Dat merk je echt wel, of jij moet hele ongeïnteresseerde sexdates gehad hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:05 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat merk je niet aan ze hoor. Ik weet het uit ervaring.

Enkel prostituees, heb ik tot nu toe gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Dat merk je echt wel, of jij moet hele ongeïnteresseerde sexdates gehad hebben.
 . Het zal wel dat eerste zijn, maar ik heb nou eenmaal mijn behoeftes en dit is de enige manier om die te vervullen. Met vrouwen ben ik volslagen waardeloos. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.
. Het zal wel dat eerste zijn, maar ik heb nou eenmaal mijn behoeftes en dit is de enige manier om die te vervullen. Met vrouwen ben ik volslagen waardeloos. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

sad but truequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ga vast naar de hel voor deze post, maar probeer op een datingsite een beetje dom overkomende meisjes te ronselen, die spreken makkelijk af en gaan erg makkelijk uit de kleren

Dat ligt er aan hoe je je gedraagt. Niet te direct maar ook niet te ontwijkend. Maar een lange adem is absoluut niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:34 schreef MalenaScordia het volgende:
Ghuhu lollig topic dit idd.
Ik zou ook voor de sexdatingsite gaan. Als je het op een forum of een gewone datingsite probeert moet je wel een lange adem hebben denk ik. Want als je gelijk je intenties duidelijk maakt schat ik de kans op afwijzing zeer groot. Zo'n meisje denkt dan ook 'daar hebben we er weer een'. Op zo'n sexdate-site zit iedereen er iig met hetzelfde doel. Ik weet niet hoe dat met de gewone datingsites gaat, maar daar kun je vast wel aangeven waar je naar op zoek bent, voor iedereen helder. In dat kader weet ik er nog wel een: OkCupid. Gratuit ook nog.
Succes! ben benieuwd of het lukt

Bedankt voor de tip, maar dat is niet hoe ik rolquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:56 schreef Henno het volgende:
Gewoon op een parkeerplaats met je blote kontje heen en weer wiegen
memorabele sekservaring gegarandeerd

quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Sekhmet het volgende:
Probeer Badoo eens! Of Fok!Tell me more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

en als er geen soa's zouden bestaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef x-Lily het volgende:
Ik zou het niet durven, straks heb je 20 soa's
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |