Ik geloof ook best dat er mensen zijn die straks ook beginnen te zeiken als Andy weer gaat fietsen. "Oh dat is toch die van de doping????"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef OProg het volgende:
Gelukkig maakt Mart 3 Keer duidelijk welke Schleck het is om de twijfel weg te nemen.
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef OProg het volgende:
Gelukkig maakt Mart 3 Keer duidelijk welke Schleck het is om de twijfel weg te nemen.
Omdat het andere middelen kan maskeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Neroje het volgende:
Maar waarom is het een verboden middel dan, als het eerder prestatieverlagend is?
Het is meer een reminder aan hemzelf over welke Schleck hij het heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaan
Nu ik er over nadenk heb je inderdaad gelijk ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Telegraaf Tokkies denken dat allebei de Schlecks uit Tour de France zijn gegaan
Maar wordt dit dan beschouwd als doping? Of is het eerder een straf als verkeerde whereabouts?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat het andere middelen kan maskeren.
Ja, maar ik zou er ook blij mee zijn.quote:
Dat is niet zo , wees gelukkig dat in Frankrijk doping een "misdaad" is , anders werd er helemaal niemand meer betrapt die de nodige kluiten op tafel kon leggen , zoals bij de UCI onder Hein Verbruggen ...quote:
Ik ben benieuwd of hij ook zo hoog opgeeft over het team nu hij geen treintje heeft voor zijn sprints.quote:
Als je wint heb je vrienden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |