Beste fokkers.
Ik ben op dit moment helemaal de weg kwijt. 2 weken geleden heb ik een gloednieuwe televisie van mij op het internet gezet. Ik verkoop hem, omdat ik hem heb gewonnen, maar dus al een televisie heb. Vorige week kreeg ik een mailtje van een onbekende man dat hij hem wel wilde ruilen tegen 'nieuwe goederen'. Toen ik hem om opheldering vroeg, bleek het te gaan om 420 kilo stoeptegels waar hij graag vanaf wilde. Ik vond dit een erg bizar mailtje; zowel inhoudelijk als qua schrijfstijl dat ik dacht dat dit van een van mijn vrienden was, omdat hij weleens vaker dergelijks grapjes uithaalt, en speelde het spelletje mee. Ik zei dat hij het wel in mijn voortuin kon dumpen, want ik was die middag werken.
Toen ik thuiskwam van mijn werk, schrok ik mij kapot. Mijn hele voortuin puilde uit van de stoeptegels. Planten waren kapot geplet, en het voetpad was totaal geblokkeerd. Het bleek dus om een echt bestaande persoon te gaan, die ook daadwerkelijk van zijn stoeptegels af wilde. Toen ik hem in een mailtje vertelde dat het om 1 groot misverstand gaat, was de koper ineens helemaal niet zo participerend meer. Hij zei dat ik het zelf maar moest oplossen, en dat het nu mijn probleem is. Ik heb verder ook zijn adres niet, want die wilt hij mij niet meer geven.
Is er iemand met een grote vrachtwagen of iets dergelijks die voor mij al deze stoeptegels op kan halen ? Ik zit op dit moment namelijk met mijn handen in het haar. Privé gaat het helemaal niet goed meer, en dit probleem kan ik er echt niet bij hebben.
Frankly my dear, i don't give damn