Een rasechte fokker, dus. Ik wil mijn geld terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is kaal en paalt iedere dag ladyboys op Thailand van onder andere jouw centjes.
Dat was afgelopen week een hot topic in FB, dus het is niet zo gek dat ik dat weet.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef Etsu het volgende:
Met andere woorden: je was snel achter wie Ted is.
Hier.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb best zin in een TC. Waar is iedereen?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef ikjijallebei het volgende:
TS zeikt.
Noka 1616 prima toestel, 20-25 euro + beltegoed.
Prima simplistisch toestel
Dat is toevallig...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Heb ik ook, prima apparaat. Het fijnste vind ik nog wel dat ik 'm maar eens in de twee weken hoef op te laden (hij staat dag en nacht aan). Altijd een verademing wanneer je sommige verhalen hoort (mensen met `slimme telefoons` die dagelijks hun oplader bij zich moeten hebben, omdat de batterij van hun telefoon het de periode van een gewone schooldag niet eens kan volhouden).
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Kutstudent, volgens mij hebben wij dezelfde telefoon. Ook een Nokia 1616?
En mooie asbak. Marlboro.
Half Nederland heeft die telefoon. Althans, in mijn klas hadden tien mensen 'm. Is niet zo toevallig.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
Hé Woelratje...
[..]
[..]
Dat is toevallig...
[..]
Dan loopt de Lemmerse jeugd nogal achter op het gebied van mobieltjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Half Nederland heeft die telefoon. Althans, in mijn klas hadden tien mensen 'm. Is niet zo toevallig.
Nee, die ene Kutstudent heeft 'm toch ook? Was een keer in de aanbieding, niet iedereen heeft geld voor die moderne apparaatjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan loopt de Lemmerse jeugd nogal achter op het gebied van mobieltjes.
Het is maar wat je moeite noemt. Ik heb een vrij goed geheugen en Google is best handig om snel oudere berichten te vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Woelrat het volgende:
Daarbij, al deze fucking moeite doen.![]()
Ik vind het wel vermakelijk, daar niet van, maar hoe diep je ook graaft, je gaat geen gelijk krijgen, want het is gewoonweg niet waar.
Oké, als je er maar plezier in hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is maar wat je moeite noemt. Ik heb een vrij goed geheugen en Google is best handig om oudere berichten te vinden.
Hoe ken jij kutstudent? Die is al zowat een jaar dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, die ene Kutstudent heeft 'm toch ook? Was een keer in de aanbieding, niet iedereen heeft geld voor die moderne apparaatjes.
Die citeert zij toch, snuggere.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe ken jij kutstudent? Die is al zowat een jaar dood.
Geef gewoon toeTriesteling.
Sammiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch maar slapen. Tot binnenkort, Sammie
Wat loop jij mij te quoten gozerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
Hé Woelratje...
[..]
[..]
Dat is toevallig...
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat loop jij mij te quoten gozer
MLN wat is dat sowieso, nu staat er in mijn postgeschiedenis MLN, wil ik helemaal niet.
Nokia 1616 is een toptelefoon, heb er wel een paar versleten daarvan. Verder niet ouderwets want heb daarnaast ook nog een smartphone met abbo (incl internet dus). Zonder zou ik nie tkunnen.
Nou groetjens weer en niet meer quoten aub.
quotequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef ikjijallebei het volgende:
wat is hier sowieso voor battle gaande met bewijs en alles____!!
elkaar op internet opzoeken op zoek naar sneue dingen, triest.
Als je hier niets had geplaatst, stond MLN ook niet in je postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
MLN wat is dat sowieso, nu staat er in mijn postgeschiedenis MLN, wil ik helemaal niet.
Nokia 1616 is een toptelefoon, heb er wel een paar versleten daarvan. Verder niet ouderwets want heb daarnaast ook nog een smartphone met abbo (incl internet dus). Zonder zou ik nie tkunnen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef ikjijallebei het volgende:
wat is hier sowieso voor battle gaande met bewijs en alles____!!
elkaar op internet opzoeken op zoek naar sneue dingen, triest.
Nokia 1616.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
O, en Ezell is een dame, zo schijnt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Negeerbeer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Woelrat het volgende:
Ik moest hier een bericht plaatsen van Faaluser.
Waar was je in Praagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deuk in de auto gereden. Kut Praag.
Ik zei om 21:00, rare.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Woelrat het volgende:
Ik moest hier een bericht plaatsen van Faaluser.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 5 kilo nutella gekocht en nu zit ik eronder.
Aardbeien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als ik zelfgemaakte kwarktaart krijg.
Bedoel je niet PM?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vertel ik wel via DM als ik terug ben. Gaat nu over iemand anders trouwens.
Het is gewoon zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
je ben gwn een beetje wanhopig etsu-sletje, nog steeds lobi hoor, maar evident is het wel
Tnx 4 advies mattiequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
meer ontspannen, wees niet zo'n kankercasual-beta persoon, gewoon btje alpha kweken
Je ben nu een duidelijke "bottom" ook qua mentaliteit, iets meer "top" kwekenquote:
die snap ik even nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo hallo, wie stinkt daar zo? Het mannetje van de radio!
dan snap ik het nog nietquote:
Google, Wikipedia, Bing of MSN?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet
doe maar msnquote:
oldschoolquote:
dat is nog eens een toffe basisschoolquote:
capichequote:
ik heb boxer in mijn bezitquote:
idem, 2x live gezien, genotquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb boxer in mijn bezit
tevens eens
wtfquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:31 schreef Ezell het volgende:
Ergens heb je gelijk. Ik ga de laatste tijd alleen na 3 uur slapen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
Ich habe diese:
Heb hier een keer een heel uur naar geluisterd omdat ik op post zat te wachten...
quote:
kutcoverquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
Ich habe diese:
Heb hier een keer een heel uur naar geluisterd omdat ik op post zat te wachten...
wtfquote:
quote:
quote:
maar als jij zo'n beetje 3 uur gaat slapen, hoe laat sta je dan gemiddeld op?quote:
Rond 12 uur.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maar als jij zo'n beetje 3 uur gaat slapen, hoe laat sta je dan gemiddeld op?
oh, dat valt nog best mee, ik ben meestal voor 12 uur m'n bed niet uit en ga zo'n beetje tussen 1 en 2 naar bedquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rond 12 uur.Maar als ik een beetje sportief ga doen, dan om 10 uur. Moet toch even gebruik maken van mijn vrije ochtenden in de vakantie.
Dan kan je net zo goed na 3 uur gaan. Volg mijn goede voorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oh, dat valt nog best mee, ik ben meestal voor 12 uur m'n bed niet uit en ga zo'n beetje tussen 1 en 2 naar bed
ik betwijfel of het een goed voorbeeld isquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed na 3 uur gaan. Volg mijn goede voorbeeld.
met een sjaal van fucking twente op de foto gaanquote:
daar zitten mn wortels JONGEquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
met een sjaal van fucking twente op de foto gaan
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
met een sjaal van fucking twente op de foto gaan
Ik ben ouder, dus ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik betwijfel of het een goed voorbeeld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slechte wortels manquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ouder, dus ja.jongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
haters hatenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
slechte wortels man
geen TROTS
ik ben al aan het aftakelen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo vroeg naar bed gaat.
wortels uit twente, woonachtig in limburgquote:
#rellierolstoelquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben al aan het aftakelen ja
mijn mondhoeken bewogen zich enigszins naar bovenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mijn mondhoeken bewogen zich enigszins naar boven
moest ik weer lachenquote:
:#:##$L:$#:LK^LK@L:#:%KQF:LK#@KKLLK@:@:#$:@#$*Q#%quote:
Okee hoiquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
Auto is ingeladen, nu laatste douche nemen
Tot zaterdag allen
Zeg ik, en niet even dm-en dat je in Dordt bent hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:24 schreef leeell het volgende:
zeg yvonne , dat dordrecht is nog.wel mooi, bovenop terras bij vd is goed toeven
ouwe lulquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
gepost vanuit diegaarde blijdorp met epische poffertjes met cointreau
Wat doe je in roffaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
gepost vanuit diegaarde blijdorp met epische poffertjes met cointreau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |