Ahjah.....quote:
Ja volgens mij wel, maar ik weet niet hoe.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb kikkers
Kun je ook mensen toevoegen??
Als ik een officiele afwijking zou hebben... dan zou die 't wel zijn jaquote:
zonder op het topic te klikken: fathank en kapt ruigbaard??quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
lolz
Eetdrang stoppen
Iemand met boulimia gaan aanraden om minder koolhydraten en meer eiwitten te eten, omdat ze koolhydraten-verslaving zou hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zonder op het topic te klikken: fathank en kapt ruigbaard??
heb je al wat van die requests gedaan? die zijn wel leuke tijdvulling tot je die wekelijkse sets kunt gaan doenquote:
yup, en awardsquote:Op maandag 16 juli 2012 19:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
heb je al wat van die requests gedaan? die zijn wel leuke tijdvulling tot je die wekelijkse sets kunt gaan doen
Bij mij is hij nog bezig met "getting new content"quote:
Nee, die houdt het op professionele hulp zoekenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze worden blij als je ze vliegjes laat vangen in de pond
[..]
neen.
Mijn kikker heeft al 3 keer geneuqtquote:Op maandag 16 juli 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
je moet bepaalde kikkers fokkeen, bijvoorbeeld een "yellow albeo velatus" waarbij yellow de hoodkleur, albeo de secundaire kleur en velatus de species is. Door te kruisen kun je aan deze combinaties komen.
Bij " requests" en " awards" zie je wat je moet maken. En in the pond kun je je kikkers temmen door ze libelles te laten eten.
Als je kikkers getemd en mature zijn kun je ze fokken, ook met kikkers die je in de pond tegen komt!
elke keer als je levelt komen er 2 nieuwe kikkerpatronen in het spel en krijg je stamps (om je post instant te maken) en potions (om je kikkers sneller volwassen en blij te maken)quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat heb je aan XP?
En hoe lang duurt het voor de eitjes uitkomen?
post instant?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
elke keer als je levelt komen er 2 nieuwe kikkerpatronen in het spel en krijg je stamps (om je post instant te maken) en potions (om je kikkers sneller volwassen en blij te maken)
Baby's naar de pond sturen en vliegen laten vreten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben ook level 2, maar m'n kikkers kunnen niet meer neuqen, de babykamer is vol
je hebt een mailbox.. daar komt post inquote:
Dus m'n cadeaukikker is dan eerder beschikbaar enzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
je hebt een mailbox.. daar komt post indat duurt (afhankelijk van het level van het item of de kikker die je gestuurd krijgt) tijd...met postzegels kun je die tijd weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |