Weet ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze heeft geen zin om jouw kant op te komen?
beide wedstrijden geannuleerd door de hevige regen. Morgen en overmorgen nu dus 3 wedstrijden per dag ipv 2. Als het droger gaat worden tenminste.quote:
ik zag het net. Was een goede toetsenist.quote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Matig B.Is er zicht op verbetering? Qua werk ging je naar een nieuwe klus toch?
Ja, dan heb je ook een groot deel van de dag een plek waar je juist weer energie op kunt doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet fijn. Als een van de 2 even niet loopt is het makkelijker relativeren/ accepteren.
En dat het privé niet zo lekker loopt..heeft dat ook daarmee te maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaHopelijk is dat wat minder stressvol. In vorige opdracht moest ik veel maar kon ik weinig. Frustrerend is dat.
quote:
Nee ik ga zo gewoon lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ja da's waar... morgenochtend dan maar?
Of is jouw ritme weer helemaal omgedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
De kans is aanwezig dat ik morgen ook geen zin heb om te kijken, maar dan moet ik wel. Dat ik het net vandaag heb teruggekregen helpt overigens zeker mee. Om de gedachten wat te verzetten heb ik vanavond maar de nieuwe Spider-Man gekeken en ben daarna wat wezen flipperenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, gewoon alleen vandaag even geen zin om ernaar te kijken. Snap het ook wel, als je dat net terug hebt gekregen. Balen, bah.
We hebben allemaal wel eens een dipje en soms is het erg fijn om dat aan iemand te vertellen. Volgens mij is deze SC daar een prima plek voorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een dipje. Al een paar weken eigenlijk. Vind het best lastig om over zoiets te praten maar ik moet het even kwijt.
Ben wel des te trotser want ik heb vandaag - bijna in mijn eentje - een plankenstelling gemaakt en ingeruimd, waardoor veel troep weg is
Ik dacht in het water.....quote:
In de bioscoop was reclame voor een arcadehal in Utrecht, dus ben daar even wezen kijken. Niet superspannend, maar wel even leuk. Twee flipperkasten, een keer Dance Dance Revolution en een paar van die racespellen die aan elkaar gelinkt zijn. Flipperen in het water komt een andere keerquote:
Ik had geen jas mee, dus ik weet uit eigen ervaring dat het een tikje vochtig is buitenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Je kunt ook gewoon je flippers aandoen en naar buiten gaan.
B. een lief filmpje voor jou:
Dat is helaas een uitspraak die ik al vele jaren niet meer gehoord heb en waarschijnlijk ook nooit mee ga horenquote:
en nu durf je niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:43 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh. Ik ga met een andere bus, eens zien hoe laat ik dan in Groningen ben. Maar er staan 4 oudjes, met dialect en alles
neequote:
Een collega van mij woont in een dorp en heeft 's avonds wel eens bezorgde buren aan de deur gehad omdat ze 's ochtends waren vergeten om de gordijnen open te doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah![]()
Ik zag het al helemaal voor me; zo'n vaste buscrewdie je iedere ochtend het hemd van het lijf vraagt en wáág het niet om er een dagje niet te zijn, dan staan ze uit bezorgdheid direct voor je deur
![]()
Met een G-cup wordt het al snel lastig (het moet echt op cupmaat i.v.m. ondersteuning) en die buik maakt het (voor zover ik nu kan zien) kansloosquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meestal is er toch wel iets in een bloemetjesmotief te vinden Ophelia?
Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben jullie toevallig dezelde maat?
Ik denk dat dat, zeker op dit moment, best meevaltquote:
Die ken ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb toen bij Naron in Breda een badpak gehaald. Zelfde cup en ook zwanger.
Ik hoef er niets bij, dank jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
qua cupmaat heeft PS na vandaag wel eea in de aanbieding denk ik
Weten ze in Z&G geen goeie merken? Daar lopen ook H-cups rondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met een G-cup wordt het al snel lastig (het moet echt op cupmaat i.v.m. ondersteuning) en die buik maakt het (voor zover ik nu kan zien) kansloos
Dus toch!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag is D-Day. Ik kom daarna even bijpraten en uitleggen waarom ik MIA was
Heb jullie wel gemist![]()
Heb ik ergens in mei al eens gevraagdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weten ze in Z&G geen goeie merken? Daar lopen ook H-cups rond
En wil je een badpak? Want een bikini lijkt me handiger zoeken toch?
(advies) positie om vast te zetten op de zadelpen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat betekenen die blokjes op de stang van dit fietszadel? (linkje i.v.m. grote afbeelding)
[..]
Ik hoef er niets bij, dank je
Zoiets dacht ik ook, maar hoe moet ik de blokjes dan zien ten opzichte van de montagebeugeltjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
(advies) positie om vast te zetten op de zadelpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Het is niet het zadel van het plaatje hoor, dat was ter illustratiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is ook wel een aurodynamisch zadel. Misschien wat voor TM zijn racefiets?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vandaag is D-Day. Ik kom daarna even bijpraten en uitleggen waarom ik MIA was
Heb jullie wel gemist![]()
Ik heb veel te veel verbeeldingsvermogen, dus ik denk er maar zo min mogelijk aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
En ik ben gewoon plaatsvervangend een beetje zenuwachtig voor PS
Het zeer doen valt wel mee, ben vooral erg duizelig en de hele tijd een wazige zeurende hoofdpijn. Ik heb nu van die stoomcapsules gekocht en ibuprofen. Maar ben wel gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oi MaJo, dat doet hartstikke zeer... ga je maar gauw aan je doktersvoorschrift houden!
Van die Dampocapsules? Oppassen dat je ze niet in je oog leegknijpt, is niet fijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zeer doen valt wel mee, ben vooral erg duizelig en de hele tijd een wazige zeurende hoofdpijn. Ik heb nu van die stoomcapsules gekocht en ibuprofen. Maar ben wel gewoon aan het werk
Yepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van die Dampocapsules? Oppassen dat je ze niet in je oog leegknijpt, is niet fijn![]()
Stoned lijkt me juist fijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepEn kan ik me voorstellen, heb er net 1 in een zakdoek leeggedrukt en was na een minuut al stoned
Niet als je moet werkenquote:
Hij eet maar wat de pot schaftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Eten gehaald voor vanavond en morgenNu maar hopen dat E. morgen zin heeft in pasta met kip en groenten
Ik weet een snackbar, een chinees, een pizzeria en een kebab-zaak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat, en anders gaat hij hel zelf maar halen.
Ik neem zomaar aan dat er niet meer dan een snackbar, een Chinees en een Turk in het dorp zitten.
Die laatste 2 zijn één winkel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet een snackbar, een chinees, een pizzeria en een kebab-zaak.
quote:
quote:
Niet eensquote:
Wat een fantastische titel van een nieuwsberichtquote:Slibverwerker voelt zich door slijk gehaald
vertel, vertel, vertel. Doe rustig aan, we schrijven meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb binnenkort hopelijk leuk nieuws voor de bierliefhebbers. En MM.
En nee, het heeft niets met Hobbelpaard te maken
Zoals ik zei, "binnenkort"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel. Doe rustig aan, we schrijven mee
En krijg je dan ook nog cadeautjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:49 schreef MaJo het volgende:
We vieren vandaag mijn verjaardag op kantoor omdat dit de eerste dag is dat iedereen er weer is. Voelt een beetje gek om 10 dagen na je verjaardag op een met slingers versierde werkplek te zitten
Ja, inclusief spelvaud dusquote:Alles is goed gedaan. Een veel pijn maar goed gegaan.
Pics!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef iamredleader het volgende:
SMS van Puntenslijpsel:
[..]
Ja, inclusief spelvaud dus
Curious!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb binnenkort hopelijk leuk nieuws voor de bierliefhebbers. En MM.
En nee, het heeft niets met Hobbelpaard te maken
Gerochel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zwemmen is zo fijn![]()
Ik ben er op een gegeven moment mee opgehouden omdat ik het heel erg beu was om tussen de 130kg+ tokkies te zwemmen (die zichtbare semi-smetplekken en dat gerochel in de afvoerand van het zwembad werden me echt wat te veel). De uren voor baantjeszwemmen zijn hier nogal beperkt en zij mogen schijnbaar gratis.
Nu zou ik wel weer willen, maar het waar daar ben ik niet over uit.
Is het dus D-Day vandaag?quote:
Yep, ik heb monopoly gekregenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En krijg je dan ook nog cadeautjes?
Oh dat klinkt niet best, sterkte mopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is helaas niet goed gegaan
Erg veel pIjn. Dadelijk terug naar de OK
An sich wel ja, maar het voelt met het publiek daar alles behalve hygiënisch om te gaan zwemmen. Ik neem net zo lief een slok uit het peuterbadje zeg maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
Als iemand van 130 kg gaat zwemmen vind ik het trouwens alleen maar aan te moedigen.Moeten ze alleen niet gaan rochelen.
Nee, nog veel spannender. Nou ja, voor mij danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Curious!!!
Bier gerijpt op whiskyvaten of iets dergelijks?
Whisky gerijpt op biervaten is trouwens niet te zuipen...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ik heb monopoly gekregenEn een extra gevangenis die je erop kan zetten
Fijn dat de operatie goed gegaan is PS, ik hoop dat je snel herstelt!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
An sich wel ja, maar het voelt met het publiek daar alles behalve hygiënisch om te gaan zwemmen. Ik neem net zo lief een slok uit het peuterbadje zeg maar
Huh?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog nieuwsgieriger...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, nog veel spannender. Nou ja, voor mij dan
Tezijnertijd hoor je het wel. Bier gerijpt op whiskyvaten zou ik trouwens heel graag een keer doen maar moet dan wel een vat kunnen vinden.
En whisky op biervaten lijkt me inderdaad goor.
Hier is het soep + brood-dag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Klinkt niet best voor PS, maar ik hoop dat t meevalt.
En heel iets anders, het is vandaag pizzadag, dus er komt zo een calzone pollo mijn kant op
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef B.ertha het volgende:
PS terug naar de OK? Dat klinkt niet goed
Hee wat goed Soempquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef Soempie het volgende:
We eten sinds 2 dagen aan tafel. Echt zo fijn, zonder tv aan en echt even de tijd nemen.![]()
't Ging wat minder, dus we hebben besloten wat dingen te veranderen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap ook he, je eet gezellig aan tafel, en je tafel moet elke avond opgeruimd zijn
Och jezus, en hoe is het nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer. Ik was de 2 procent met complicaties. Bloedingen. Borst zwol op tot 2 keer oorspronkelijk formaat en enorm veel pijn. Dus moest weer open
Het zal Jantje de Boer weer eens niet wezen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer. Ik was de 2 procent met complicaties. Bloedingen. Borst zwol op tot 2 keer oorspronkelijk formaat en enorm veel pijn. Dus moest weer open
Oh brrrrrr, arme jijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk niet dat je de enige bent waar de eettafel juist vaak een verzamelplaats van spullen is hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Soempie het volgende:
Ik had hier nooit een foto van onze tafel moeten posten.
Bij ons is de eettafel de lees-/bladentafel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent waar de eettafel juist vaak een verzamelplaats van spullen is hoor
Hier is dat de salontafel...
Oef, wat de anderen ook al vroegen: hoe is het nu?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hee wat goed Soemp
2 vliegen in 1 klap ook he, je eet gezellig aan tafel, en je tafel moet elke avond opgeruimd zijn
Hebben ze goed gehecht dan, als het er niet uitliep.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier de bank. Dat is ook mijn kledingkast.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk niet dat je de enige bent waar de eettafel juist vaak een verzamelplaats van spullen is hoor
Hier is dat de salontafel...
Oh, nou fijn dat de pijn is afgezakt in elk geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hopelijk gaat het nu beter. Pijn is minder. Ben high. Bloeding lijkt gestopt
Haha, mijn bank was vroeger ook echt een dumpplekquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef wyccie het volgende:
Hier de bank. Dat is ook mijn kledingkast.
Geen beelden van Marike Jager in de kerk gevonden.
Mijn eettafel is nog best redelijk, vergeleken met die van Soempie. Ik smeer er wel mijn brood en daar bewaar ik ook mijn ontbijtspullen, maar ik eet er nooit aan. Zelfde met mijn salontafel omdat ik dus niet op de bank kan zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, mijn bank was vroeger ook echt een dumpplek
Je ziet de topicstarter blauwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef MadMaster het volgende:
LB , waarom zie ik jou in het blauw op mijn tablet? Heb jij dat zo ingesteld?
Ja bizar he, dat ken ik hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...![]()
Voel me ineens een newbie met zo'n snijplankje waarop je kan internetten en zo...
Het kán ook netjes mee terugrekken, maar vooral op de buik blijf je het volgens mij vaak zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik kijk naar Say Yes to the Dress, en er is een meisje dat 'recently' 54 kilo is afgevallen. En ze is echt mager
En als je zoveel afvalt, dan moet je toch nog steeds flabberarmen hebben enzo? Zij is echt skinny all over... is dat dan chirurgie geweest
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hopelijk gaat het nu beter.
Pijn is minder.
Ben high.
Bloeding lijkt gestopt.
Die blonde, gebruinde?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik kijk naar Say Yes to the Dress, en er is een meisje dat 'recently' 54 kilo is afgevallen. En ze is echt mager
En als je zoveel afvalt, dan moet je toch nog steeds flabberarmen hebben enzo? Zij is echt skinny all over... is dat dan chirurgie geweest
Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die blonde, gebruinde?
Ja, ik heb even de tv aangezet.
Hij was op haar uitgekeken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid: mijn beste vriendin belde op dat haar vriend het heeft uitgemaakt. De klootviool
Zoals ik het nu hoor, is die jongen depressief.quote:
Is het dan niet beter dat ze uit elkaar zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ivm herkenbaarheid zeg ik niks over de geschiedenis, maar die hebben ze en ik geloof echt niet dat ie niet van dr houdt
Ask me? Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het dan niet beter dat ze uit elkaar zijn?
Oei, ze wou niet van hem af, da's minder dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ask me? Ja!
Ask her? Nee...
En dat vind ik zo erg, ik weet dat ik nu een ontzettend verdrietige vriendin heb![]()
Je bedoelt: "werkt de autorefresh van fok op een tablet?"?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ververst zo'n tablet zich niet vanzelf hier?
Dat is altijd moeilijk jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ask me? Ja!
Ask her? Nee...
En dat vind ik zo erg, ik weet dat ik nu een ontzettend verdrietige vriendin heb![]()
Weet ik, het is vast lulliger voor hem, maarja, het is mijn vriendin die hij nu heeft gebrokenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Mjah, ik weet niet of je hem dat nu kwalijk kan nemen. Hij zit blijkbaar niet goed in zijn vel, het lijkt me beter als daar wat aan gedaan wordt.
Van de week bijna hetzelfde meegemaakt met een vriendin.
Is mijn Fok kapot?![]()
Dat van die autorefresh dus...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je bedoelt: "werkt de autorefresh van fok op een tablet?"?
Je tablet ververst zichzelf in ieder geval niet bij een nieuwere versie...
(geen idee overigens, ik kon het niet laten)
Dat snap ik, zij staat al helemaal machteloos. Kan ze hem niet ervan overtuigen om eerst het probleem met zichzelf op te lossen en er dan samen voor te gaan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
Weet ik, het is vast lulliger voor hem, maarja, het is mijn vriendin die hij nu heeft gebroken
Ik denk dat het een beetje van beiden is... hij had 100 jaar geleden al kunnen bedenken dat ie niet helemaal spoort, maar ziet dat denk ik niet in. En daarnaast heeft zij geen positie meer om m dat te zeggen, nu hij zichzelf heeft overtuigd van het feit dat hij toch niet zoveel van dr houdt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik, zij staat al helemaal machteloos. Kan ze hem niet ervan overtuigen om eerst het probleem met zichzelf op te lossen en er dan samen voor te gaan?
Of ziet hij het niet in en wil hij geen hulp (dat heeft de ex van mijn vriendin dus, casus hopeloos).
Er is nu helaas niks meer aan te doen, maar hij komt er vanzelf wel een keer achter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
En daarnaast heeft zij geen positie meer om m dat te zeggen, nu hij zichzelf heeft overtuigd van het feit dat hij toch niet zoveel van dr houdt.
Ja, tuurlijk kan dat. Ik sta er ook buiten, ze wonen niet hier in de stad dus ik zie ze maar soms samen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef B.ertha het volgende:
LB rotsituatie maar kan hij niet gewoon gelijk hebben? Als in, kan het niet zo zijn dat hij echt niet (meer) zo veel van haar houdt?
Maar als hij niet echt spoort dan is ze toch alleen maar beter af zonder hem? Tuurlijk is het nu heel rot voor haar maar uiteindelijk is ze dan alleen maar beter afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk kan dat. Ik sta er ook buiten, ze wonen niet hier in de stad dus ik zie ze maar soms samen.
Maargoed, ik denk echt dat hij depressief is (of eigenlijk: hij spoort niet helemaal), en da's rot voor hem, maar ik denk nu vooral aan mijn vriendin. Die ligt behoorlijk in de kreukels...
Was dit ook na 5 jaar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef B.ertha het volgende:
Ja, na 5 jaar! Ik zou ook nogal geschokt zijn.
Ik denk zelf wel dat ze beter af is zonder hemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als hij niet echt spoort dan is ze toch alleen maar beter af zonder hem? Tuurlijk is het nu heel rot voor haar maar uiteindelijk is ze dan alleen maar beter af
Dit was geen 5 jaar hoor, ze is denk ik in de war met jouw verhaalquote:Was dit ook na 5 jaar?Of ben je in de war met mijn verhaal?
vet nummer is datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef MaJo het volgende:
Er zit onder de Peugeot 208 reclame een cool nummer en ik ging eens opzoeken van wie het nu is, het klinkt erg Muse/Radiohead achtig. Blijkt het van Ghinzu te zijn, een band die ik al tof vind
Gaan jullie nou ook nog een wedstrijd kijken?quote:
Dacht al wel dat jij het ook tof zou vindenquote:
Oehquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht al wel dat jij het ook tof zou vinden
We moeten trouwens echt even elkaar spreken, ik heb een paar fikse roddels
Morgen is mijn vrije dagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh
Was vandaag niet je vrije dag? Hadden we kunnen bellen. (dat is lang geleden trouwens,bellen).
Morgen ofzo?
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morgen is mijn vrije dagEn dan ga ik je wel even bellen
Is inderdaad al lang geleden
Ik zal je niet teleurstellenquote:
Dat moeten we ook nog eens doen, in Rotterdam etenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond trouwens hier gegeten: http://www.bazarrotterdam.nl/
Leuke tip
Dan moeten het zéker fikse roddels zijnquote:
quote:Dat moeten we ook nog eens doen, in Rotterdam eten
De tijd gaat snelquote:Ik ben nu op zoek naar een leuk restaurant in Utrecht om morgen met G. te vieren dat we alweer 3 jaar hebben![]()
Misschien donderdagavond, verder geen tijd...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaan jullie nou ook nog een wedstrijd kijken?
Oeh dan ben ik benieuwd naar jouw vermoedensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moeten het zéker fikse roddels zijn
En dan heb ik ook vermoedens
We moeten na de vakantie maar even een date plannenquote:
Ja echt snelquote:[..]
De tijd gaat snel
Goed plan, zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef MaJo het volgende:
Oeh dan ben ik benieuwd naar jouw vermoedensAnders vertel jij eerst wat jij denkt en ik dan of het waar is
Gek genoeg mist er een stuk quote en dat kan gewoon niet gequote krijgenquote:Ja echt snel
Ik heb trouwens hier gereserveerd: http://www.bouffe.nl/ Kreeg een hoge waardering op Iens (8,4) en is niet al te duur. Ben benieuwd
Ik ben opeens bang dat je hele andere dingen denktquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed plan, zat ik ook aan te denken
Zal je net zien dat ik er keeeihard naast zit
Ik weet hoe dat komt! Ik had ergens gelezen dat je ook gewoon [/] op fok kan gebruiken zonder daar "quote" in te zetten (jaja, ik type het zelf altijd uitquote:Gek genoeg mist er een stuk quote en dat kan gewoon niet gequote krijgen
Gaan we doen!quote:Maar inderdaad..na de vakantie
Ja he? Krijg er echt al zin inquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
dat menu ziet er trouwens wel lekker uit
Met hier bedoelde ik meer aangekleed en uit bed en op t punt om naar m'n werk te gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we deel 1 los zien van deel 2 of vraag je je nu af waarom je in de SC bent?
Inderdaad een aanrader! Tof om te lezen dat ze er nog zitten. Nu nog even een excuus bedenken waarom Vriend echt mee moet naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond trouwens hier gegeten: http://www.bazarrotterdam.nl/
Leuke tip
mooi, lijkt me beter om thuis te zijn dan in het ziekenhuisquote:
ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 07:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met hier bedoelde ik meer aangekleed en uit bed en op t punt om naar m'n werk te gaan
Oh? Weet je ook waar precies?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:45 schreef Etcetera het volgende:
LB, er is brand in de Stad, in de Steentilstraat.
slagerij STEENTILSTRAAT 45 GRONINGENquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh? Weet je ook waar precies?
Een vriendin van mij woonde daar tot een tijdje geleden nog. Dan was ik nu wel geschrokken denk ik!
ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag verjaardag Nelson Mandela, vanavond de uitvoering van Graceland door Paul Simon en de originele musici in de Ziggo Dome...
Je bent ook van de partij, begrijp ik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook
Ben ook wel benieuwd naar de Ziggo Dome
Nice!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, cadeautje aan mijn ouders voor hun verjaardagen
Je dataverbruik wordt binnenkort wel met je besproken...quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Er is eindelijk goede wifi hier in het gebouw, en ik weet hoe je moet inloggen. Het werkt al maar je mag het nog niet communiceren. Is niet erg, ik hou me wel stil
Want dan kun je de hele dag tijdens je werk Whatsappen en Twitteren?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nu niet ingelogd, maar het is wel info waar ik blij van word
Fit is anders, zal wel van een druk weekend en stress komen. Maar met een paar strepsils ben ik weer up and running.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:35 schreef LadyBlack het volgende:
Voel je je verder ook ziek TM?
Anders een flinke zak drop mee
Werken jullie helemaal niet meer met desktops?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan ik nu ook welHet is vooral handig dat ik geen kabeltje meer nodig heb als ik een keer met m'n laptop verhuis en die inlog is op alle locatie, bedrijf-breed, te gebruiken.
Heerlijk dat pril geluk...quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef MaJo het volgende:
Net ook al per ongeluk in het Raad de Plaat topic gepost () maar dan ook nog hier:
Vandaag drie jaar samen met G
Oh jawel, de meeste wel. Omdat ik nog wel eens op pad ga, heb ik een laptopquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Werken jullie helemaal niet meer met desktops?
Je was ook in Keulen en België, zijn dat dan ook kantoren van jullie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Nee in de trein niet, maar als ik dan op kantoor in Houten ben bijvoorbeeld, dan kan ik ook gewoon die gebruiken.
Dat vroeg ik me gisteren dus ook al af! Zelf nooit gezien tijdens co-schappen. Maar wat moet, dat moet. En waarschijnlijk kunnen ze er rekening mee houden met de anesthetica? Ik zou er geen hobby van maken, als ik jou was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weer even wakker. Wycc, maakt het nog uit dat ik twee keer vlak achter elkaar onder algehele narcose ben geweest? Behalve dat mijn keel pijn doet dus?
Die vallen uiteindelijk onder hetzelfde bedrijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je was ook in Keulen en België, zijn dat dan ook kantoren van jullie?
Ah, dan is die Wifi wel erg handig. Zeg jij wiefie of waaifaai zoals (hi-fi)?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Die vallen uiteindelijk onder hetzelfde bedrijf
Ja ik had er ook nog nooit van gehoord maar ze hadden haast omdat de bloeding heel snel ging en er geen plaatst meer was in mijn borstholte voor een goede ademhaling. Dus ze hadden idd weinig keus. Pijn valt nu wel mee, vooral vergeleken met gister vóór de tweede operatie. Toen werd ik echt helemaal gek. En vanochtend de drain er uit deed ook pijn. Vervelender nu is dat ik helemaal van de wereld ben en voortdurend tussen bewustzijn en slaap zweef en moeilijk uit mijn woorden kom.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gisteren dus ook al af! Zelf nooit gezien tijdens co-schappen. Maar wat moet, dat moet. En waarschijnlijk kunnen ze er rekening mee houden met de anesthetica? Ik zou er geen hobby van maken, als ik jou was.![]()
Hoe is het met de pijn?
Ik was gisteren aan het zoeken naar bh's online, want ik blijk beter een andere maat te kunnen dragen, maar die is heel slecht verkrijgbaar. Kom jij nu eigenlijk niet in de problemen met de nieuwe maat? Volgens mij is er met een extremere maat veel meer te krijgen omdat daar veel meer gespecialiseerde winkels voor zijn.
Je hebt gelukkig vakantie. Gewoon goed de tijd nemen om te herstellen. Frankrijk zou ik laten varen als ik jou was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vervelender nu is dat ik helemaal van de wereld ben en voortdurend tussen bewustzijn en slaap zweef en moeilijk uit mijn woorden kom.
Oh, ik vergeet dat er in Amerika natuurlijk weer andere maten zijn. Maar ook met omvang 65? De meeste Amerikanen hebben toch juist ook extra borsten op hun rug?quote:En dat van die BH wordt nu juist veel makkelijker. In mijn oude maat was er geen te vinden, terwijl mijn nieuwe maat juist heel gewoon is, zelfs bij de Walmart te krijgen. Maar de komende 4 weken moet ik sowieso dag en nacht een sportbeha aan
jawel , via een VPN verbindingquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:13 schreef wyccie het volgende:
Maar die inlog is niet te gebruiken als je écht op pad bent, toch?
30% geloof ik. Dus nog steeds geen meerderheidquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef wyccie het volgende:
De meeste Amerikanen hebben toch juist ook extra borsten op hun rug?
Daar begrijp ik toch helemaal niks van, joh.quote:
Ik geloof niet dat daar echte statistieken over zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
30% geloof ik. Dus nog steeds geen meerderheid
Alleen eerste alinea gelezen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
VPN http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtueel_Particulier_Netwerk
Ik zeg wiefiequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dan is die Wifi wel erg handig. Zeg jij wiefie of waaifaai zoals (hi-fi)?
Ben je ook verantwoordelijk voor jullie eigen website? Ik zie iets wat je zou kunnen verbeteren.
Ja ik was alleen een beetje huiverig om bh's online te kopen... Ik pas graag. Frankrijk staat nog even open inderdaad, we zien wel hoe het loopt... Als ik daar ben heb ik in elk geval 24/7 mijn ouders in de buurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig vakantie. Gewoon goed de tijd nemen om te herstellen. Frankrijk zou ik laten varen als ik jou was.
[..]
Oh, ik vergeet dat er in Amerika natuurlijk weer andere maten zijn. Maar ook met omvang 65? De meeste Amerikanen hebben toch juist ook extra borsten op hun rug?
Ik was hier aan het online shoppen, en ik kwam een site tegen waar ze een boel in je oude maat (en nieuwe maat) hadden!
Oh dan is die site een VPNquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik niets van de link. Samenvatting: beveiligde verbinding.
En voor mij: door mijn baas goedbevonden....
Hangt uiteraard van de context en intonatie af.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagje: 'moet je zelf weten' vind ik klinken alsof het niet interessant is wat er gezegd is. Ligt dat aan mij, is dat een vrouwelijk trekje of heb ik gelijk
Het is iets met E.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt uiteraard van de context en intonatie af.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij de reactie van E zal het vooral hangen op de intonatie (maar alles wat je zegt is toch relevant en belangrijk voor hem)
Mjah denk dat dat wel even moet. Het voelt als desinteresse. Hoeft niet zo bedoeld zijn, weet ik wel.quote:Als je het sowieso irritant vindt dan moet je er wat van zeggen.
En terechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een collega van me kan zich ook enorm ergeren aan de opmerking "whatever"
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik, maar alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |