In principe ben je dus niks kwijt. Alleen een troep rijker! Probeer het enigszins van de 'positieve' kant te zien.quote:
En dat positieve is dat iemand zijn afval(waar hij ongetwijfeld voor had moeten betalen als hij het naar de stort had gebracht) bij jou heeft weten te dumpen?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
In principe ben je dus niks kwijt. Alleen een troep rijker! Probeer het enigszins van de 'positieve' kant te zien.
Nee natuurlijk niet positief, vandaar ook tussen apostrof. Maar hij is in ieder geval niet bestolen oid. Zo bedoel ik het.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat positieve is dat iemand zijn afval(waar hij ongetwijfeld voor had moeten betalen als hij het naar de stort had gebracht) bij jou heeft weten te dumpen?
Het positieve is dat hij nu extra opbrengsten kan genereren en weer een extra plak brood kan kopen, zonder zijn uitkering daarvoor aan te spreken.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat positieve is dat iemand zijn afval(waar hij ongetwijfeld voor had moeten betalen als hij het naar de stort had gebracht) bij jou heeft weten te dumpen?
Zou er inderdaad nog bij moeten komen, alhoewel de tv van TS dan ook weer gratis was.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet positief, vandaar ook tussen apostrof. Maar hij is in ieder geval niet bestolen oid. Zo bedoel ik het.
Met stoeptegels....natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het positieve is dat hij nu extra opbrengsten kan genereren en weer een extra plak brood kan kopen, zonder zijn uitkering daarvoor aan te spreken.
geef me een brood of ik gooi een stoeptegel tegen je harsesquote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou er inderdaad nog bij moeten komen, alhoewel de tv van TS dan ook weer gratis was.
[..]
Met stoeptegels....natuurlijk.
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Peunage het volgende:
Ik wil ze wel ruilen tegen wat nieuwe exotische goederen.
Wat is je adres? En heb je een grote stalen kooi die sterk genoeg is om 2 Bengaalse tijgers te huisvesten?
Ik heb nog wel brood hier wat ongeveer de structuur van een stoeptegel heeft op dit moment dus pas maar op.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef me een brood of ik gooi een stoeptegel tegen je harses
misschien wil TS wel ruilenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb nog wel brood hier wat ongeveer de structuur van een stoeptegel heeft op dit moment dus pas maar op.![]()
Ik wil ze wel ruilen tegen wat nieuwe erotische goederen.
Wat is je adres? En heb je een grote stalen kooi die sterk genoeg is om 2 Bengaalse danseressen te huisvesten?
Wat is je adres? En heb je een grote stalen kooi die sterk genoeg is om 2 Bengaalse tijgers te huisvesten?
Heb je geluk gehad, de meest mensen zijn blij als ze ze überhaupt kwijtraken...gratis.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar nog 50 euro voor 50m2 tegels ontvangen.
Als hij de beschikking heeft over een kettingzaag.....quote:
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad, de meest mensen zijn blij als ze ze überhaupt kwijtraken...gratis.![]()
Trouwens, geen interesse in de tegels van TS....jij geld en TS is van de troep af.
Hier zie ik niets positiefs van in. Ik zie die stoeptegels als afval, waar ik zo snel mogelijk vanaf wil.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het positieve is dat hij nu extra opbrengsten kan genereren en weer een extra plak brood kan kopen, zonder zijn uitkering daarvoor aan te spreken.
gooi je ze in de grijze bak, duurt eventjes, maar dan ben je er ook vanafquote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef JosevanMingelen het volgende:
[..]
Hier zie ik niets positiefs van in. Ik zie die stoeptegels als afval, waar ik zo snel mogelijk vanaf wil.
Jammer, hopelijk ga je iemand vinden TS die nog een grote tuin wil betegelen.quote:
Als je op mijn aanbod ingaat heb je straks een TV, stoeptegels en 2 Bengaalse tijgers. Dan kan je een huisje voor ze bouwen, TV met digitenne d'r in, tijgers erin. Hartstikke leuk, heb ik thuis ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Peunage het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je op mijn aanbod ingaat heb je straks een TV, stoeptegels en 2 Bengaalse tijgers. Dan kan je een huisje voor ze bouwen, TV met digitenne d'r in, tijgers erin. Hartstikke leuk, heb ik thuis ook.
Hoi. Bengaalse tijgers zijn verboden te houden lees ik net. Dus ik wacht eventjes op een beter aanbod.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je op mijn aanbod ingaat heb je straks een TV, stoeptegels en 2 Bengaalse tijgers. Dan kan je een huisje voor ze bouwen, TV met digitenne d'r in, tijgers erin. Hartstikke leuk, heb ik thuis ook.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef flipsen het volgende:
Geloof er weinig van, maar anders bel je gewoon de (mileu?)politie dat iemand ongevraagd je tuin vol stoeptegels heeft gestort lijkt me.
Deze zijn poeslief. En vegetarisch. En pacifistisch.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef JosevanMingelen het volgende:
[..]
Hoi. Bengaalse tijgers zijn verboden te houden lees ik net. Dus ik wacht eventjes op een beter aanbod.
Ik hoef nooit meer een ooievaar, schijtbeesten zijn het.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ruilen voor een ooievaar met maar een poot? Zal vast mooi staan in de tuin en iedere week eieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |