quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
PrepaidGa je straks ook een walkman kopen?
Daar heb je niks aan als je in je abonnement ook voor internet betaalt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Woelrat het volgende:
Je kunt gewoon prepaidtoestelletjes kopen voor een euro of vijftien, twintig, hoor. Krijg je meestal nog een tientje aan beltegoed bij ook.
Jij hebt nergens vermeld dat je nu een abonnement hebt of dat je überhaupt wilt internetten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef 95x het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan als je in je abonnement ook voor internet betaalt.
Het gaat me er meer om dat toestellen als de galaxy Y bekend staan als sloom en onhandig door dat kleine schermpje en je er 100 euro voor betaald terwijl je niet alle functies normaal kan gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Jij hebt nergens vermeld dat je nu een abonnement hebt of dat je überhaupt wilt internetten.
In dat geval moet je gewoon niet zeuren, zulke toestellen zijn nu eenmaal duur, al heb je dat niet door, omdat je ze `zogenaamd` gratis krijgt (maar in je abonnementskosten het toestel ruimschoots wordt gedekt).
Ik weet niet veel van telefoons, maar ik neem aan dat daar bijvoorbeeld een vrij goede camera op zit. Kijk, dan is honderd euro ineens niet zo veel meer en dan heb ik het nog niet eens over de andere (vele) functies die de telefoons van tegenwoordig allemaal bezitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef 95x het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat toestellen als de galaxy Y bekend staan als sloom en onhandig door dat kleine schermpje en je er 100 euro voor betaald terwijl je niet alle functies normaal kan gebruiken
Heb ik ook, prima apparaat. Het fijnste vind ik nog wel dat ik 'm maar eens in de twee weken hoef op te laden (hij staat dag en nacht aan). Altijd een verademing wanneer je sommige verhalen hoort (mensen met `slimme telefoons` die dagelijks hun oplader bij zich moeten hebben, omdat de batterij van hun telefoon het de periode van een gewone schooldag niet eens kan volhouden).quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef ikjijallebei het volgende:
TS zeikt.
Noka 1616 prima toestel, 20-25 euro + beltegoed.
Prima simplistisch toestel
3210 is beterquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef ikjijallebei het volgende:
TS zeikt.
Noka 1616 prima toestel, 20-25 euro + beltegoed.
Prima simplistisch toestel
Nauwelijks hoeven opladen is idd wel een fors pluspunt. Heb zelf ookw el een abbo telefoon met itnernet enzo, moet wel zeggen dat ik dat niet kan missen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Heb ik ook, prima apparaat. Het fijnste vind ik nog wel dat ik 'm maar eens in de twee weken hoef op te laden (hij staat dag en nacht aan). Altijd een verademing wanneer je sommige verhalen hoort (mensen met `slimme telefoons` die dagelijks hun oplader bij zich moeten hebben, omdat de batterij van hun telefoon het de periode van een gewone schooldag niet eens kan volhouden).
Ik heb een Galaxy S2quote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef Mercer het volgende:
TS wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |