Ahjah.....quote:
Ja volgens mij wel, maar ik weet niet hoe.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb kikkers
Kun je ook mensen toevoegen??
Als ik een officiele afwijking zou hebben... dan zou die 't wel zijn jaquote:
zonder op het topic te klikken: fathank en kapt ruigbaard??quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
lolz
Eetdrang stoppen
Iemand met boulimia gaan aanraden om minder koolhydraten en meer eiwitten te eten, omdat ze koolhydraten-verslaving zou hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder op het topic te klikken: fathank en kapt ruigbaard??
heb je al wat van die requests gedaan? die zijn wel leuke tijdvulling tot je die wekelijkse sets kunt gaan doenquote:
yup, en awardsquote:Op maandag 16 juli 2012 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb je al wat van die requests gedaan? die zijn wel leuke tijdvulling tot je die wekelijkse sets kunt gaan doen
Bij mij is hij nog bezig met "getting new content"quote:
Nee, die houdt het op professionele hulp zoekenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze worden blij als je ze vliegjes laat vangen in de pond
[..]
neen.
Mijn kikker heeft al 3 keer geneuqtquote:Op maandag 16 juli 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bepaalde kikkers fokkeen, bijvoorbeeld een "yellow albeo velatus" waarbij yellow de hoodkleur, albeo de secundaire kleur en velatus de species is. Door te kruisen kun je aan deze combinaties komen.
Bij " requests" en " awards" zie je wat je moet maken. En in the pond kun je je kikkers temmen door ze libelles te laten eten.
Als je kikkers getemd en mature zijn kun je ze fokken, ook met kikkers die je in de pond tegen komt!
elke keer als je levelt komen er 2 nieuwe kikkerpatronen in het spel en krijg je stamps (om je post instant te maken) en potions (om je kikkers sneller volwassen en blij te maken)quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat heb je aan XP?
En hoe lang duurt het voor de eitjes uitkomen?
post instant?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
elke keer als je levelt komen er 2 nieuwe kikkerpatronen in het spel en krijg je stamps (om je post instant te maken) en potions (om je kikkers sneller volwassen en blij te maken)
Baby's naar de pond sturen en vliegen laten vreten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben ook level 2, maar m'n kikkers kunnen niet meer neuqen, de babykamer is vol
je hebt een mailbox.. daar komt post inquote:
Dus m'n cadeaukikker is dan eerder beschikbaar enzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
je hebt een mailbox.. daar komt post indat duurt (afhankelijk van het level van het item of de kikker die je gestuurd krijgt) tijd...met postzegels kun je die tijd weghalen
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus m'n cadeaukikker is dan eerder beschikbaar enzo?
je kan ze altijd nog klonen uit je froggydexquote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef Loqi het volgende:
het makkelijkste is ook om te zorgen dat je van elke kleur, decoratiekleur en patroon een kikker achter de hand hebt zodat je ze niet hoeft te gaan zoeken wanneer je ze nodig hebt
ja, maar hoge level kikkers kosten duizenden om te klonenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ze altijd nog klonen uit je froggydex
Done..quote:
je leert het vanzelf. Of niet. En dan Flikker je die app er gewoon uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Done..
Ik vind het vooral heul onoverzichtelijk tot nu toe
wrom?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil hier iemand een konijn? Mijn broer heeft 2 konijnen en hij wil er 1tje weg doen. Nog geen jaar oud. Wit met stipjes en halve hangoren
Omdat ze gaan verhuizen en ze maar 1 konijn willen houden, en omdat ze gewoon impulsieve beestenkopers zijn. Dus ik hoop dat iemand die ik ken ofzo dat konijntje wil voor ze weet ik wat met dat beest doenquote:
Konijn is goed te eten, weten ze dat?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ze gaan verhuizen en ze maar 1 konijn willen houden, en omdat ze gewoon impulsieve beestenkopers zijn. Dus ik hoop dat iemand die ik ken ofzo dat konijntje wil voor ze weet ik wat met dat beest doen
impulsieve beestenkopersquote:Op maandag 16 juli 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ze gaan verhuizen en ze maar 1 konijn willen houden, en omdat ze gewoon impulsieve beestenkopers zijn. Dus ik hoop dat iemand die ik ken ofzo dat konijntje wil voor ze weet ik wat met dat beest doen
1. Ik ga geen dure kooi kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
impulsieve beestenkopers![]()
Maar nee, ik hoef geen konijn.
Niet iets voor jou, voor bij muffin?
Mwehehehe.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme.
Ik denk "fuck it, ik ga een glas alcoholische versnapering drinken, want bleh".
Krijg ik die kut-fles niet open
meer geld waardquote:Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft het nog nut als de kikkers blij zijn?
Ah, pas als je ze verkoopt dusquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik voelde me dom vanmiddag. Door de regen gaan fietsen om boodschappen te halen, terwijl ik een auto voor de deur heb staan.
Luie kaddersquote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheheh het is dat het geen ginger kadder is; of ik dacht dat sjaan deze had gepost
[ afbeelding ]
die kad heeft gewoon een hele arm eraf geknaagd jonguh!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheheh het is dat het geen ginger kadder is; of ik dacht dat sjaan deze had gepost
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kad heeft gewoon een hele arm eraf geknaagd jonguh!![]()
![]()
ik vind die kad serieus engquote:
Joh, je kunt er vast mákkelijk overheen leunen om te make-uppenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, alle lak weer eens opgeruimd. Nu de rest van m'n bureau nog.
Ik heb net ook de verwarming aan gedaan, en overal kaarsjes aan enzo. Eindelijk een beetje warmtequote:Op maandag 16 juli 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Verdorie, de kachel is hier gewoon aangesprongen en ik zit met sloffen op de bank![]()
En ben nu aan het balen omdat mijn dekentjes in de was zitten of te drogen hangen![]()
Wat een kutzomer man...
Als ik m'n armen net even te laag hou om te typen, flikkert er vanalles om.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, je kunt er vast mákkelijk overheen leunen om te make-uppen
Wat voor look wilde je gaan proberen?
ik had ook gewoon niet moeten opruimen en schoonmaken en wassen dit weekend... Its always comes back at mequote:Op maandag 16 juli 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb net ook de verwarming aan gedaan, en overal kaarsjes aan enzo. Eindelijk een beetje warmte
heerlijk! Ben benieuwd! Resultaat op de FB?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik m'n armen net even te laag hou om te typen, flikkert er vanalles om.
En geen echt idee, gewoon een bietje klooien. Want klooien.
Hangt van het resultaat af.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk! Ben benieuwd! Resultaat op de FB?
Verdien ALL de moneyzquote:
quote:
WRONG ANSWER!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WRONG ANSWER!
Als mijn eerste reactie niet poetspoetspoets is, maak ik wel een feauteau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee, normale werktijden op dat werk, en daarna nog door naar een vergadering voor mijn bestuur. Maar inmiddels houden ze me wel bezig ja, dat is ook wel te zien aan mijn online tijdenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is wel een stuk drukker dan vorige week dan; niet?
Ben je ze nu al zat.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand interesse in china glaze glitter dinges hoe heten ze ookal weer?
Is ook niet zo heel erg lastigquote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico wel ontzettend hard ingemaakt
Zo erg?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Gisteren hadden we overigens dat stel op bezoek waarvan we 1,5e week geleden die bruiloft hadden. Er is zoveel mis gegaan die dag, ze liggen nu helemaal overhoop met de ceremoniemeester.
Oh das niet chillquote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Gisteren hadden we overigens dat stel op bezoek waarvan we 1,5e week geleden die bruiloft hadden. Er is zoveel mis gegaan die dag, ze liggen nu helemaal overhoop met de ceremoniemeester.
Nou, het paviljoen had ook een hoop fout gedaan, maar de ceremoniemeester had dat niet gecorrigeerd. Ze wilden richting het water trouwen, maar de stoelen stonden verkeerd op. Hierdoor was er te weinig ruimte voor fotografen en filmers, die staan dus constant bij elkaar in beeld. Mensen zaten op de verkeerde plek. De zaal was niet versierd. De hapjes waren niet goed rondgebracht, bediening was slecht.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, het paviljoen had ook een hoop fout gedaan, maar de ceremoniemeester had dat niet gecorrigeerd. Ze wilden richting het water trouwen, maar de stoelen stonden verkeerd op. Hierdoor was er te weinig ruimte voor fotografen en filmers, die staan dus constant bij elkaar in beeld. Mensen zaten op de verkeerde plek. De zaal was niet versierd. De hapjes waren niet goed rondgebracht, bediening was slecht.
Overigens was de ceremoniemeester ook vergeten mij uit te nodigen voor het vrijgezellenfeest.
Klinkt als een goeden bruiloftquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, het paviljoen had ook een hoop fout gedaan, maar de ceremoniemeester had dat niet gecorrigeerd. Ze wilden richting het water trouwen, maar de stoelen stonden verkeerd op. Hierdoor was er te weinig ruimte voor fotografen en filmers, die staan dus constant bij elkaar in beeld. Mensen zaten op de verkeerde plek. De zaal was niet versierd. De hapjes waren niet goed rondgebracht, bediening was slecht.
Overigens was de ceremoniemeester ook vergeten mij uit te nodigen voor het vrijgezellenfeest.
Dat is wel kakquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Sjongejonge.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Mss het volgende:
Mja, en ik had van haar begrepen dat ze dus alles in detail met de ceremoniemeester hadden besproken, maar dat die niet ingegrepen had.
Maar ook de ambtenaar was rommelig. Dat meisje had de achternamen van haar ouders (moeder en stiefvader) expliciet doorgeven omdat ze alle drie een andere achternaam hebben. Zei die ambtenaar dat verkeerd. Ook vroeg ze middenin de ceremonie hoe ze de tweede naam van mijn vriend (getuige) uitsprak. Ook dit hadden ze van tevoren duidelijk uitgelegd.
Mja, zeker omdat je zoveel geld betaald. Ze hadden verschillende soorten hapjes besteld en wilden die ook gemengd rondbrengen zodat iedereen wat kon kiezen. Dat gebeurde niet. Bediening met drinken was ontzettend traag. Ze hadden onbeperkt drinken ingekochtquote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
WhutDas idd wel heul karig zeg... En ik ergerde me al aan kleine dingetjes die niet goed gingen (en waar niemand echt iets van gemerkt hebben); kan me voorstellen dat je hier helemaal van baalt
Regel 1 in de organisatie van evenementen: Noooit drank of afkoop kopen, echt nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, zeker omdat je zoveel geld betaald. Ze hadden verschillende soorten hapjes besteld en wilden die ook gemengd rondbrengen zodat iedereen wat kon kiezen. Dat gebeurde niet. Bediening met drinken was ontzettend traag. Ze hadden onbeperkt drinken ingekocht.
Op het terras hadden ze van die tafelvuurtjes. Die moesten 's avonds aan, maar die hadden ze in de middag aan toen het zo loeiheet was.
Mja, echt wel zonde.
Duoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb het peilingsinkomen van mama naar 2012 laten verschuiven door duo, krijg ik een brief dat ik 166 euro teveel stufi heb gehad in 2012 omdat haar inkomen over 2011 is veranderd......... hallo jullie horen van 2012 uit te gaan?![]()
![]()
![]()
Oh in belgië dus wel... En iedereen had ruim voldoende ! Maar zowel ceremoniemeesters áls mijn familie hield het wat in de gaten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Regel 1 in de organisatie van evenementen: Noooit drank of afkoop kopen, echt niet![]()
Verder klinkt het flink ruk allemaal
Mja das echt super zonde idd.... Ook zeer slechte reclame voor de zaal imhoquote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, zeker omdat je zoveel geld betaald. Ze hadden verschillende soorten hapjes besteld en wilden die ook gemengd rondbrengen zodat iedereen wat kon kiezen. Dat gebeurde niet. Bediening met drinken was ontzettend traag. Ze hadden onbeperkt drinken ingekocht.
Op het terras hadden ze van die tafelvuurtjes. Die moesten 's avonds aan, maar die hadden ze in de middag aan toen het zo loeiheet was.
Mja, echt wel zonde.
België jaquote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh in belgië dus wel... En iedereen had ruim voldoende ! Maar zowel ceremoniemeesters áls mijn familie hield het wat in de gaten.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
België jaMaar ik heb nog nooit serveersters zo langzaam zien lopen als tijdens ons eerste personeelsfeest waar de drank was afgekocht,moesten we echt de zaal uit om een serveerster te zoeken die kon bijschenken
Ze renden het hardst toen we een mooie deal maakten bij het schenken van zoveel mogelijk drank.. en inderdaad, als er mensen zijn die het in de gaten houden komt het vaak wel goed (Maar daar moet je wel toe in de gelegenheid zijn)
Ik heb op dit moment echt 0.0 zin om erachteraan te gaan dus ik wacht wel ff tot het doorgedrongen is ofzoquote:
Dat vond ik echt het meest fucked up om te doen: de gastenlijst. Je MOET iedereen uitnodigen want anders is er van alles beledigd en als je iedereen uitnodigt spreek je geen hond want er zijn er teveel, terwijl je er wel bakkenvol geld voor betaalt. En dan nog het gezeur van dag- en acondgastenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Oja ook leuk... krijg ik op m'n verjaardag een appje van hele goede vriendin, van gefeliciteerd enzo. En vervolgens, oja, weet niet of je de trouwuitnodiging hebt gehad, maar we hebben besloten jou als avondgast in te delen want we hadden teveel daggasten.![]()
Terwijl ze al 1,5 jaar zegt dat ze wilt dat ik er de hele dag bij ben enzo.
Heel vreemd. Dus heb maar bot gereageerd van 'oke naja het is maar zo, jammer dan.' Maar vind het wel heel erg jammer eigenlijk.
Wij hebben nog tot de laatste maand getwijfeld en gewijzigd. Het is idd echt een kutkarwei en je kan het nooit never niet goed doenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het meest fucked up om te doen: de gastenlijst. Je MOET iedereen uitnodigen want anders is er van alles beledigd en als je iedereen uitnodigt spreek je geen hond want er zijn er teveel, terwijl je er wel bakkenvol geld voor betaalt. En dan nog het gezeur van dag- en acondgastenBij ons was iedere genodigde de hele dag uitgenodigd en de mensen die niet werden uitgenodigd hebben we een kaartje/aankondiging gestuurd.
Overigens zou ik dat denk ik niet tussen neus en lippen door via de WA mededelen
Agree! Vandaar dat we iedereen de ceremonie hebben laten bijwonen, een stuk taart en een bak koffie naar binnen hebben gepropt, anderhalf uur in de plomp hebben geflikkerd en ze daarna weg hebben gestuurdquote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben nog tot de laatste maand getwijfeld en gewijzigd. Het is idd echt een kutkarwei en je kan het nooit never niet goed doen
Thehhe zo kan het ook natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Agree! Vandaar dat we iedereen de ceremonie hebben laten bijwonen, een stuk taart en een bak koffie naar binnen hebben gepropt, anderhalf uur in de plomp hebben geflikkerd en ze daarna weg hebben gestuurd
Ohja, er waren wel nog broodjes ookquote:
Iedereen moet het ook doen zoals zij zelf willenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, er waren wel nog broodjes ookmaar om half 12 trouwden we, om half 5/5 uur zat zo goed als iedereen weer in de auto naar huis. Helemaal prima!
Goed zo, dat maakt alle leed weer goed toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen moet het ook doen zoals zij zelf willen
Wij hebben lots of shit gehad met de familie voor de trouw; maar uiteindelijk super feest met super gastenZou het niet anders gedaan hebben
Mwah, heb ik dit jaar ook gedaan bij een vriendin. Maar die zit aan de andere kant van de globe.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Als je je hele goede vriendin feliciteert met een appje gaan mijn alarmbellen al af
Schande, daar had je best even langs kunnen gaanquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, heb ik dit jaar ook gedaan bij een vriendin. Maar die zit aan de andere kant van de globe.
D'awww geen limo voor je vrijgezellen??quote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
En ik weiger dus pertinent mee te doen aan die Bruidzilla ellende.
Einde mededelingen
Vlucht gemist, ik moest handdoeken kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schande, daar had je best even langs kunnen gaan
OH NOES MIJN ILLUSIE, WAT DOE JE??!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zal het maar meteen in de groep gooien, op een paar dames van hier na wordt niemand van hier daggast
Ah wat gaaf, ik ga meteen mijn daggastenjurk laten makenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zal het maar meteen in de groep gooien, op een paar dames van hier na wordt niemand van hier daggast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jaja, en die van je ouwe oma gewoon laten beschimmelen he! Zulks een schanduleus mensch bent gij!quote:
Verbaast het je nog?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaja, en die van je ouwe oma gewoon laten beschimmelen he! Zulks een schanduleus mensch bent gij!![]()
![]()
watsloos meissie??quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme ik word moe van mezelf.
Ik ben het een beetje zat om me stiekem kut te zitten voelen...
gezellig eten bij Mss ziet er in mijn gedachten zo uit:quote:
Ja ik vind het ook gewoon heel vreemd, maargoed het zal wel. Ik spreek v/d week denk ik met der af als ze in de buurt is, en dan vraag ik wel om ophelderingquote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met whatsappen, doe ik hier ook, ook met verjaardagen, ook met mijn beste vriendinnen (als ik het al niet vergeet![]()
![]()
)
Maar iemand mondeling uitnodigen en dan schriftelijk "ontuitnodigen" is gewoon lomp, en zeker via de whatsapp![]()
Daarom moet je ook vooral niet al mensen gaan uitnodigen voor je de kaarten maakt/verstuurt.
Is het een jong en naïevig ding wat gaat trouwen Dico? Dat zou namelijk wel wat verklaren. Jeugdige dommigheid.
die ligt gewoon keihard te batsen joh, lekker toch? Of mis ik verder nog iets?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Mss het volgende:
Volgens mij moeten we Unft even op het matje roepen!
Watskeburt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme ik word moe van mezelf.
Ik ben het een beetje zat om me stiekem kut te zitten voelen...
misschien wel qua prijs van wat alles kost op je eigen bruiloftquote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook gewoon heel vreemd, maargoed het zal wel. Ik spreek v/d week denk ik met der af als ze in de buurt is, en dan vraag ik wel om ophelderingMaar ze is niet naïef ofzo dusja
Der laatste fb update idd!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ligt gewoon keihard te batsen joh, lekker toch? Of mis ik verder nog iets?
Je vergeet de fruitvliegjes!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gezellig eten bij Mss ziet er in mijn gedachten zo uit:
Trappetje op
[ afbeelding ]
De woonkamer
[ afbeelding ]
Boterhammetje met fluff?
[ afbeelding ]
Of toch liever een furry hotdog?
[ afbeelding ]
Naja ze had alles al vastgezet enzo, ze heeft 40 daggasten en 80 avondgasten. Ohwellquote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien wel qua prijs van wat alles kost op je eigen bruiloft
Sommige mensen denken dat je voor 1000 euro voor alles klaar bent enzo...en dan valt het toch ietsjes tegen soms
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Maar hebben jullie gesproken over die andere vakantie? Die niet geheel vlekkeloos verliep? Vrouwen hebben er een handje van om hun mond te houden en alles op te kroppen namleijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarentegen zou ik me daar ook kut over voelen als ik in jou plaats was iddKomt nogal raar over iig...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
He bah schaar, dat is ook niet leuk... heb je het hier wel met ze over gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Oh ja, shit@quote:
Nee, we kwamen tot de conclusie dat we dat hadden moeten doen toen de nieuwe vakantie al geboekt was.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar hebben jullie gesproken over die andere vakantie? Die niet geheel vlekkeloos verliep? Vrouwen hebben er een handje van om hun mond te houden en alles op te kroppen namleijk
Daarentegen zou ik me daar ook kut over voelen als ik in jou plaats was iddKomt nogal raar over iig...
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En eigenlijk voel ik me dus echt verdomd alleen en weet ik niet wat ik moet als ze terugkomen
[..]Hmmm das behoorlijk klote idd als het meer een 'verplichting' was van hun kant........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
misschien gezeik van familie ofzo, 40 daggasten gaat snel met familie en zulks van beide kanten. Maar goed, even over babbelen dus met zequote:Op maandag 16 juli 2012 22:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja ze had alles al vastgezet enzo, ze heeft 40 daggasten en 80 avondgasten. Ohwell
Maar nu is het gebaseerd op speculaties; want er is nooit echt over gesproken... Ja ik snap je 2 tegen 1 gevoel; maar dit is ook niks; wel?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, we kwamen tot de conclusie dat we dat hadden moeten doen toen de nieuwe vakantie al geboekt was.
Maar ik krijg er zo'n 1 tegen 2 gevoel bij, dat motiveert ook niet.
En daarbij zal het allemaal wel weer aan mij liggen, want dat mijn manier van denken niet logisch is, is wel gebleken.
Ja zoiets, maar ze wou juist niet dat er veel familie overdag was want dat werd dan zo druk enzo. En ze wist dat ik superveel zin had in die bruiloft en het ook zo ontzettend leuk voor ze vind.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien gezeik van familie ofzo, 40 daggasten gaat snel met familie en zulks van beide kanten. Maar goed, even over babbelen dus met ze
Kutfles... Y U NO OPENquote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk gewoon dat ik ze kwijtraak en mijn eigen neiging is nu om het dood te laten bloeden, want dat is mijn manier om teleurstellingen te voorkomen. Maar aan de andere kant heb ik dat dus met al m'n vrienden gedaan tot nu toe. Zelfs mensen die blijven pushen voor contact, ik kan het niet opbrengen, want ik geloof niet dat de vriendschap stand zal houden. Met hen heb ik dat altijd wel ergens geloofd, ik ken de 1 al sinds we op de basisschool zaten en de ander al bijna 9 jaar. Een deel wil het vasthouden, een ander deel is zo moe van alle energie die het kost. En niet te vergeten mijn onvermogen om hier gewoon met iemand over te praten, want ik loop hier al sinds vorige week vrijdag in m'n eentje mee rond. En het gaat me ook niet lukken om er met hen over te praten, dat kan ik al aardig voorspellen.
Maar nu weet ik dus niet zo goed wat ik hier nog mee moet.
Dus toen wilde ik zuipen en toen ging die kutfles niet open
En 3 pakjes sigaretten roken!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kutfles... Y U NO OPENJe mag hier de barkast wel komen opzuipen
Ik herken dat heel erg en ik snap helemaal hoe je je voelt... Maar als ik jou was zal ik gewoon met ze gaan praten als ze terug zijn van vakantie. Denk dat dat ook meer rust in je hoofd creëert..quote:Op maandag 16 juli 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk gewoon dat ik ze kwijtraak en mijn eigen neiging is nu om het dood te laten bloeden, want dat is mijn manier om teleurstellingen te voorkomen. Maar aan de andere kant heb ik dat dus met al m'n vrienden gedaan tot nu toe. Zelfs mensen die blijven pushen voor contact, ik kan het niet opbrengen, want ik geloof niet dat de vriendschap stand zal houden. Met hen heb ik dat altijd wel ergens geloofd, ik ken de 1 al sinds we op de basisschool zaten en de ander al bijna 9 jaar. Een deel wil het vasthouden, een ander deel is zo moe van alle energie die het kost. En niet te vergeten mijn onvermogen om hier gewoon met iemand over te praten, want ik loop hier al sinds vorige week vrijdag in m'n eentje mee rond. En het gaat me ook niet lukken om er met hen over te praten, dat kan ik al aardig voorspellen.
Maar nu weet ik dus niet zo goed wat ik hier nog mee moet.
Dus toen wilde ik zuipen en toen ging die kutfles niet open
En krassen !1!11 *legt wat scheermesjes klaar*quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En 3 pakjes sigaretten roken!
Fuck praten, gewoon roken en zuipen.
Ik heb dat eigenlijk ook steeds uitgesteld omdat ik er zo boos over ben dat ik er niet op een redelijke manier over kan praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik herken dat heel erg en ik snap helemaal hoe je je voelt... Maar als ik jou was zal ik gewoon met ze gaan praten als ze terug zijn van vakantie. Denk dat dat ook meer rust in je hoofd creëert..
Oeh, zuipen in Skjoe d'r automutileer-schuur!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En krassen !1!11 *legt wat scheermesjes klaar*
Dan typ je het of schrijf je het opquote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk ook steeds uitgesteld omdat ik er zo boos over ben dat ik er niet op een redelijke manier over kan praten.
En soberso, het lukt me niet eens om er met Fred over te praten
Ik faal in praten, ik kan alleen maar typen
En uitschrijven en dan zo tegen Fred zeggen? Ik probeer dat zo te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk ook steeds uitgesteld omdat ik er zo boos over ben dat ik er niet op een redelijke manier over kan praten.
Dan schrijf je het op wat je ze wilt zeggen en dan geef je dat aan ze. Heb ik ook wel eens gedaan, en dan ga je vanzelf wel praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik ben er zo boos over dat ik niet denk dat ik dit tot een normaal gesprek kan brengen (ben ik bang). Ik heb gewacht tot de boosheid wat minder werd, maar dat gebeurde dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, wat kut zeg. Maar waarom denk je dat je er niet met ze over kunt praten?
De kuttigheid na/tijdens de vakantie heb je nu toch al gehad, dus dat lijkt me het naarste, waar ben je bang voor? Je kunt alleen nog dingen uitpraten en dan gewoon weer open en eerlijk tegen elkaar zijn, en leuke dingen gaan doen (band weer herstellen), of besluiten het te stoppen. Alles beter dan dit nare gevoel nu toch? Dat sluimerende?
En wat kost er zoveel energie voor jou in jullie vriendschap?
Ik vraag het omdat ik me er zelf moeilijk in kan inleven, dus ben gewoon benieuwd. Geen aanval ofzo
opschrijven, teruglezen, mooi structuurtje in maken (je bent immers autist dus jij kunt dat hendig sjiek), dan duidelijker maken, teruglezen, goedkeuren, mailen/opsturenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat ik zei, ik ben er zo boos over dat ik niet denk dat ik dit tot een normaal gesprek kan brengen (ben ik bang). Ik heb gewacht tot de boosheid wat minder werd, maar dat gebeurde dus niet.
En ik ben al niet zo'n prater als het op dingen die ik moeilijk vind komt. Mijn tactiek is altijd eerst zelf oplossen en dan pas praten
Wat me zoveel energie kost is continu denken dat ze elkaar toch wel leuker vinden dan mij. Dat zit er erg in vastgeroest. Plus dat ik er van overtuigd ben dat iedereen mij uiteindelijk wel zat wordt en me zal laten vallen. Ik ben dus continu aan het overwegen of dat moment er aan komt zodat ik het voor kan zijn. Dit doe ik trouwens bij elke vriendschap, niet alleen bij hen.
Ik moest lachen om de onderste optiequote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens ga ik hier ook vaak de discussies aan via de mail omdat ik een moeilijke prater ben's Avonds gaat cif dan zelf beginnen met praten en dan lukt het wel.. maar als ik er zelf over moet beginnen dan klap ik dicht.
Dus ik 'snap' je wel wat dat betreft. Ik vind dat ook erg lastig iig... Maar schrijven/uittypen helpt hier iig wel....En niet al huilend opschrijven want dan ga je nog steeds een onsamenhangend verhaal opschrijven. Eerst rustig worden... Opschrijven... Als je de woede weer voelt opborrelen; wat anders doen... Als je weer rustig bent; even herlezen en verder opschrijven...
Naja dit werkt dus bij mij. Ik zeg niet dat het dé oplossing is; want uiteindelijk krop ik nog steeds 3/4de van alles op maar goed
Just try it babe
En anders vind ik kips oplossing van krassen in je arm wel een goeien
blinddoek je fred en laat je hem over je lidtekens voelen! Kijken of ie het verhaal er uit kan halen!![]()
![]()
Ha ! I madez joe laughquote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de onderste optie
Datquote:Op maandag 16 juli 2012 22:38 schreef Mss het volgende:
Schaar: wij vinden je iig een ontzettend tof wief.
En wij je maar aaienquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie zijn lief trouwens![]()
En bij jullie kan ik gewoon uitkomen voor mijn autistisch kant en dat je vooral afstand moet houden![]()
En tetten natuurlijk
Waar we uiteraard geen rekening mee houden en je dan van allebei de kanten betastenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jullie zijn lief trouwens![]()
En bij jullie kan ik gewoon uitkomen voor mijn autistisch kant en dat je vooral afstand moet houden![]()
En tetten natuurlijk
En ik dan doen of ik heel stoer ben en dan blijk ik dat heul niet te zijn en dan moet ik weer naar de krasschuurquote:
quote:
Nee, en ik heb nu zoiets van 'laat maar geen zin om er iets aan te doen'quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
En klote spees.... lijkt me niet dat je daarop zit te wachten iig![]()
Maarrrrr ik duik nu ook mijn bed in.. 6u de wekkert ! Ow goody !![]()
Zoiets zal het wel worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef princess-a het volgende:
SchaartjeZat vorig jaar in exact dezelfde situatie en ik heb voor afstand gekozen. Misschien kun je met Fred (of met ons) broeden op een goede mail, waar je misschien dagen over zal doen, maar waarmee je even goed aan ze kunt uitleggen hoe je je voelt? Je angst is vast totaal ongegrond en dan loop je hier maar mee rond, dat zou zo jammer zijn!
Lekkeren ijs, ik zeg doenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga lekker bij de swirl solliciteren
Swirlquote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga lekker bij de swirl solliciteren
Gewoon huidig doen ja, verbetert altijd je kansen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh als er staat opleidingsniveau en verder niks, huidig niveau of whut?
ZUIPEN!!quote:
Allebei.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
en moet ik mijn beschikbaarheid van nu of van komend collegejaar invullen?
Je wilt het beste swirl-ijsje ooit scheppen?quote:
Nee ik wil werkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt het beste swirl-ijsje ooit scheppen?
Je vindt het leuk om met mensen te werken en hebt een affiniteit met ijsjes scheppen.quote:
affiniteit met ijs scheppen klinkt een beetje raar toch, ik weet alleen niks betersquote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om met mensen te werken en hebt een affiniteit met ijsjes scheppen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Motivatie is iets in de geest van dat je het leuk vind om met mensen te werken, dat je Swirl een erg leuk concept vind en zelf met veel plezier swirl eet, dat de sfeer je altijd als gezellig overkomt, maar dat het ook een uitdaging is om rustig en snel te blijven werken als er veel mensen staan te wachten.
Of iets wat daar op lijkt
Ik vond het bij m'n postbaan vooral leuk om buiten te lopen als afwisseling van mijn binnen zitten van studie.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soberso, altijd leuk om met mensen te werken
quote:Interessant is ook dat het hele dokter-wonden-zalf verhaal natuurlijk ook ontzettend leuk klinkt. Dat van de actrices ook. Is het ook echt zo? Ik heb het alleen terug kunnen vinden op andere websites. Het zou net zo goed een broodje aap verhaal kunnen zijn natuurlijk. Hoe heet die dokter eigenlijk?
quote:Kirsten says:
16/07/2012 at 21:03
Ik had al eerder een comment geplaatst, maar daar had ik een link ingezet van de desbetreffende arts en haar bb cream.
Dat was 5 minuten google werk en dan had je de naam en de ingredienten.
Ik vind het goed dat je ons wilt laten nadenken over een product, maar sommige stukken in dit artikel had je gemakkelijk op kunnen zoeken.
Daarbij schiet dit artikel dus tekort.
Webcam, auto-ontspanner, langen arm, spiegel. Zoveel mogelijkhedenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En feauteau's maken van je eigen heaufd is moeilijk jonguh.
Ik heb geen webcam.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Webcam, auto-ontspanner, langen arm, spiegel. Zoveel mogelijkheden
Dan 1 van die andere driequote:
Photoshopquote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En beter gezegd: een feauteau van je eigen hoofd maken die je nog een beetje bevalt is moeilijk jonguh
quote:ineke says:
16/07/2012 at 19:35
goed stuk masha !!! echt jij laat me echt nadenken maar ik vind dat je gelijk hebt volgens mij is het gewoon echt een getinte dagcreme met meer kleurstof erin zodat het net iets beter dekt als een gewone getinte dagcreme . gister zij ik nog van : werkt het als een echte aziatische bb cream , eigenlijk dom als je erover nadenkt : )
en ja wat is eigenlijk een “echte bb cream” het is niet ( denk ik ) dat in alle aziatische bb creams een wonderingredient inzit haha
ps : dit soort artikels vind je echt alleen maar bij jouw mooi geschreven echt sterk overnagedacht jij gaat niet zomaar mee met de flow zegmaar iedereen denkt van oeh bb creammmmmmmmmmmmmmmmmm het heelt echt je huid . maar als je vraagt heb je daar al iets van gemerkt ? eeeuhmmm nee haha jij denkt daar over na . jij gaat dieper dan de meeste beautybloggers !
ik vind jouw echt awesome jij bent gewoon DE BESTE blogger ever
groetjes een trouwe volger x
Klinkt als een instant succes.quote:
Sjopzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SjopzeWat moet ik hier nog mee doen dan pop, is toch een mooie foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat glanst je haar
Heb je nog een close-up van je ogen?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb eerst tig foto's weggeflikkerdquote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nog mee doen dan pop, is toch een mooie foto?![]()
En wat glanst je haar
Heb je nog een close-up van je ogen?
Is wel makkelijker jaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eerst tig foto's weggeflikkerd
En close-ups moet ik nog wat meer mee oefenen. Misschien eens in daglicht proberen eerst.
Ja maar Derpquote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik ga niet moedwillig foto's van mezelf online zetten waar ik scheel op kijk.
Foundation jonguh!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is wel makkelijker ja
Maar hier kan ik weinig meer aan shoppen hoor![]()
Je hebt zelfs geen donkere kringen/wallen om weg te werken jonge
Gaaaaf zegquote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, deze is nog wel aardig om de oogschaduw te laten zien.
http://i44.photobucket.co(...)of%20me/DSCN0188.jpg
(In linkje, want groot. En het is lastig om ogen gelijk te krijgen.)
Een olijfgroene van Inglot en een donkerblauw uit het Too Faced Smoky Eye palette. (Highlight komt ook uit die laatste.)quote:
Whee, plaatjons.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook gespeeld met make-up, even foto maken
De wimpers rechts zijn wel een beetje spinnenpoten gewordenquote:
Valt me een beetje tegen wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De wimpers rechts zijn wel een beetje spinnenpoten geworden
Ik zeg doenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik m'n FB-foto vervangen door die eerste foto van net? Ik ben Cthulhu weer een bietje zat.
Meh, je eigen kop veel op foto's terugzien helpt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt geen foto's van mezelf maken, ik vind alles lelijk
gelukkig heb ik geen pakketjes onderwegquote:Verdacht pakketje bij TNT Express Eindhoven
EINDHOVEN - Bij TNT Express in Eindhoven is maandagnacht een verdacht pakketje aangetroffen. Dat meldde de politie dinsdag.
Tijdens het scannen van de pakketjes ging het alarmeringssysteem af. Daarop schakelde het bedrijf, dat gevestigd is op bedrijventerrein De Schakel, de politie in.
Speurhonden sloegen ook aan op het verdachte pakketje, dat daarna is veiliggesteld. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) onderzoekt het pakketje.
De toegangsweg naar TNT Express is een tijdje afgesloten geweest.
Swapquote:
awwwwquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Swap
Morgeuhhh !! Ik zit deze middag heul alleen op kantoorI be lonely...
heb je de spiegel in de badkamer al geprobeerd?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt geen foto's van mezelf maken, ik vind alles lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |