SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn minstens zulke grote sletten als mannen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Meloewa het volgende:
Vind maar eens een vrouw die dat wil op het internetveel succes met he zoektocht.
Goddelijk lichaam en een grote lul, erg belangrijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:49 schreef Openminder het volgende:
Er zijn zat sites met echt wel vrouwen en die ook gratis zijn. bereid je alleen wel voor op veel fake...
Verder gaat het natuurlijk om jezelf, als jij er niet met kop en lichaam tussenuit springt, word de kans wel een stuk kleiner...
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Sekhmet het volgende:
Probeer Badoo eens! Of Fok!Dat inderdaad,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Die moet ik ook een keer vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:28 schreef piere het volgende:
Been there, done that. Lang leve internet! Zat vrouwen te vinden die wel in zijn voor een avontuurtje zonder de lasten
Gewoon een beetje je best doen! kan me niet voorstellen dat dit iemand niet lukt. Zat dames die geen zin hebben in een relatie maar wel op zoek zijn naar spanning dus ga ervoor!quote:
Ze zijn er echt wel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Meloewa het volgende:
Vind maar eens een vrouw die dat wil op het internetveel succes met he zoektocht.
Probeer Badoo eens! Of Fok!Viva Forum werkt beter voor mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hier geldt dat als je te geforceerd contact probeert te leggen het never ever gaat werken. Spontaniteit zorgt voor de eerste laag geilheidquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:31 schreef Sekhmet het volgende:
Er zijn ook genoeg sites (dus geen datingsites) die er echt alleen op gericht zijn om seksueel contact te krijgen met een vreemde man/vrouw of stel. Zo moeilijk kan het dus niet zijn.
Wie heeft het over geforceerd contact leggen?...de mensen op deze sites willen niet anders, dus het lijkt mij sowieso niet zo een probleem. Spreek overigens niet uit ervaringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:01 schreef M1979 het volgende:
[..]
Ook hier geldt dat als je te geforceerd contact probeert te leggen het never ever gaat werken. Spontaniteit zorgt voor de eerste laag geilheid
True, maar ook op zulke sites moet er "iets" van spanning zijn toch? Ook ik spreek niet uit ervaringquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wie heeft het over geforceerd contact leggen?...de mensen op deze sites willen niet anders, dus het lijkt mij sowieso niet zo een probleem. Spreek overigens niet uit ervaring
Helemaal waar. En een leuke kop en een lekker lichaam zal vast ook wel bevorderlijk zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef M1979 het volgende:
[..]
True, maar ook op zulke sites moet er "iets" van spanning zijn toch? Ook ik spreek niet uit ervaring
Volgens mij heb je daar een goed punt. Jij weet er meer van!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar. En een leuke kop en een lekker lichaam zal vast ook wel bevorderlijk zijn...
Och, je kunt het allicht een handje helpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef peyo het volgende:
Ik denk niet dat je naar zoiets opzoek moet gaan.
Het overkomt je denk ik gewoon.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad,.
Heeft ze zich voorgesteld als jouw vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
Nee, toen niet, maar we hebben nu toch echt een relatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Heeft ze zich voorgesteld als jouw vriendin?
Isdatzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal waar. En een leuke kop en een lekker lichaam zal vast ook wel bevorderlijk zijn...
Wil je seks? Ga naar de hoeren. Dat is doodsimpel en ze staan altijd paraatquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef HalloJumbo het volgende:
Wie heeft hier ervaring mee? Hoe ontmoet je elkaar? Heb wel eens wat verschillende sites geprobeerd (zoals etc), maar vrijwel alleen maar fakers of hoeren.
Ben wel benieuwd, lijkt me wel spannend! Ben niet echt uit op een relatie, maar mis wel de sex. Kan ook niet echt een fuckbuddy vinden (of nouja, wil het niet echt riskeren om vriendschappen om zeep te helpen)...
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met sexdates met onbekenden!
Persoonlijk heb ik liever sex met iemand die echt geil is dan iemand die die avond al 20 gehad heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wil je seks? Ga naar de hoeren. Dat is doodsimpel en ze staan altijd paraat.
Ja en dan van te voren alles afspreken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wil je seks? Ga naar de hoeren. Dat is doodsimpel en ze staan altijd paraat.
Dat merk je niet aan ze hoor. Ik weet het uit ervaring.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever sex met iemand die echt geil is dan iemand die die avond al 20 gehad heeft.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja en dan van te voren alles afspreken..
Misschien merk je het niet, maar je weet het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:05 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat merk je niet aan ze hoor. Ik weet het uit ervaring.
[..]
Dat valt wel mee.
Zie je me boeie, koekwous?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien merk je het niet, maar je weet het wel.
Dat merk je echt wel, of jij moet hele ongeïnteresseerde sexdates gehad hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:05 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat merk je niet aan ze hoor. Ik weet het uit ervaring.
Enkel prostituees, heb ik tot nu toe gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Dat merk je echt wel, of jij moet hele ongeïnteresseerde sexdates gehad hebben.
sad but truequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ga vast naar de hel voor deze post, maar probeer op een datingsite een beetje dom overkomende meisjes te ronselen, die spreken makkelijk af en gaan erg makkelijk uit de kleren
Dat ligt er aan hoe je je gedraagt. Niet te direct maar ook niet te ontwijkend. Maar een lange adem is absoluut niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:34 schreef MalenaScordia het volgende:
Ghuhu lollig topic dit idd.
Ik zou ook voor de sexdatingsite gaan. Als je het op een forum of een gewone datingsite probeert moet je wel een lange adem hebben denk ik. Want als je gelijk je intenties duidelijk maakt schat ik de kans op afwijzing zeer groot. Zo'n meisje denkt dan ook 'daar hebben we er weer een'. Op zo'n sexdate-site zit iedereen er iig met hetzelfde doel. Ik weet niet hoe dat met de gewone datingsites gaat, maar daar kun je vast wel aangeven waar je naar op zoek bent, voor iedereen helder. In dat kader weet ik er nog wel een: OkCupid. Gratuit ook nog.
Succes! ben benieuwd of het lukt
Bedankt voor de tip, maar dat is niet hoe ik rolquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Henno het volgende:
Gewoon op een parkeerplaats met je blote kontje heen en weer wiegen
memorabele sekservaring gegarandeerd
Probeer Badoo eens! Of Fok!Tell me more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en als er geen soa's zouden bestaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Ik zou het niet durven, straks heb je 20 soa's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |