Nee, tof is het niet. Maar ze nu uit de brand helpen lijkt me ook niet het juiste signaal af te geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:31 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet in deze paniektermen hoor, CC geeft alleen aan dat het het beste is als heel ons bankwezen naar de knoppen gaat. Ik wilde alleen maar aangeven dat dat helemaal niet zo tof is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het heeft je een jaar gekost om het pareltje van het fok forum te ontdekken? Nou... dan heb je nog wat leeswerk te verrichten
Als je alles van te voren weet.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef poemojn het volgende:
Wie heeft er spijt van dat hij geen volledig aflossingsvrije hypotheek met variabele rente obv euribor-tarief heeft genomen destijds en het verschil zelf gespaard heeft op een doodgewone spaarrekening? Dan al was je veel goedkoper uit geweest dan met welke 'veilige' hypotheekvorm ook.
Ik ook met 4,35% @ 20 jaar. (nog 18 jaar te gaan, daarvoor was het zelfs 6 jaar 3,65%)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Als je alles van te voren weet.....
Ik ben heel erg blij met mijn 4.5% tegen 20 jaar
4,4 30 jaar. Met spaardeel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je alles van te voren weet.....
Ik ben heel erg blij met mijn 4.5% tegen 20 jaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Xeno/CC?![]()
Politie belegert woning in Dronten
Was dat voor of nadat ze zijn posts in dit topic hadden gelezen?quote:Hij maakte volgens de politiezegsman een 'zeer verwarde indruk
Die hebben ze nog niet ontdekt, want in het artikel staat dit:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Whuzz het volgende:
Was dat voor of nadat ze zijn posts in dit topic hadden gelezen?
quote:maar hij is geen psychiatrisch patiënt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aah waren die sirenes daarvoor, ik dacht even dat er weer eens iemand voor de trein was gesprongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj, al weer vrij gelaten? Valt tegen denk ik, weer terug in je huurhuis na een nacht in zo'n mooie cel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
Aah waren die sirenes daarvoor, ik dacht even dat er weer eens iemand voor de trein was gesprongen.
Hier in Dronten heb je wat gekke Henkies rondlopen maar daar in Brabant zijn ze gewoon volkomen locoquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heuj, al weer vrij gelaten? Valt tegen denk ik, weer terug in je huurhuis na een nacht in zo'n mooie cel?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef poemojn het volgende:
[..]Aah... een Dronten-kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
Ze gebruiken wel twee auto's om hun doel te bereiken. In Dronten zou men het proberen met een tweedehands bolderkar. Da's het verschil tussen een economisch voorspoedige regio en een randstad-afdankregio als Flevolandquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hier in Dronten heb je wat gekke Henkies rondlopen maar daar in Brabant zijn ze gewoon volkomen loco![]()
Zal wel te maken hebben met de afgewezen bouwvergunning voor een aanbouwtje aan een te kleine en onverkoopbare arbeiderswoning uit de jaren '30
Ooh ja.... dat is waar ook, jullie hebben tegenwoordig een eigen soort hollywood die dit soort praktijken aanmoedigtquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze gebruiken wel twee auto's om hun doel te bereiken. In Dronten zou men het proberen met een tweedehands bolderkar. Da's het verschil tussen een economisch voorspoedige regio en een randstad-afdankregio als Flevoland![]()
Te laat, verkocht in vier weken (da ken nie, gek. Ja, da ken wel)quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:08 schreef Whuzz het volgende:
jaja, zelfs de filmindustrie floreert in Brabant!
Wat doen de huizenprijzen in Maaskantje eigenlijk? Nu je daar midden tussen de filmsterren woont zal het allemaal wel een stuk duurder geworden zijn, toch?
Tja op een gegeven moment moet iedereen aan zijn vermogen zitten om te eten en als je dan je goud neit kan omzetten in voedsel dan ben je de sjaak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Goud is ook geen geld. Goud is voor spaarders die hun vermogen willen opslaan.
Logisch dus dat je in de ruilhandel ook weinig goud ziet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
T
[..]
Te laat, verkocht in vier weken (da ken nie, gek. Ja, da ken wel)
http://www.funda.nl/koop/(...)69679-maaskantje-35/
Ik, maar ik heb wel van meer dingen spijt in mijn leven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef poemojn het volgende:
Wie heeft er spijt van dat hij geen volledig aflossingsvrije hypotheek met variabele rente obv euribor-tarief heeft genomen destijds en het verschil zelf gespaard heeft op een doodgewone spaarrekening? Dan al was je veel goedkoper uit geweest dan met welke 'veilige' hypotheekvorm ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |