Een rasechte fokker, dus. Ik wil mijn geld terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is kaal en paalt iedere dag ladyboys op Thailand van onder andere jouw centjes.
Dat was afgelopen week een hot topic in FB, dus het is niet zo gek dat ik dat weet.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef Etsu het volgende:
Met andere woorden: je was snel achter wie Ted is.
Hier.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Ezell het volgende:
Ik heb best zin in een TC. Waar is iedereen?
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef ikjijallebei het volgende:
TS zeikt.
Noka 1616 prima toestel, 20-25 euro + beltegoed.
Prima simplistisch toestel
Dat is toevallig...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Heb ik ook, prima apparaat. Het fijnste vind ik nog wel dat ik 'm maar eens in de twee weken hoef op te laden (hij staat dag en nacht aan). Altijd een verademing wanneer je sommige verhalen hoort (mensen met `slimme telefoons` die dagelijks hun oplader bij zich moeten hebben, omdat de batterij van hun telefoon het de periode van een gewone schooldag niet eens kan volhouden).
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Kutstudent, volgens mij hebben wij dezelfde telefoon. Ook een Nokia 1616?
En mooie asbak. Marlboro.
Half Nederland heeft die telefoon. Althans, in mijn klas hadden tien mensen 'm. Is niet zo toevallig.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
Hé Woelratje...
[..]
[..]
Dat is toevallig...
[..]
Dan loopt de Lemmerse jeugd nogal achter op het gebied van mobieltjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Half Nederland heeft die telefoon. Althans, in mijn klas hadden tien mensen 'm. Is niet zo toevallig.
Nee, die ene Kutstudent heeft 'm toch ook? Was een keer in de aanbieding, niet iedereen heeft geld voor die moderne apparaatjes.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan loopt de Lemmerse jeugd nogal achter op het gebied van mobieltjes.
Het is maar wat je moeite noemt. Ik heb een vrij goed geheugen en Google is best handig om snel oudere berichten te vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Woelrat het volgende:
Daarbij, al deze fucking moeite doen.![]()
Ik vind het wel vermakelijk, daar niet van, maar hoe diep je ook graaft, je gaat geen gelijk krijgen, want het is gewoonweg niet waar.
Oké, als je er maar plezier in hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is maar wat je moeite noemt. Ik heb een vrij goed geheugen en Google is best handig om oudere berichten te vinden.
Hoe ken jij kutstudent? Die is al zowat een jaar dood.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Nee, die ene Kutstudent heeft 'm toch ook? Was een keer in de aanbieding, niet iedereen heeft geld voor die moderne apparaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |