Ik zou het eerder statisch noemen. Maar PSV speelde inderdaad wel aanvallend.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verdedigend gespeeld onder Rutten? Dat meen je toch niet?
Ik ga ook niet serieus in op mensen als jij met je poeponquote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb jou geen enkel tegenargument ooit zien geven.
Jullie gingen daar met man en macht op in waardoor het telkens weer naar boven kwam, ik gebruikte het gewoon om aan te geven hoe slecht ik Matavz dit seizoen vond spelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga ook niet serieus in op mensen als jij met je poepon
Ik moet er zo nog van Poepon.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga ook niet serieus in op mensen als jij met je poepon
Leuk maar dat is hier al 1.450.353 keer gezegd. Maar de 1.450.354 zal wel wat toevoegen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie gingen daar met man en macht op in waardoor het telkens weer naar boven kwam, ik gebruikte het gewoon om aan te geven hoe slecht ik Matavz dit seizoen vond spelen.
Als je dus een normaal argument had gegeven was er niks aan de had geweest. Maar Poepon is een vd meest waardeloze argumenten die je kon bedenken.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie gingen daar met man en macht op in waardoor het telkens weer naar boven kwam, ik gebruikte het gewoon om aan te geven hoe slecht ik Matavz dit seizoen vond spelen.
Ik begon erover omdat ik nog niet wist dat er echt 7 miljoen voor Matavz was geboden.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuk maar dat is hier al 1.450.353 keer gezegd. Maar de 1.450.354 zal wel wat toevoegen denk ik
quote:Advocaat: Wijnaldum zal niet meer op rechts spelen
16 juli 2012
Na de komst van Luciano Narsingh kan Georginio Wijnaldum zich volledig gaan richten op de posities op het middenveld. Voor zijn 'gehate' rechtsbuitenpositie hoeft hij niet meer te vrezen. "Tegen Genk stond hij op 10 en daar kan hij zich op blijven concentreren. Voor die positie zal hij de concurrentie moeten aangaan met Ola Toivonen. Wijnaldum zal niet meer op rechts komen te spelen, zeker niet nu we Luciano Narsingh hebben aangetrokken,"zo liet Dick Advocaat weten in Dagblad Sp!ts.
PSV Netwerk
Geconfronteerd met de opmerkingen van Advocaat verschijnt er een grote glimlach op zijn gelaat. "Heeft de trainer dat gezegd? Dat is mooi! De meningen zijn er nogal over verdeeld, maar mijn kwaliteiten komen het best tot uiting in het centrum. En ik denk ook dat ik dat inmiddels wel heb bewezen."
Als hij speelt dan zie je er juist wel veel van......quote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, daar zien we dus ook niet veel meer van.
Waarom is dat zo natuurlijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
Als Toivonen blijft krijgt hij natuurlijk de voorkeur boven Wijnaldum
scorend vermogen, dat heeft Toivonen namelijk welquote:
Omdat Toivonen op 10 veel beter is.quote:
Omdat Toivonen veel meer een natuurlijke '10' is dan Gini. Die laatste is een pure buitenspeler met rare gedachtenkronkels dat hij eigenlijk een '10' is.quote:
typisch een voetballer die het leuk aan de zijkant doet en dan meteen vindt dat hij in de as hoort.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat Toivonen veel meer een natuurlijke '10' is dan Gini. Die laatste is een pure buitenspeler met rare gedachtenkronkels dat hij eigenlijk een '10' is.
Aah, goed nieuws. Blijkt toch anders te zijn gelopen..quote:Galatasaray maakt geld over naar PSV
Niet PSV maar Galatasaray heeft water bij de wijn gedaan om de transfer van Nordin Amrabat van Kayserispor naar 'Gala' af te kunnen ronden. In zijn contract was opgenomen dat de Eindhovenaren recht hebben op twintig procent als de aanvaller door Kayserispor doorverkocht zou worden. Toen Galatasaray bereid was tussen de 6 en 7,5 miljoen voor Amrabat te bieden, vond Kayserispor de twintig procent-regeling echter plotseling te gortig.
Amrabat was bang dat de deal zou afketsen en hoopte dat PSV met minder genoegen zou nemen. Maar al snel werd duidelijk dat technisch manager Marcel Brands wilde vasthouden aan de afspraken die contractueel waren vastgelegd. 'Uiteindelijk heeft Galatasaray ervoor gezorgd dat PSV alsnog twintig procent krijgt, zoals het een echte topclub betaamt', laat Amrabat aan dagblad Sp!ts weten. 'Ik ben mijn nieuwe club heel erg dankbaar dat ze mij hebben gehaald en alles heel netjes hebben afgehandeld.'
De penningmeester van PSV krijgt dus een bedrag van tussen de 1,2 en 1,6 miljoen euro overgamaakt vanuit Turkije.
Maar het had wel een hoge amusementswaardequote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef BeamofLight het volgende:
Heel die kutdiscussie dus weer es overbodig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |