SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
yep, rare shizzlequote:
gwnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:55 schreef 2Happy4U het volgende:
henkie wrm heb ik je nog nie naakt gezien?
Powernap jwzquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb al eerder op de avond geslapen. Nu klaar wakker #fml
Niets mis meequote:
The Departed/Okuribito ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:03 schreef 2Happy4U het volgende:
lkkr nachtelijke bezigheden lkkr spannend
welke film zal ik kijken flipsj0n?
Ik ga Easy Rider kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:03 schreef 2Happy4U het volgende:
lkkr nachtelijke bezigheden lkkr spannend
welke film zal ik kijken flipsj0n?
Ja nee, dan moet je niet zeiken dat je klaarwakker bent.quote:
Jaeel morgen weer te laat wakker. Dagritme naar de klote.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ga Easy Rider kijken.
[..]
Ja nee, dan moet je niet zeiken dat je klaarwakker bent.
ik tjekquote:
Dan moet je niet random 's avonds gaan pitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaeel morgen weer te laat wakker. Dagritme naar de klote.
is goeie hequote:
doe ik niet aan, ga dze hele week naakt rondlopenquote:
Des te meer reden voor mij om langs te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doe ik niet aan, ga dze hele week naakt rondlopen
old man's child op 100% om 2 uur 's nachts
Klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan moet je niet random 's avonds gaan pitten.
[..]
is goeie he![]()
; )
noquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Des te meer reden voor mij om langs te komen..
het nog welquote:
ik ga niet voor iedereen naaktquote:
ik heb ook geen behoefte om jou naakt te zienquote:
Niet goed voor ego.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb ook geen behoefte om jou naakt te zien
kan gebeuren moet kunnenquote:
johnny depp?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb wel zin om een man naakt te zien.
niets mis mee, jij had met renzo die 10 jaar jonger wasquote:
ik zou geen nee tegen 'm zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel eisen heb ik atm niet.Prima dus.
4.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niets mis mee, jij had met renzo die 10 jaar jonger was
[..]
ik zou geen nee tegen 'm zeggen
een bed hebbenquote:
Je pasgeboren puppies.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Bietsjes.
Wat zal ik in de frituur gooien?
Leukquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
Beetje van beide. Ik zit in een vrij historische stad zeg maar
Je kan je notes inzien en legaal de ads blokkeren.quote:
Mensen zoals computerprobleem kunnen blokkeren is wel fijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:44 schreef leeell het volgende:
plus toegang tot een pauper-huilie-subforum
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen zoals computerprobleem kunnen blokkeren is wel fijn.
dat blokkeren werkt voor geen ruk, bij auto updates zie ik ze alsnogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen zoals computerprobleem kunnen blokkeren is wel fijn.
Meld het bij onze grote kale vriend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat blokkeren werkt voor geen ruk, bij auto updates zie ik ze alsnog
terechte klacht, daarom deze behouden van baggeraars die andere sc's verpesten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Wat zijn de meeste SCs toch ontzettend bagger.En nee dan heb ik het niet over deze, maar ik moest mijn klacht even kwijt.
Ik heb net 3x het woord kanker gebruikt om mijn ongenoegen te tonen in een SC.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terechte klacht, daarom deze behouden van baggeraars die andere sc's verpesten.
daarom kom ik nergens meer buiten arg, alles is vernaggerdquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb net 3x het woord kanker gebruikt om mijn ongenoegen te tonen in een SC.![]()
Ik weet niet zo goed waar ik spytool kan vinden, maar hier ben ik hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Happybob is hier verdwenen.Dat vind ik vele malen erger.
Happybob bobje bobo happybob spytool
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar ik spytool kan vinden, maar hier ben ik hoorIk keek gisteravond ergens ook, maar toen was er hier niemand
Nu weten we dus niet of mensen over ons roddelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh hebben we iets gemeen met die spytool. Yaaay. Hoe is het?
En nou en, er is altijd iemand hier. Gewoon posten. :2
Ja inderdaad, maar zou sowieso sneu zijn toch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu weten we dus niet of mensen over ons roddelenMet mij gaat het goed
Vakantie komt steeds dichterbij he. Alleen jammer van het weer, nu kan ik niet alvast een beetje bijkleuren voordat ik op vakantie ga. Dus dat wordt weer hele ladingen zonnebrand inslaan.
En hoe gaat het met jou?
Zonnebank heb ik weleens over nagedacht, maar toch maar van afgezien. Gewoon goed smeren en zo veel mogelijk schaduw meepakkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar zou sowieso sneu zijn toch.
Mooi dat het goed gaat, wel jammer van het weer ja. Is een zonnebank heen optie?Met mij ook goed hoor.
Gisteren naar walibi geweest en we hadden het echt getroffen met het weer!
De tijd vliegt he.
Lijkt me best raar zo'n zonnebank.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonnebank heb ik weleens over nagedacht, maar toch maar van afgezien. Gewoon goed smeren en zo veel mogelijk schaduw meepakken
Dan was je vlakbij mijn hometownWas je met Jan daarheen?
![]()
Tijd vliegt soms wel, maar nu ik de dagen aan het aftellen bent gaat het toch niet zo heel snel meer
Nee, ook nog nooit gedaan. Ik wil ook geen vieze oranje huid hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me best raar zo'n zonnebank.Nog nooit gedaan, jij wel? Jouw aanpak klinkt inderdaad wel het beste dan.
Ohh echt?Grappig. Ik weet nooit waar jij woont, altijd iets anders lijkt wel, of ligt dat aan mij?
En nee niet met Jan, maar zusje en nog twee andere meisjes.
Haha, stop met aftellen dan.
Krijg je standaard een oranje huid daar dan van?quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ook nog nooit gedaan. Ik wil ook geen vieze oranje huid hebben
Vlakbij waar ik geboren en opgegroeid ben he, niet vlakbij waar ik nu woonEn nu gewoon in Utrecht toch
Ik dacht romantisch in de draaimolen en allesMaar gezellig meidendagje klinkt ook leuk.
Gaat niet zo makkelijk, maar ik zal proberen afleiding te zoeken
Noh, irritant. Heb je nu wel iets gevonden ofzo?quote:
Geen idee, maar al die zonnebanksletjes hebben altijd zo'n lelijke kleur. Maar ik blijf het Nederlands elftal steunen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg je standaard een oranje huid daar dan van?En snap wel dat je dat niet wilt, na dit EK..
![]()
Ohh oke, geinig.Ben je al verhuisd of nog niet of ?
Ja, wilde stiekem ook graag dat Jan meeging maar de omstandigheden lieten het niet toe, hopelijk gaan we volgend jaar een keer samen. Naar de Efteling,. Maar was zeker een leuke dag hoor, alleen op het laatst waren er storingen met de trein en werden we steeds ergens anders heengestuurd.
Uiteindelijk toch heel thuisgekomen gelukkig.
Hoeveel dagen moet je nog?
[..]
Noh, irritant. Heb je nu wel iets gevonden ofzo?
Nog niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg je standaard een oranje huid daar dan van?En snap wel dat je dat niet wilt, na dit EK..
![]()
Ohh oke, geinig.Ben je al verhuisd of nog niet of ?
Ja, wilde stiekem ook graag dat Jan meeging maar de omstandigheden lieten het niet toe, hopelijk gaan we volgend jaar een keer samen. Naar de Efteling,. Maar was zeker een leuke dag hoor, alleen op het laatst waren er storingen met de trein en werden we steeds ergens anders heengestuurd.
Uiteindelijk toch heel thuisgekomen gelukkig.
Hoeveel dagen moet je nog?
[..]
Noh, irritant. Heb je nu wel iets gevonden ofzo?
Truetrue, echt ridicuul.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen idee, maar al die zonnebanksletjes hebben altijd zo'n lelijke kleur. Maar ik blijf het Nederlands elftal steunen hoor
Nog niet helemaal verhuisd, drukke tijden en allesDus gaat allemaal niet zo snel. Heb verder ook niet echt veel haast, dus doe 't lekker rustig aan.
Efteling is ook wat romantischer dan WalibiMaar waarom volgend jaar pas?
Gelukkig waren de storingen op de terugweg, heenweg was vervelende geweest.
Nog 9 dagen
Hmpf.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik haal het snel weer weg want dit mag eigenlijk niet zo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
wajo kkecto help mij er eentje te krijgen danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef leeell het volgende:
Hoppaaaa, beta key voor planetside 2 ontfutseld kk ginger !
ik had ze een poëtische tweet gestuurd
Lolwhut de mensen die te ver aan moeten eens nadenken!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:59 schreef Flippiee het volgende:
Mja het zijn niet altijd kliekjes maar mensen die zich dingen persoonlijk aantrekken of persoonlijke dingen posten. In een ander SC post iemand continu wat ie nu doet en gaat doen. De 'oude kliek' is daardoor verdwenen ten nadelen van die SC want het gaat daar nu nergens meer over.
vamos a la playaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
vorig jaar niet meegedaandit keer maar wel misschien maar geen idee welk nummer
even zoekenquote:
dat van ding dong tralala oelala ding?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef 2Happy4U het volgende:
wat een kut nummer ik doe dj gunther wel
hmhm, of tweeny weeny string bikiniquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dat van ding dong tralala oelala ding?
vertelquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
ik heb me overigens schromelijk vergist in alle dingen mbt opleiding; man man man wat een papierwek en uiteraard alles op verschillende sites enzo
quote:
hmm misschien welquote:
oh om dingen te regelen qua opsturen etc?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat heb jij toch ook gezien neem ik aan.
jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh om dingen te regelen qua opsturen etc?
mijn stem lijkt daar totaal niet opquote:
quote:
ik kan die stem nooit nadoenquote:
quote:
Wat is steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer voeg je me nou eens toe op steam
Jazekerquote:
Ja het is niet zo zeer erg, maar even wennen enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gevolgd ja, wel goed op zich.Straks overal op FOK!, what's next, ONZ?
Echt hequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het is niet zo zeer erg, maar even wennen enzo.![]()
Overigens hard gelachen om bemoeials die niet in SC kwamen en toch hun mening verkondigden.
Vanavond nog maar een keer lezen goed voor mijn buikspieren.
wat voor mailtjen beach?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Beach het volgende:
wachten op belangrijk mailtje mn zenuwennnnnn
nurtquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Hoppa, nu ik niets gemist heb bij R&P kan ik rustig douchen.
nee hva toch gwnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
voor Hogeschool Utrecht is het ? goed die site doorlezen want van HvA stond er vet veel informatie over wat je kon verwachten tijdens de toetsen en veel daarvan kwam terug ook
quote:
huhquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Beach het volgende:
mensen die niet denken dat ik hele tijd aan jullie ga kleven
Ik multi-quote vet vaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]weet ik bebe
maar alsnog minder postsde ironie
[..]
huh
LEUK
Kom je op zelfde school ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Beach het volgende:
mensen die niet denken dat ik hele tijd aan jullie ga kleven
hva had 89 afdelingen ofzo volgens Cosmo dus weet nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom je op zelfde school ?wat is die plann ?
Mij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik wil iemand een foe maken. maar wie....
Mijn mobiel ligt boven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nou, nu je zo zit te fokken en niet op mijn whatsappjes regeert, vraag je er wel naar
nee ze wilt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat is deze dan. Ga je naakte TC doen met KB?
nee ik vind je vies ga slapenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geef me de exclusiviteit om met je te TC-en toch
ok trustenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik vind je vies ga slapen
JIJ NEGEERDE ME VET IN DAT TOPIC DUS LEKKER VOOR JE HUIL MAAR HUILLLL IK WIL JE TRANEN ZIEN FATTYquote:
Ik kan niet zo goed met adoratie en complimentjes omgaan sry ;___;quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heu hommo
[..]
JIJ NEGEERDE ME VET IN DAT TOPIC DUS LEKKER VOOR JE HUIL MAAR HUILLLL IK WIL JE TRANEN ZIEN FATTY
ja fuck nee nu word ik boos hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met adoratie en complimentjes omgaan sry ;___;
okok ff uitgepluisd en ik heb inderdaad maar 1 keer op je gereageerd en jij had veel meer reactiesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja fuck nee nu word ik boos hoorze zeggen haal geen oude koeien uit de sloot maar de andere mensen quotte je gewoon, nu ga je met de billen bloot en zeg je sorry lieve kabee dan pas ben ik tevree
omdat.hij morge 21 wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |