weken. Heb ik een vrij kleine buik. Tenminste, dat zegt iedereen en ook als ik mijn buiken met die van andere dames vergelijk. De verlos geeft ook aan dat ik een kleine maar mooie buik heb. Als je recht voor me staat, zie je helemaal niet dat ik zwanger ben:P Maar het is duidelijk dat ik het kindje naar binnen draag. Kleinere buiken houden ze altijd in de gaten:)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond jouw buik eigenlijk wel gewoon normaal voor de termijn die je nu hebt op de foto laatst. Gewoon een mooie zwangere buik die past bij je termijnBen wel extra benieuwd naar t buikske van FTA nu
![]()
lieve FTA, heel veel succes in het ziekenhuis en hopelijk gewoon een probleemloze uitkomst.
@Pessie, gaan jullie wel accoord met een extra echo bij 12 weken dan? Wat zijn je beweegredenen als ik dat mag vragen? Mag ook per pm hoor, ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachte.Ik snap wel waarom je geen SEO wil, dat heb k wel vaker gezien bij mensen, maar waarom dan wel die extra echo bij 12 weken?
Okay.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Loodje het volgende:
[..]
In verhouding, ben nu dus 32 weken, op de foto 30 weken. Heb ik een vrij kleine buik. Tenminste, dat zegt iedereen en ook als ik mijn buiken met die van andere dames vergelijk. De verlos geeft ook aan dat ik een kleine maar mooie buik heb. Als je recht voor me staat, zie je helemaal niet dat ik zwanger ben:P Maar het is duidelijk dat ik het kindje naar binnen draag. Kleinere buiken houden ze altijd in de gaten:)
Nu even bijlezen hoor
Nee. Ik moest zoiezo overal zelf achteraan en die man deed zo vaag en liet niks los, heel frustrerend. Terwijl hij van te voren nog had gezegd dat hij over alleswat hij zag eerlijk zou zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:27 schreef Poppedein het volgende:
FTA, hebben ze je na de SEO geen GUO (uitgebreide 20 wkn echo) aangenoden dan als de groei toen al zo achter leek te lopen?
Mn zus dr Twitter hequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef As1981 het volgende:
Nee doe dan nog maar een dagje wachten Sonnetje, ik heb geen twitter.
Balen tante soesa van je bekken. Dat vragen heb ik niet erg gevonden. Vond het fijn dat men geintresseerd was. zou het minder leuk gevondeb hebben als er niemand naar gevraagd had. maae ben niet over de 40 weken heen gegaan dus mag niet echt oordelen misschien.
Hier lekker met dreumes naar buiten vandaag. en vanmiddag weer baby spieken een na laatste keer in het erasmus.
Ik ga weer bij Careyn... Net gedaan via website, no problem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef As1981 het volgende:
Oja kraamzorg laatst me geprobeerd aan te melden maar lukte niet op de website. dat zijn dingen die ik ga vergeten.
Klinkt heftig! Als je van je af wilt schrijven mag je me ook pmmen... Het is allemaal niet niets waar jullie doorheen gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef pessie het volgende:
Ik heb me gisteren aangemeld bij de kraamzorg via de website.
Ik zit een paar dagen bij mn ouders (helaas niet veel zonniger hier dan bij jullie). Even uitblazen.
De 2 mensen die beweegredenen wilden weten mogen even pm_en zal wel even duren voor ik reageer waarschijnlijk.
We gaan in het weekend van 3 aug misschien een weekend weg. Jen vraagt er zoveel om, dat ze ook wel op vakantie wilt. Dus even alles bij elkaar schrapen, dan moet dat lukken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:24 schreef As1981 het volgende:
Wat ga je snel tico. gaan jullie nog weg? Hier nog maar vier weken piesen voor mvm en dat is de dag nadat mijn dreumes twee word ook veel te snel voor mijn gevoel.
Daarna vakantie dat kan dan weer niet snel genoeg.
Hier ga ik weer bij de Waarden is goed bevallen. weet alleen mijn wachtwoord niet meer en opnieuw aanvragrn werkte niet. moet ik vanavond maar even naar kijken. geen idee voor wanneer het hier moet.
Ach ja... Bij de eerste echo begon de verloskundige over sex voor het huwelijk.. Tja.. Op dat moment waren we gewoon getrouwd, alleen niet met elkaar. Dat bracht haar wel tot zwijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Mijne was er niet om schoon te maken en de andere vond t ab-so-luut niet kunnen dat we niet getrouwd waren![]()
Sowieso spoorde ze niet...beetje verkeerde regio voor dr overtuigingen zeg maar
Herfstvakantie?quote:
Ja en als er nu iemand begint over niet getrouwd zijn die kan helemaal de wind van voren krijgen. Want trouwen doe ik gewoon nooit meer.. Klaar. Het heeft 0 betekenis blijkt, het is een kwestie van 1500 eu lappen 2x bij een advocaat zitten en binnen een maand ben je gescheiden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef As1981 het volgende:
Ik moest heel hard lachen om je opmerking over sex voor het huwelijk Tico. En stuur je even pm.
Daar mag je inderdaad wel voor jompelen.. Wat een knake partij is dat.. Vorige keer was helemaal bal hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef Troeta het volgende:
En even een compliment voor het UWV, ik heb deze keer het geld vóór de bevalling al binnen
Ik ben nooit.getrouwd en t ook niet van plan. Vind t geen ramp een andere naam dan mn kinderen te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en als er nu iemand begint over niet getrouwd zijn die kan helemaal de wind van voren krijgen. Want trouwen doe ik gewoon nooit meer.. Klaar. Het heeft 0 betekenis blijkt, het is een kwestie van 1500 eu lappen 2x bij een advocaat zitten en binnen een maand ben je gescheiden.
Ik heb de belofte om iemand voor altijd lief te hebben en blablabla al gegeven en blijkbaar kon ik me aan die belofte niet houden, dus welke waarde heeft het dan om die belofte nog eens te doen aan een ander?
wij zijn getrouwd op maandagochtend. vonden het zonde van het geld. maar vanuit economisch perspectief wel handig. daarna het geld in de vakantie gestoken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en als er nu iemand begint over niet getrouwd zijn die kan helemaal de wind van voren krijgen. Want trouwen doe ik gewoon nooit meer.. Klaar. Het heeft 0 betekenis blijkt, het is een kwestie van 1500 eu lappen 2x bij een advocaat zitten en binnen een maand ben je gescheiden.
Ik heb de belofte om iemand voor altijd lief te hebben en blablabla al gegeven en blijkbaar kon ik me aan die belofte niet houden, dus welke waarde heeft het dan om die belofte nog eens te doen aan een ander?
Ik.kreeg vorige week een brief dat t toegewezen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar mag je inderdaad wel voor jompelen.. Wat een knake partij is dat.. Vorige keer was helemaal bal hier.
Ja dat werd bij de advocaat meteen gezegd. M moet een brief bij zich hebben van mij, getekend en al dat hij de kinderen het land mee uit mag nemen.. Ik zal dat ook eens even in orde maken. Voor als er eens ergens gelazer is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit.getrouwd en t ook niet van plan. Vind t geen ramp een andere naam dan mn kinderen te hebben.
Enige is dat ik er rekening mee.moet houden mocht ik ooit.alleen gaan vliegen met ze.
Kwam ik in januari achter
Naamgeving... Ach, die mag ik nu weer kiezen.. Ik weet het echt niet. Voor J is het wel zijn enige kindje, dus dan nijg ik iets naar zijn achternaam.. Alleen die achternaam heeft er oa voor gezorgd dat hij vroeger heel erg gepest werd. Dus misschien vindt hij het dan toch een soort van naar als dat zich herhaald. Met mijn naam is moeilijk te pesten, valt weinig mee te verzinnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:44 schreef freecell het volgende:
Wij zijn wel getrouwd en voor de ontzettend easy manier van aangeven en naamgeven ed zou ik het aanraden. Verder heeft iemand anders er geen donder mee te maken toch, of mensen al dan niet getrouwd zijn?Het zou niet in mij opkomen om dat een issue te vinden bij een ander!
Wij hebben wel aangegeven dat het niet handig is om hier een atheist heen te sturen.
Intakemevrouw: ' of iemand die de hele tijd vloekt'
Ik: nouja,WIJ kunnen er wel prima tegen, maar ik vind het zo sneu voor de kraam als ze atheist is en hierheen moet
En dat was oprecht mijn enige reden.
Die vent bij de douane had t over geboorteakte geloof.ik. Iig.iets waarop staat dat ik de moeder benquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat werd bij de advocaat meteen gezegd. M moet een brief bij zich hebben van mij, getekend en al dat hij de kinderen het land mee uit mag nemen.. Ik zal dat ook eens even in orde maken. Voor als er eens ergens gelazer is.
Ik ben wel getrouwd maar heb mijn eigen achternaam gehouden en MInke heeft R.'s achternaam, dus ik ben ook het buitenbeentje in het gezinquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben nooit.getrouwd en t ook niet van plan. Vind t geen ramp een andere naam dan mn kinderen te hebben.
Enige is dat ik er rekening mee.moet houden mocht ik ooit.alleen gaan vliegen met ze.
Kwam ik in januari achter
Ah, geboorteaktes zijn al in bezit van M. Beter stopt hij die dus bij de reispapieren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Die vent bij de douane had t over geboorteakte geloof.ik. Iig.iets waarop staat dat ik de moeder ben![]()
In januari had k Floris namelijk vast en R en i k gingen dus los van elkaar (hij stond.achter me) door.de.douane en toen kreeg ik een vraag over de vader.
Pfff 6,5 uur.moeten lijden voor.t kind gaan ze nog twijfelen
2 weken voor je verlof... Eerder kunnen ze niet eens een aanvraag doen. Ja overheid.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Skoap het volgende:
weet iemand hoever van te voren je zwangerschapsverlof geregeld moet zijn bij het UWV.
Heb mijn werkgever en nu al 3x aan helpen herinneren maar er wordt niet echt actie ondernomen...
Straks wordt alles weer te laat geregeld *zucht*
Voor de zekerheid zal ik dus zeker een bewijs meenemen ja... Want het kan net zo goed dat je dus net gescheiden bent en je kind meeneemt en niet meer terugkomt.. Het hele gezeik is om kinderontvoeringen tegen te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik ben wel getrouwd maar heb mijn eigen achternaam gehouden en MInke heeft R.'s achternaam, dus ik ben ook het buitenbeentje in het gezinGeen enkel probleem mee hoor.. Met reizen is het misschien wel onhandig, maar Minke heeft nu haar eigen paspoort, is dat dan niet genoeg om bij me te hebben als ik met haar ga? In mijn paspoort staat wel dat ik echtgenote ben van...
Dat dus!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
2 weken voor je verlof... Eerder kunnen ze niet eens een aanvraag doen. Ja overheid.
Idd ja, bovendien zegt achternaam ook geen reet natuurlijk. R. en Minke hebben een behoorlijk veelvoorkomende achternaam, dan zou iedereen haar wel mee kunnen nemen die dezelfde achternaam heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zal ik dus zeker een bewijs meenemen ja... Want het kan net zo goed dat je dus net gescheiden bent en je kind meeneemt en niet meer terugkomt.. Het hele gezeik is om kinderontvoeringen tegen te gaan.
Uiteindelijk hebben kinderen het meeste te vrezen van hun eigen ouders/verzorgers... Het komt eigenlijk zelden voor dat een compleet vreemde je kind zou meenemen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:01 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Idd ja, bovendien zegt achternaam ook geen reet natuurlijk. R. en Minke hebben een behoorlijk veelvoorkomende achternaam, dan zou iedereen haar wel mee kunnen nemen die dezelfde achternaam heeft.
Kinderstoel heb je pas nodig als ze een maand of 6 zijn en kunnen zitten.. Of bedoel je een maxicosi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Loodje het volgende:
Wow wat een gedoe over dat je niet getrouwd bent zeg
Ben blij dat ik in een grote stad woon waar dit niet zo'n probleem is, wij hoeven alleen maar een keertje in de avond langs het gemeente huis om de baby te laten erkennen door de vader en dan kan Blijepeen zelf de aangifte doen. Maar meer is het ook niet gelukkig.
Andere mensen hebben daar verder niets mee te maken of je wel of niet getrouwd bent.
Verlof aanvraag altijd goed achteraan gaan, eventueel kun je het zelf ook nog opgeven. Wat vreemd dat het voor werknemers max 4 weken voor verlof is. Voor ZZPérs ( waar er veel minder van zijn) kun je het al aangeven op het moment dat je weet dat je zwanger bent, niet dat het handig is want dat is wel heel erg vooruit. Maar dan is het laatste moment 2 weken voor je verlof om in te dienen.
Gisteren lange dag gehad, vandaag maar een rustige dag op de bank met de ps3, dekentje, kussentje en verder even niets... Morgen weer een dag
Owja wat een drama om een kinderstoel te bestellen:( Levertijd minimaal 6/8 weken
Die zijn zeker ongrappig...quote:
Haha sonnetje, waarom weet ik dat helemaal niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das wel fijn zo'n kraam Sorbo!
Die 2e deed in 5uur meer dan de andere in 5 dagenmaar als.k haar alle dagen gehad had was.t nirt goed.met mij afgelopen
Ze vond t.ook maar.gek dat R dweilde *lol*
Loodje, ik woon ook niet.in the middle.of.nowhere hoor. En tico ook niet *lol*
Je hoeft maar.net iemand tegen te.komen die er iets anders over denkt![]()
Ik woon zelfs redelijk in de buurt bij jou!
Dat heeft niets met grote stad te maken, hoor, maar met wettelijke regels.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef Loodje het volgende:
Wow wat een gedoe over dat je niet getrouwd bent zeg
Ben blij dat ik in een grote stad woon waar dit niet zo'n probleem is, wij hoeven alleen maar een keertje in de avond langs het gemeente huis om de baby te laten erkennen door de vader en dan kan Blijepeen zelf de aangifte doen. Maar meer is het ook niet gelukkig.
Andere mensen hebben daar verder niets mee te maken of je wel of niet getrouwd bent.
Verlof aanvraag altijd goed achteraan gaan, eventueel kun je het zelf ook nog opgeven. Wat vreemd dat het voor werknemers max 4 weken voor verlof is. Voor ZZPérs ( waar er veel minder van zijn) kun je het al aangeven op het moment dat je weet dat je zwanger bent, niet dat het handig is want dat is wel heel erg vooruit. Maar dan is het laatste moment 2 weken voor je verlof om in te dienen.
Gisteren lange dag gehad, vandaag maar een rustige dag op de bank met de ps3, dekentje, kussentje en verder even niets... Morgen weer een dag
Owja wat een drama om een kinderstoel te bestellen:( Levertijd minimaal 6/8 weken
Precies.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met grote stad te maken, hoor, maar met wettelijke regels. En als jullie niet geregisteerd partner zijn of getrouwd, zal hij behalve de erkenning ook nog het ouderlijk gezag moeten regelen.
Vroeger was dat veel moeilijker, moest je naar de notaris, enz. Tegenwoordig hoeft dat dus niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft niets met grote stad te maken, hoor, maar met wettelijke regels.
En als jullie niet geregisteerd partner zijn of getrouwd, zal hij behalve de erkenning ook nog het ouderlijk gezag moeten regelen.
Say whut?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:46 schreef Loodje het volgende:
[..]
Vroeger was dat veel moeilijker, moest je naar de notaris, enz. Tegenwoordig hoeft dat dus niet meer.
En als je uit elkaar gaat, is dat of je nu wel of niet getrouwd bent, altijd een lastig punt. In Nederland is het zelfs zo dat automatisch de kinderen naar de moeder gaan, wil niet zeggen dat het de beste oplossing is.
Dat is ook niet meer zo hoor. Je moet een ouderschapsplan opstellen waar je het beide mee eens bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:46 schreef Loodje het volgende:
[..]
Vroeger was dat veel moeilijker, moest je naar de notaris, enz. Tegenwoordig hoeft dat dus niet meer.
En als je uit elkaar gaat, is dat of je nu wel of niet getrouwd bent, altijd een lastig punt. In Nederland is het zelfs zo dat automatisch de kinderen naar de moeder gaan, wil niet zeggen dat het de beste oplossing is.
Oh, als je er onderling niet uitkomt, dat plan... Dan kom je dus bij jeugdzorg/amk/kinderbescherming terecht. Die gaan dan de hele situatie bekijken... Komen met een advies, wat 9 van de 10 keer gewoon door de rechter wordt gevolgd... Nee een moeder heeft echt niet zomaar meer volledig recht op het meenemen van de kinderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer zo hoor. Je moet een ouderschapsplan opstellen waar je het beide mee eens bent.
Wat Tico zegt dus!!
+1!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh en mijn bescheiden mening is ook dat ik het gewoon ongezond vind als je als moeder je kinderen opeens bij de vader gaat weghouden, omdat je de man niet kan uitstaan... Zeker als het gewoon een fijne en lieve papa is... Lekker voorbeeld geef je dan aan je kinderen.
/bescheiden mening.
Maar nogmaals: je vriend is er niet met alleen erkenning. Na de geboorte moet hij ook nog wat zaken regelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:46 schreef Loodje het volgende:
[..]
Eens!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh en mijn bescheiden mening is ook dat ik het gewoon ongezond vind als je als moeder je kinderen opeens bij de vader gaat weghouden, omdat je de man niet kan uitstaan... Zeker als het gewoon een fijne en lieve papa is... Lekker voorbeeld geef je dan aan je kinderen.
/bescheiden mening.
Hoeveel mensen hier onze regeling te onrustig vinden voor de kinderen... Ook zoiets. De kinderen vinden het juist heel fijn dat ze nooit erg lang bij de andere ouder vandaan zijn. Jen vraagt vaak ben ik morgen bij papa? Dan dan kan ik bijna altijd ja zeggen, behalve als het mijn weekend is, dan is het overmorgen. Zo is het voor haar ook te behappen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Er rust gewoon nog een soort taboe op dat kinderen na een scheiding naar de vader gaan. Er zijn genoeg moeders die zich daarvoor "schamen" ofzo. Hoevaak ik me al heb "moeten verantwoorden" waarom Mikael de heft van de week bij zijn vader is
Gezag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar nogmaals: je vriend is er niet met alleen erkenning. Na de geboorte moet hij ook nog wat zaken regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |