Weet ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze heeft geen zin om jouw kant op te komen?
beide wedstrijden geannuleerd door de hevige regen. Morgen en overmorgen nu dus 3 wedstrijden per dag ipv 2. Als het droger gaat worden tenminste.quote:
ik zag het net. Was een goede toetsenist.quote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Matig B.Is er zicht op verbetering? Qua werk ging je naar een nieuwe klus toch?
Ja, dan heb je ook een groot deel van de dag een plek waar je juist weer energie op kunt doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's niet fijn. Als een van de 2 even niet loopt is het makkelijker relativeren/ accepteren.
En dat het privé niet zo lekker loopt..heeft dat ook daarmee te maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaHopelijk is dat wat minder stressvol. In vorige opdracht moest ik veel maar kon ik weinig. Frustrerend is dat.
quote:
Nee ik ga zo gewoon lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ja da's waar... morgenochtend dan maar?
Of is jouw ritme weer helemaal omgedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
De kans is aanwezig dat ik morgen ook geen zin heb om te kijken, maar dan moet ik wel. Dat ik het net vandaag heb teruggekregen helpt overigens zeker mee. Om de gedachten wat te verzetten heb ik vanavond maar de nieuwe Spider-Man gekeken en ben daarna wat wezen flipperenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, gewoon alleen vandaag even geen zin om ernaar te kijken. Snap het ook wel, als je dat net terug hebt gekregen. Balen, bah.
We hebben allemaal wel eens een dipje en soms is het erg fijn om dat aan iemand te vertellen. Volgens mij is deze SC daar een prima plek voorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een dipje. Al een paar weken eigenlijk. Vind het best lastig om over zoiets te praten maar ik moet het even kwijt.
Ben wel des te trotser want ik heb vandaag - bijna in mijn eentje - een plankenstelling gemaakt en ingeruimd, waardoor veel troep weg is
Ik dacht in het water.....quote:
In de bioscoop was reclame voor een arcadehal in Utrecht, dus ben daar even wezen kijken. Niet superspannend, maar wel even leuk. Twee flipperkasten, een keer Dance Dance Revolution en een paar van die racespellen die aan elkaar gelinkt zijn. Flipperen in het water komt een andere keerquote:
Ik had geen jas mee, dus ik weet uit eigen ervaring dat het een tikje vochtig is buitenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Je kunt ook gewoon je flippers aandoen en naar buiten gaan.
B. een lief filmpje voor jou:
Dat is helaas een uitspraak die ik al vele jaren niet meer gehoord heb en waarschijnlijk ook nooit mee ga horenquote:
en nu durf je niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:43 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh. Ik ga met een andere bus, eens zien hoe laat ik dan in Groningen ben. Maar er staan 4 oudjes, met dialect en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |