abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114309304
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Er is een betere keeper in het veld gekomen die meer vertrouwen uitstraalt op de verdedigers dan Isaksson. Hutchinson is een verbetering t.o.v. Manolev. Het is geen baas, maar ik kan me aan de andere kant ook geen dramatische optredens van Hutchinson herinneren. Maar ik laat graag mijn geheugen opfrissen in dat geval. En Zanka kan niet minder zijn dan Bouma en Derijck (als we Slegers moeten geloven, is het een behoorlijk talentvolle speler). Daarnaast zet Advocaat het middenveld verdedigender neer, zodat de verdediging ontlast wordt.

Dus al bij al is de verdediging misschien qua poppetjes niet enorm veel vooruitgegaan (wel wat vind ik), maar het gaat ook om de tactiek van de ploeg en ik acht Advocaat veel meer dan Rutten in staat om het team goed neer te zetten zodat de zwakke punten van de ploeg opgevangen worden.
Manolev en Hutchinson is om het even. Daar zit geen significant verschil tussen. En Zanka kan wel degelijk slechter zijn dan Bouma/Derijck, dat weten we simpelweg niet! Tyton straalt idd wel wat meer uit, hopelijk ook rust, want daar ontbreekt het bij hem nog wel eens aan (te druistig). Middenveld zal wel beter in balans zijn met Bommel en Strootman, dat zal de grootste vooruitgang zijn. Nu Toivonen nog verkopen! (voor de centjes en voor een betere veldbezetting).
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:41:18 #202
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114309517
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Manolev en Hutchinson is om het even. Daar zit geen significant verschil tussen. En Zanka kan wel degelijk slechter zijn dan Bouma/Derijck, dat weten we simpelweg niet! Tyton straalt idd wel wat meer uit, hopelijk ook rust, want daar ontbreekt het bij hem nog wel eens aan (te druistig). Middenveld zal wel beter in balans zijn met Bommel en Strootman, dat zal de grootste vooruitgang zijn. Nu Toivonen nog verkopen! (voor de centjes en voor een betere veldbezetting).
Met het eerste ben ik het niet eens. Manolev veroorzaakt onrust, staat heel vaak uit positie en lijdt veel balverlies. Hutchinson is veel degelijker en houdt zijn positie beter, waardoor de rest van het elftal beter functioneert. Qua verdedigende kwaliteiten is het misschien om het even, maar voor de balans in het elftal is Hutchinson een vooruitgang. Zeker nu Narsingh aan de lijn geplakt staat. Dan heb je geen back nodig die er continu overheen gaat.

Zanka weten we inderdaad niet, maar daar heb ik gezien de positieve verhalen (misschien ten onrechte) wel vertrouwen in.
pi_114309763
Als Hutchinson het niveau van zijn laatste wedstrijden vast kan houden heb je een fatsoenlijke rechtsback voor in de ED.

Wat ik vaak lees en hoor als argument is dat met een verdedigender middenveld de defensie ontlast wordt en het dus wel beter zal gaan. Ik vrees dat dat niet veel uit zal maken. We kregen de afgelopen 2 seizoenen juist heel veel doelpunten om de oren die uit het niets ontstonden omdat de achterste linie opzichtig blunderde. Als Marcelo, Bouma en Manolev weer eens aan de verkeerde kant staan te dekken is dat niet iets waar de rest van het elftal iets aan kan doen. Of als ze weer eens zo ver mee terug lopen dat de tegenstander de bal de goal in mag lopen zonder in te grijpen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_114309825
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:41 schreef Lemming22 het volgende:

Zanka weten we inderdaad niet, maar daar heb ik gezien de positieve verhalen (misschien ten onrechte) wel vertrouwen in.
Ik denk altijd: als die kerel echt zo goed is, waarom gaat hij dan op 22-jarige leeftijd naar PSV?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:52:21 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114309860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk altijd: als die kerel echt zo goed is, waarom gaat hij dan op 22-jarige leeftijd naar PSV?
Vraag het Alex :P Farfan was ook 21 geloof ik.

Zanka heeft natuurlijk wel die kruisband gescheurd dit seizoen. Zal ook wel mee spelen, en PSV wilde hem vorig jaar al halen, dat speelde mee in zijn keuze volgens mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114309978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zanka heeft natuurlijk wel die kruisband gescheurd dit seizoen. Zal ook wel mee spelen, en PSV wilde hem vorig jaar al halen, dat speelde mee in zijn keuze volgens mij.
Pcies.
En clubs als Arsenal hadden ook serieuze interesse in hem he, alleen er zijn spelers die rustig stap voor stap hun cariere doorlopen ipv meteen naar de top te gaan om dan 3x zo hard te vallen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114310091
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Farfan en Alex kwamen wel in een ander tijdperk, Alex kwam er ook alleen maar omdat hij eigendom van Chelsea was en we daar toen goede betrekkingen mee hadden. Op eigen kracht had PSV hem nooit kunnen halen.

quote:
Die kruisband is altijd 'handig' als er veel concurrentie is voor een speler ja.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:01:48 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114310147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Farfan en Alex kwamen wel in een ander tijdperk, Alex kwam er ook alleen maar omdat hij eigendom van Chelsea was en we daar toen goede betrekkingen mee hadden. Op eigen kracht had PSV hem nooit kunnen halen.

[..]

Die kruisband is altijd 'handig' als er veel concurrentie is voor een speler ja.
Huh? Die opmerking begrijp ik niet helemaal gok ik.

PSV had al interesse, kwamen tijdens zijn blessure terug. Daar spreekt toch vertrouwen uit? Mochten andere clubs dit niet gedaan hebben heeft PSV dus een streepje voor bij Zanka.

Edit: En uiteraard mocht Barcelona op de stoep hebben gestaan had die daar heen gegaan.
pi_114310334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Huh? Die opmerking begrijp ik niet helemaal gok ik.

PSV had al interesse, kwamen tijdens zijn blessure terug. Daar spreekt toch vertrouwen uit? Mochten andere clubs dit niet gedaan hebben heeft PSV dus een streepje voor bij Zanka.

Edit: En uiteraard mocht Barcelona op de stoep hebben gestaan had die daar heen gegaan.
Clubs zijn (terecht) huiverig voor het vastleggen van zwaar geblesseerde spelers. Dus heb je als je dan wel interesse toont idd een streepje voor. Verder speelt zo'n jongen bijna een seizoen niet en dan trek je sowieso weinig aandacht :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:08:32 #210
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114310388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Clubs zijn (terecht) huiverig voor het vastleggen van zwaar geblesseerde spelers. Dus heb je als je dan wel interesse toont idd een streepje voor. Verder speelt zo'n jongen bijna een seizoen niet en dan trek je sowieso weinig aandacht :P
Ah, dan begreep ik hem toch goed :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 12:32:42 #211
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114311266
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En de grote achilleshiel, de defensie? De enige versterking is Zanka en hoe goed die is moeten we nog zien. Marcelo werd ook gebracht als de nieuwe Alex :') . Willems is een talent maar werd vaak genoeg overlopen afgelopen seizoen, Pieters is zeker een meerwaarde voor het elftal maar dat is niet zozeer omdat hij nou zo fantastisch verdedigt, Bouma en Marcelo zijn alleen maar slechter gaan spelen de afgelopen 2 jaar, Manolev is een ramp en de opeens bewierrookte Hutch heeft dat alleen te danken aan een paar degelijke wedstrijden aan het eind van het seizoen waardoor al zijn dramatische optredens als rechtsback al weer vergeten lijken.

Dus tenzij er verschillende mensen flinke progressie boeken heb je gewoon weer een slappe verdediging.
Marcelo is juist beter geworden de laatste 2 jaar. Willems werd overlopen in het eerste gedeelte van het seizoen. Na de tweede blessure van Pieters was hij gewoon constant en goed bezig. Hutinchson speelde in 2010/2011 al heel goed, zowel op het middenveld als verdediging. Is veel stabieler dan Manolev en is harde werker. En juist door de komst van v.Bommel (en de speelwijze van dickie) gaat de verdediging ontlast worden door het middenveld. Daarnaast is wijffie isaksson eindelijk opgetiefd en hebben we een degelijke keeper.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114312188
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:32 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Marcelo is juist beter geworden de laatste 2 jaar. Willems werd overlopen in het eerste gedeelte van het seizoen. Na de tweede blessure van Pieters was hij gewoon constant en goed bezig. Hutinchson speelde in 2010/2011 al heel goed, zowel op het middenveld als verdediging. Is veel stabieler dan Manolev en is harde werker. En juist door de komst van v.Bommel (en de speelwijze van dickie) gaat de verdediging ontlast worden door het middenveld. Daarnaast is wijffie isaksson eindelijk opgetiefd en hebben we een degelijke keeper.
Tja, als je vind dat Marcelo gegroeid is en Hutch 'heel goed' heeft gespeeld in 10-11 dan snap ik dat je er vertrouwen in hebt.

Hier op aarde is er voorlopig alleen nog maar op papier een (zeer?) kleine verbetering van de defensie zichtbaar....
  dinsdag 17 juli 2012 @ 13:05:51 #213
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_114312584
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, als je vind dat Marcelo gegroeid is en Hutch 'heel goed' heeft gespeeld in 10-11 dan snap ik dat je er vertrouwen in hebt.

Hier op aarde is er voorlopig alleen nog maar op papier een (zeer?) kleine verbetering van de defensie zichtbaar....
Weet niet onder welke steen op aarde jij dan zat ten tijde van het seizoen 2010/2011. Er waren maar 1 of 2 spelers die constant presteerde en dat was Hutinchson.

Marcelo is wel degelijk beter gaan spelen vorig seizoen. Zeker gezien het feit dat je rechts manolev hebt, links bouma en achter je Isaksson.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_114312621
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Marcelo is wel degelijk beter gaan spelen vorig seizoen.
pi_114313070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Weet niet onder welke steen op aarde jij dan zat ten tijde van het seizoen 2010/2011. Er waren maar 1 of 2 spelers die constant presteerde en dat was Hutinchson.

Marcelo is wel degelijk beter gaan spelen vorig seizoen. Zeker gezien het feit dat je rechts manolev hebt, links bouma en achter je Isaksson.
Hij presteerde constant matig ja.

En over Marcelo, blijkbaar heeft de helft van het topic letterlijk stront in de ogen. De man kan alleen koppen en that's it. Ontelbare keren schuld aan tegendoelpunten en bijna tegendoelpunten. Hij dekt niet, hij kan geen ballen aannemen, hij kan niet omgaan met tegenstanders die druk op hem zetten, hij kan niet tackelen, verliest tegen zelfs de meest matige spitsen hopen één op één duels en grijpt vaak niet in op cruciale momenten waar een simpele schouderduw of tackle een aanval had kunnen stoppen, hij loopt dan vrolijk mee achteruit totdat er of gescoord is of de tegenstander de kans verprutst.

Marcelo :')

Mensen die Marcelo een goede verdediger vinden

Maar wie weet, Faber was ook rampzalig totdat Advocaat trainer werd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
pi_114313484
Ben het wel met je analyse eens Grrrrrr. Snap het gedweep met Marcelo ook helemaal niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_114313518
Marcelo is idd de O'Carroll onder de verdedigers. Kan koppen als één vd beste, maar dan houdt het wel op.
pi_114316469
Land of the free. Home of the brave.
pi_114317451
Marcelo wordt de held van komend seizoen. Zwaar onderschat en binnen 3 dat vaste waarde bij de kanaries.

Of niet, natuurlijk.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114317554
Marcelo constant noemen.. :')
Hij heeft aangetoond dat hij er zeker wel wat van kan, maar hij is verre van constant. Hij kan de ene wedstrijd alles tegenhouden om vervolges tegen Fc Eindhoven helemaal weggedold te worden.

Als dat wisselvallige eruit wordt gehaald dan is het gewoon een betrouwbare vaste kracht :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114317575
quote:
Waarom maakt psv.tv opeens dit soort filmpjes de laatste tijd?
pi_114317691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom maakt psv.tv opeens dit soort filmpjes de laatste tijd?
Maken ze al 100 jaar.

pi_114317844
quote:
Ja no shit :{w

Maar vorige week kwam er al een van Adil Ramzi langs, en nu v Jaap stam die het nodig vond om naar Ajax te gaan.
Dacht dus dat ze alleen filmpjes van de Historische Bazen maakten..
pi_114317877
Ramzi was jarig en ze moeten PSV TV toch vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')