SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
jajajaja, ik moet nog een half jaartje en dan heb ik ook hele jaren vakantie.If not now, then when.![]()
OF gewoon kwaliteitstv kijken; millionaire matchmaker, rtl 5.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef jna het volgende:
Nogmaals :
Bazendocumentaire over usain bolt op BBC 1![]()
nikssssss aan de fysioThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ondanks dat dit lied tyfus dom is blijft die beat echt sicccckk.
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.If not now, then when.![]()
Bubbling 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
Dat dit muziek word genoemdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
![]()
Randstadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik ook G. Alleen heb Turkse woorden van Turkse vrienden geleerd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Holy fucking shit. Is er internet daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ergens in de Achterhoek vlakbij Doetinchem.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.quote:If not now, then when.![]()
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik was al van plan om volgend jaar op kamers in Nijmegen te gaan (lekker Jumi stalkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.). Maar misschien ga ik ook wel ergens anders heen. Grotere steden lijken mij ook wel leuk ja.
Rotterdam zitten teveel buitenlanders G.If not now, then when.![]()
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een Yugo die klaagt over buitenlanderstis wat he. Only in the Achterhoek.
![]()
![]()
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk weer wil ik een kat.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
![]()
Door de loting heen van fysiotherapie
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou wat erg zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersFeyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook wel meer, maar een kat inderdaad. Lekker terwijl je een film kijkt dat beest op schoot, lekker aaien en kroelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
bij gebrek aan andersoortige beesten om te aaien en kroelen
![]()
Die twee hebben een gelijkenis, mijn voorkeur gaat uit naar Fight Club tho. Wij hadden pas ook beiden gekeken en American Psycho en American Beauty erbij, allen zeer vermakelijk.![]()
Beterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
NICE!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Wat ben je zelf dan? Donkerwit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersJawel, je keek.![]()
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlandsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlanders.
![]()
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
Feyenoord Rotterdam![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de loting heen van fysiotherapiequote:![]()
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlands.
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]![]()
[..]
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Niceeequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VUToch geneeskunde??
![]()
Nope, criminologie. Al begin ik psychobiologie opeens heel interessant te vindenquote:Zo gaar.
4, maar allemaal mini. Ik wacht op m'n (half)sleevequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel tattoo's heb je nu al, Juminelle?
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU. Gefeliciteerd!
![]()
Hahaha, thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeert. Gefeliciteerd!
!
Die skullquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Nachtmagazijn knallen ja?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Na je werk ontbijten met hotwings tuesday. Like every nigga supposed to.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
No man, gewoon ochtend/middag-shiftjequote:. Zou me wel relaxt lijken, m'n ritme is toch fucked + nachttoeslag
.
![]()
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ookquote:![]()
Heb je al een afspraak inmiddels?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stronger en Flashing Lights op Kanye West's VH1 Storytellers zijn imo de beste live-optredens van die tracks
Feyenoord Rotterdam![]()
Ochtendwerkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No man, gewoon ochtend/middag-shiftje. Zou me wel relaxt lijken, m'n ritme is toch fucked + nachttoeslag
.
11 Uur begonnenquote:. Heerlijk met je brakke kop een vrachtwagen uitladen en die zooi uitsplitsen, geniaal
.
![]()
Avond/nachtwerkquote:
Als een luie neger uitslapen tot 3 uur en dan werken.
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 17-07-2012 15:18:27 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem het terug, ik zie een paar lekkere zina's als ik Google Image op 'kahba'.
. Het kan nog anno 2012.
Feyenoord Rotterdam![]()
Exact. Gewoon gelijk na werk mn nest in, werkt veel beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Avond/nachtwerk
Als een luie neger uitslapen tot 3 uur en dan werken.
Als ik van half 9 tot 5 werk ga ik pas om 3 uur 's nachts weer slapen.Shit werkt niet.
Nog nooit gedaan, maar ik zou het zo doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks maken. Het kan nog anno 2012.
.
Alhoewel, dan moet ik overdag gaan smoken en tappen @ chillings, dat is crack en niet praktisch.
![]()
Gewoon een baan nemen waarbij je kan tappen. Problem solved.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pics van de link?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema, site gevonden met allemaal nudepics enzo gesorteerd op land (uit het Midden-Oosten).
Feyenoord Rotterdam![]()
Bierproeverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Gewoon een baan nemen waarbij je kan tappen. Problem solved..
![]()
Bierproever annex matrassentester.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin inquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
Shirtjes 2 be printed:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bierproever annex matrassentester.
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.![]()
Lez do it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Studielink is echt een zaadsysteem.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.gewoon sommige studies onder een heel andere naam erop zetten
Jawel, je keek.![]()
Waar kan je fatsoenlijk shirtjes printen? Moet wel gewassen + gedrogen kunnen worden, niet verkleuren, geen sweat-snitch zijn, kwalitatieve stof, enz etcquote:.
Vroegâh toch? Tegenwoordig kan je bijna alles met 2 muisklikken regelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.Mijn jaarlijkse herinschrijving nam aan het begin een half uur in beslag, laatst deed ik het met 3x klikken
.
![]()
Ik kan het ook niet handelen. Gare site.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Of vliegtickets aan het boekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
O.us is een zíeke pagga aan het slaan.Jawel, je keek.![]()
Begrijpelijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begrijpelijk* gaat snel naar vliegtickets.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een gephotoshopt lichaam?
Godverdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 17-07-2012 16:52:49 ]![]()
gewoon veel squattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme.
wanneer vertrekken weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door yvonne op 17-07-2012 16:53:07 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh, jij bent er zo één. Die bij films helemaal gaat uitleggen dat het niet kan en yadiyadiyaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mijn fallus is al vertrokkenquote:.
![]()
Whehe, maar dit ziet er gewoon niet uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. Die bij films helemaal gaat uitleggen dat het niet kan en yadiyadiya.
So so oppervlakkig jullie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme.
Geen bloot mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Nee eerst even mijn loon afwachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ook![]()
Heb je al een afspraak inmiddels?Daarna direct afspraak maken.
All good things are wild and free.![]()
Das wahr ein befehlquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Pineapplebrah hindabuilding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin in.
9hab1, hoe komen ze er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.
![]()
![]()
Welkom broeder.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: