Deze quoten we even voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Je man hoeft heus geen inspraak hoor. Jij baart, jij bepaalt.
We zaten vorige week Generatie 2010 te kijken, waarbij de ene moeder seconden na de bevalling iets over de tweede naam van de baby zei, in combinatie met "als papa dat goedvindt".quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Biene klinkt mij net weer iets te hip ofzo... maar ik hou wel van de -iene klank. Niene vind ik mooi.
Ik ben wel een beetje een zeikerd hè...
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zaten vorige week Generatie 2010 te kijken, waarbij de ene moeder seconden na de bevalling iets over de tweede naam van de baby zei, in combinatie met "als papa dat goedvindt".
Waarop ik hardop zei dat papa op zo'n moment alles goedvindt, en N knikte instemmend.
Dus dat is nog altijd een optie: direct na de bevalling, helemaal uitgeput zeggen dat het toch echt duidelijk een Isabeau is, grote kans dat de naam dan wel goedgekeurd wordt
Kijken mag toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh mijn lief zegt dat Savea een bekende stripper is!
Hoe weet hij dat nou weer
Ja maar dan ook nog namen wetenquote:
Ach, wij hebben het er nog steeds niet over gehad. Zal binnenkort toch eens moeten denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon nog helemaal geen namen... Ik vind het ook een beetje stom om het daar nu al over te hebben.
Dus toch die grote piemel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Ah donker kindje. Weten we ook de andere kwaliteiten van je man
ik weet het toch ook allemaal niet meer...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef Pvoesss het volgende:
Als ik kijk naar welke andere namen jij als een optie ziet dan vind ik juist Elin wel kunnen voor een donker kindje hoor
Je kan altijd voor iets als Le-a gaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik weet het toch ook allemaal niet meer...
ook mooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan altijd voor iets als Le-a gaan...
Uitspraak: Le-dash-a....
Dat hoop je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Mangostine het volgende:
Ja het wordt geen negroide kindje hoor.
Gewoon een kindje met indisch bloed en donkere krullen.
Hmm geen grote piemel dus!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:43 schreef Mangostine het volgende:
Ja het wordt geen negroide kindje hoor.
Gewoon een kindje met indisch bloed en donkere krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |