De bedrijfsarts.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef r_one het volgende:
Wie heeft dat reïntegratieadvies eigenlijk afgegeven?
Geen Probleemanalyse en geen Plaan van aanpak maar dat is toch wat anders dan een reïntegratieadvies?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De bedrijfsarts.
Ze heeft er ook in vermeld dat ik heb aangegeven dat er geen reïntegratieadvies was en dat haar voorganger een leeg exemplaar had aangemaakt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Nu krijg ik het reïntegratieadvies. Er staat in dat ik elke week mijn werkdagen met een uur ga verlengenHebben we niet besproken. Er zijn helemaal geen uren afgesproken, ik heb alleen aangegeven dat ik 3 uur per dag werken goed kan volhouden.
Waarom niet schriftelijk reageren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga morgen het telnr op het reïntegratieadvies even bellen. Eens vragen of dat 1 uur per week per werkdag langer wel klopt. Want dat zou betekenen dat ik over 3 weken fulltime thuis aan het werk ben
Dat is wel netjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De bedrijfsarts.
Ze heeft er ook in vermeld dat ik heb aangegeven dat er geen reïntegratieadvies was en dat haar voorganger een leeg exemplaar had aangemaakt.
Dat is vooral erg handig voor mijquote:
Hm, dat is misschien ook geen slecht idee. Jammer genoeg heb ik geen e-mailadres van de bedrijfsarts, dus dan maar per brief.quote:
Zou ik zeker doen, dan heb je ook daarvan een fysiek bewijsstuk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Hm, dat is misschien ook geen slecht idee. Jammer genoeg heb ik geen e-mailadres van de bedrijfsarts, dus dan maar per brief.
Je zou ook kunnen bellen om om uitleg te vragen en daarna schriftelijk een samenvatting sturen (per e-mail, die je aan de telefoon kunt vragen). Komt misschien iets vriendelijker over (je hebt tenslotte meer aan een bedrijfsarts die jou sympathiek vindt dan aan een die zich heel strikt opstelt en precies volgens de regels wil handelen)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm, dat is misschien ook geen slecht idee. Jammer genoeg heb ik geen e-mailadres van de bedrijfsarts, dus dan maar per brief.
Overigens niet heel ongebruikelijk hoor. Zo gaat dat hier ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gebeld, maar ik moest een afspraak maken via HR van mijn werk, die regelen alle contacten. Fijn. Dus HR gebeld en die maken nu een telefonische afspraak voor me.
Op deze manier zorgen ze ervoor dat jij thuis blijft vanwege een arbeidsconflict en niet meer vanwege een lichamelijk probleem. Dat kan toch nooit de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:47 schreef Rewimo het volgende:
Als ik niet snel iets hoor van mijn teamleider ga ik dat maar doen denk ik ja. Ik snap echt niet waar ze mee bezig zijnOp deze manier breken ze mijn motivatie in hoog tempo af.
Niet huilen, wel boos zijn. Niks aangeven, niks bellen. Het is maar een advies wat je gekregen hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mijn leidinggevende maar een mailtje gestuurd dat ik uitleg wil van de bedrijfsarts en of hij wil vragen of ze mij wil bellen maar ik verwacht er niet veel van.
Ik zit hier gewoon te janken van onmacht en woede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |