Dat zal eerder gelden voor Wiggins denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat hij rond de miljoen zat, maar hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat hij rond de miljoen zat, maar hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet.
ja wat is het nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ook niet duur, in een interview zei hij dat bij lange na geen 1.2 miljoen ging verdienen.
die zal wel iets meer verdienen van dat miljoenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zal eerder gelden voor Wiggins denk ik.
inclusief Eisel....... zal ook niet voor modaal de piloot uithangenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:13 schreef Marcoss het volgende:
Sky heeft vorig jaar ook nog gewoon even Cavendish aangetrokken natuurlijk, terwijl ze vorig jaar ook al een enorm budget hadden. Contractverlenging van Froome, Porte zal vast niet de goedkoopste zijn geweest..
1.5 miljoen pond zie ik nu voor Cavendish, Wiggins zou ongeveer hetzelfde verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zal wel iets meer verdienen van dat miljoen
ik gok dat ze gewoon verder niemand te spreken konden krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
Zit je als journalist aan de goede kant van een gesloten hek in een hotel waar de pleuris uitbreekt, laat je vervolgens alle kansen liggen om daar iets mee te doen.
Je interviewt alleen een PR man.![]()
Volgens mij was het nu minder, maar bij een volgend contract waarschijnlijk een miljoen.quote:
Ja, als journalist moet je natuurlijk uitsluitend de PR-machine en communicatie-afdeling van een ploeg volgen en heb je geen verantwoordelijkheid van vrije nieuwsgaring en ga je niet zelf op zoek naar nieuws of uitspraken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:22 schreef rubbereend het volgende:
ik gok dat ze gewoon verder niemand te spreken konden krijgen
Toon dan de beelden dat het niet lukt, maakt ook spannende tvquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok dat ze gewoon verder niemand te spreken konden krijgen
Jij denkt dat ze de doping in het hotel hebben liggen? Of dat ze andere antwoorden geven als je ze tijdens het diner overvalt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als journalist moet je natuurlijk uitsluitend de PR-machine en communicatie-afdeling van een ploeg volgen en heb je geen verantwoordelijkheid van vrije nieuwsgaring en ga je niet zelf op zoek naar nieuws of uitspraken.
Want, wee oh wee, je zal eens niet aan de hand van de mensen waar je al 35 jaar van in de kont kruipt meelopen.
Niks aan de hand, doorlopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de doping in het hotel hebben liggen? Of dat ze andere antwoorden geven als je ze tijdens het diner overvalt?
quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef Felagund het volgende:
Jij denkt dat ze de doping in het hotel hebben liggen? Of dat ze andere antwoorden geven als je ze tijdens het diner overvalt?
oh, ik bespeur hier enig cynisme?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
Maar goed...Mart is al lang geen journalist meer.
Die ondervraagden hebben tegenwoordig ook allemaal mediatraining gehad, dan krijg je 5 keer hetzelfde antwoord.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Maar een goede journalist ondervraagt mensen en peilt reacties en loopt niet klakkeloos achter een PR-machine aan.
Tankink vertelde bij Vive Le Velo vanavond overigens nog dat dat de gevaarlijkste positie is en dat hij nog had geroepen om ergens anders te gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef Drassss het volgende:
Die Rabo gasten zaten rond plek 30 t/m 60..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |